متن خبر

یک ویژگی جدید Gmail می تواند به زودی مدیریت اشتراک های شما را آسان تر کند

یک ویژگی جدید Gmail می تواند به زودی مدیریت اشتراک های شما را آسان تر کند

شناسهٔ خبر: 464568 -




جیمیل در 20
(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

گویا گوگل در حال کار بر روی روش جدیدی است تا به کاربران کمک کند تا حساب های جیمیل نامرتب خود را در موبایل نظم دهند. در ابتدا توسط متخصص صنعت AssembleDebug کشف شد، بخش «مدیریت اشتراک‌ها» به منوی نوار کناری برنامه اضافه می‌شود که شامل همه خبرنامه‌ها و تبلیغاتی است که دریافت می‌کنید. ضربه زدن روی گزینه شما را به صفحه "اشتراک ها" می برد که همه فهرست های پستی را که در حال حاضر در آنها مشترک هستید نمایش می دهد. سایت خبری فناوری PiunikaWeb بیان می‌کند که این پنجره پیام‌ها را بر اساس معیارهایی که شما مشخص می‌کنید به شما نشان می‌دهد.

دقیقاً مشخص نیست که این معیار ممکن است شامل چه مواردی باشد، با این حال AssembleDebug رشته‌هایی از کد را برای این ویژگی یافت که بینشی در مورد نحوه عملکرد آن ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد فیلترهایی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فهرست‌های پستی خاصی را بر اساس تعداد پیام‌هایی که در هر سه ماه ارسال می‌کنند، برجسته کنید. می‌توانید گروه‌هایی را که «کمتر از 10»، «بین 10 تا 20» یا بیش از 20 ایمیل در یک بازه زمانی ارسال می‌کنند، جدا کنید. در کنار ورودی ها، لوگوی فهرست پستی با دکمه لغو اشتراک وجود خواهد داشت.

پس ، شاید هر سه ماه یا بیشتر، بتوانید تحلیل کنید که چه کسی بیشترین خبرنامه را ارسال می کند. حداقل، این ایده است. بدون یک کلمه رسمی، سخت است که به طور قطعی بگوییم، اگرچه ممکن است برای یادگیری بیشتر لازم نباشد مدت زیادی منتظر بمانیم.

همین گوشه

چندین کاربر در Reddit ادعا می کنند که با مدیریت اشتراک در حساب های Gmail خود در تلفن همراه مواجه شده اند. چندین نفر اظهار می کنند که با یک پنجره آبی روبرو شده اند که بخش را اعلام می کند، اما وقتی برای تحلیل آن به آنجا رفتند، صفحه کاملاً خالی بود. هیچ اتفاقی نیفتاد. پوستر دیگری او میگوید کلیک کردن روی پیام فقط آنها را به صفحه‌ای با صفحه بارگیری بی‌پایان می‌برد.

PiunikaWeb این نظریه را مطرح می کند که شاید گوگل به طور تصادفی این ویژگی را در سرورهای خود فعال کرده است، اما به درستی این وصله را منتشر نکرده است. ممکن است در این برزخ عجیب و غریب باشد که مردم می‌توانند بخش را ببینند، هرچند کاری انجام نمی‌دهد. ما در حساب های جیمیل خود با آن مواجه نشدیم. پس ممکن است ظهور ناگهانی آن در تعداد انگشت شماری واقعاً یک تصادف باشد.

چیزی که نشان می دهد این است که به روز رسانی می تواند تقریباً برای راه اندازی آماده باشد. فقط ممکن است به زمان بیشتری در فر نیاز داشته باشد. «مدیریت اشتراک» به‌روزرسانی‌های اخیر Gmail مانند دکمه برجسته‌تر لغو اشتراک ، در صورت انتشار و زمانی که عرضه شود، به‌عنوان یک گنجایش خوش‌آمد خواهد بود. از تجربه شخصی صحبت می کنیم، در سازماندهی هرج و مرج معروف به برگه اصلی بسیار مفید خواهد بود.

در حالی که شما را در اختیار داریم، فهرست TechRadar از بهترین گوشی های اندرویدی 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است