متن خبر

آخرین اطلاعات فاش شده Google Pixel Buds Pro 2 به طراحی، رنگ‌ها و قیمت آن‌ها اشاره دارد

آخرین اطلاعات فاش شده Google Pixel Buds Pro 2 به طراحی، رنگ‌ها و قیمت آن‌ها اشاره دارد

شناسهٔ خبر: 659623 -




Google Pixel Buds Pro پوشیده شده است
یک Google Pixel Bud Pro (اعتبار تصویر: Google)

ما صبورانه منتظر جانشینان Google Pixel Buds Pro هستیم که در ماه مه 2022 عرضه شد و انبوهی از افشای اطلاعات اخیر نشان می دهد که نسخه های بعدی هدفون های بی سیم در شرف ظهور هستند.

اولین افشاگری که قابل ذکر است مربوط به Android Headlines است و رندرهای باکیفیت و غیررسمی از Google Pixel Buds Pro 2 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که آن‌ها در جعبه‌ای ظاهر می‌شوند که کمی حجیم‌تر است، اما بیشتر شبیه به دفعه قبل است.

در مورد خود هدفون‌ها، به نظر می‌رسد که با یک برآمدگی جدید در نزدیکی نوک گوش - شاید برای گفت ن تثبیت‌کننده بیشتر، کمی تغییر طراحی کرده‌اند. این چیزی شبیه بازگشت به طراحی Pixel Buds اصلی است.

همچنین می‌توانیم هر چهار رنگی را که انتظار داریم که Pixel Buds Pro 2 در آن‌ها عرضه شود، ببینیم: زغالی، چینی، آلوئه (برای مطابقت با Pixel 8a ) و صورتی داغ. Pixel Buds Pro در حال حاضر در رنگ‌های زغالی، چینی، خلیجی، مه، لیموترش و مرجانی موجود است.

افزایش قیمت

اولین Pixel Buds

اولین Pixel Buds (اعتبار تصویر: آینده)

علاوه بر این، یک افشای جداگانه از Dealabs (از طریق 9to5Google ) ممکن است در مورد قیمت Google Pixel Buds Pro 2 نیز ایده ای به ما بدهد: ظاهراً قیمت آنها 229 دلار / 219 پوند (حدود 350 دلار استرالیا) یا 249 یورو خواهد بود. در اروپا.

برای مقایسه، Pixel Buds Pro در زمان عرضه 199 دلار / 179 پوند / 299 دلار استرالیا قیمت داشت، اگرچه از آن زمان تاکنون شاهد اعمال تخفیف های متعددی بوده ایم. به نظر می‌رسد هدفون‌های جدید شما را کمی بیشتر از جفتی که جایگزین می‌کنند، عقب می‌اندازند.

همه این‌ها تنها چند روز پس از افشای دیگری از طراحی Pixel Buds Pro 2 و قاب آن‌ها منتشر شد. فرکانس فزاینده این نشت‌ها نشان می‌دهد که هدفون‌های بی‌سیم ممکن است در حال حاضر چندان دور از دسترس نباشند.

از آنجایی که گوگل از قبل یک رویداد راه اندازی سخت افزار را برای سه شنبه، 13 آگوست برنامه ریزی کرده است، به نظر می رسد که این فرصت ایده آل برای رونمایی از Pixel Buds Pro 2 باشد – اگرچه پیش بینی می شود ستاره های اصلی این نمایشگاه گوشی های Google Pixel 9 باشند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است