متن خبر

آخرین اطلاعات فاش شده از Google Pixel 8a به طراحی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های هوش مصنوعی آن اشاره دارد

آخرین اطلاعات فاش شده از Google Pixel 8a به طراحی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های هوش مصنوعی آن اشاره دارد

شناسهٔ خبر: 467445 -




Google Pixel 7a یادداشت‌های چسبناک زاویه‌دار <a href= را تحلیل می‌کند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cbaWSGbUzYffwGvsr6AmqY.jpg">
Pixel 7a جانشین می‌شود (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر تاد)

این یک شرط بسیار خوب است که Google Pixel 8a قرار است در 14 مه در Google I/O 2024 پوشش داده شود، و با نزدیک شدن به روز، شاهد انبوهی از فاش‌های جدید بودیم که به ما ایده بهتری از آنچه را ارائه می‌کردند. ما می توانیم از این میان رده انتظار داشته باشیم.

اولین حرف اوان بلاس ، مشاور مشهور است که مجموعه گسترده ای از تصاویر پیکسل 8a را منتشر کرد . شما می توانید گوشی را از جلو و پشت و به صورت زاویه دار و در چهار رنگ شایع آن مشاهده کنید: Obsidian (مشکی)، چینی (سفید مایل به مایل به رنگ)، Bay (آبی) و نعنایی (سبز).

این طرح‌ها قبلاً فاش شده‌اند ، پس چیزهای جدیدی در اینجا وجود ندارد، اما شواهد بیشتری نشان می‌دهد که این واقعاً همان چیزی است که Pixel 8a قرار است به نظر برسد. تصاویر نیز واضح و شفاف هستند و به ما نگاه خوبی به طراحی می دهند.

به نظر می رسد این گوشی بسیار شبیه پیکسل 8 و پیکسل 7a با نوار دوربین قابل تشخیص در پشت است. با این حال، به نظر می رسد که پیکسل میان رده امسال از قاب منحنی تری نسبت به مدل های قبلی خود بهره می برد.

تصویر تبلیغاتی Pixel 8a

جای تعجب نیست که Pixel 8a دارای هوش مصنوعی خواهد بود (اعتبار تصویر: @OnLeaks / MySmartPrice)

به سراغ لو رفتن بعدی بروید و MySmartPrice موفق شده است یک ویدیوی تبلیغاتی برای Pixel 8a در اختیار بگیرد. قبل از برداشته شدن، برای مدت کوتاهی در YouTube برای مشاهده در دسترس بود - و از آنجایی که YouTube متعلق به Google است، فرض می‌کنیم فردی بالاتر حرفی را زده است.

اگر می‌خواهید چند عکس گرفته شده از ویدیو را قبل از ناپدید شدن ببینید، می‌توانید برخی از آن‌ها را در Phandroid پیدا کنید. در واقع چیزهای جدیدی در این ویدیو وجود ندارد، علاوه بر دیدن خود Pixel 8a – بسیاری از آپشن های هوش مصنوعی که کلیپ نشان می‌دهد، مانند ویرایش فوری عکس و ترجمه متن زنده، از قبل در تلفن‌های پیکسل جدیدتر موجود است.

افشای نهایی ما در حال حاضر در سرفصل های اندروید به پایان رسیده است، جایی که برخی از تصاویر تبلیغاتی برخی از قابلیت های Pixel 8a را نشان می دهد: قابلیت هایی از جمله ابزارهایی مانند Circle to Search. این تصاویر حاکی از عمر باتری تمام روز، چیپست Tensor G3، حفاظت IP67 و هفت سال به روز رسانی امنیتی است.

همان منبع او میگوید تاریخ فروش Google Pixel 8a 16 می خواهد بود و تصاویری از قاب‌های سیلیکونی رسمی همراه با آن وجود دارد. پیش بینی می شود تمام جزئیات مربوط به این گوشی آینده را در 14 می بشنوید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است