متن خبر

آخرین فرصت متقاضیان برای ثبت‌نام این خودروها + جزئیات

آخرین فرصت متقاضیان برای ثبت‌نام این خودروها + جزئیات

شناسهٔ خبر: 456242 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی تقدسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیانی که در گام نخست خرید خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، اقدام به ثبت‌نام و نوبت‌دهی شدند، از عصر امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند) به مدت سه روز (تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه ۱۸ اسفند ماه) بازگشایی شده و امکان ثبت‌نام‌ برای متقاضیان فراهم است.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها، ادامه داد: در این مرحله از فروش خودروهای وارداتی، ١١ محصول وارد شده توسط شرکت‌های خودرویی، عرضه خواهد شد که از این تعداد شش محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

دور بعدی فروش خودروهای وارداتی چه زمانی <a href= خواهد بود؟" width="400" height="400">
دور بعدی فروش خودروهای وارداتی چه زمانی خواهد بود؟

اقتصادنیوز: از نخستین مرحله پیش فروش خودروهای خارجی (در دور جدید واردات پس از ممنوعیت پنج‌ساله) یک سال می‌گذرد و این در حالی است که طبق آخرین آمار رسمی، تنها 15درصد از ثبت‌نام‌کنندگان نهایی، خودروی خود را تحویل گرفته‌اند.

قیمت خودرو1

قیمت خودرو2

خبر فوری برای متقاضیان خودروهای وارداتی/ مهلت انتخاب خودرو اعلام شد

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از میان ١١ محصول عرضه شده، انتخاب کنند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است.   

 

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است