یک میلیون مشتری Park'N Fly پس از حمله سایبری به شرکت، داده های حساس آنها به سرقت رفته است.
این خبر در نامه اعلان نقض داده ارسال شده توسط شرکت تأیید شد، که در آن اشاره شده بود که عوامل تهدید در جولای 2024 با استفاده از اعتبار VPN سرقت شده به زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت دسترسی پیدا کردند.
کلاهبرداران نام کامل، آدرس ایمیل، آدرس پستی، شماره Aeroplan و شماره CAA را به سرقت بردند. شرکت تایید کرد، هیچ داده پرداختی گرفته نشد.
رمزهای عبور امن هستند
در نامه آمده است: "Park'N Fly متوجه شد که یک شخص ثالث غیرمجاز از طریق دسترسی VPN از راه دور به شبکه ما دسترسی پیدا کرده است. " "بر اساس تحقیقات خود، ما تشخیص دادیم که فعالیت غیرمجاز بین 11 ژوئیه و 13 ژوئیه 2024 رخ داده است. در 1 اوت 2024، ما تشخیص دادیم که برخی از اطلاعات شخصی شما احتمالا تحت تاثیر این رویداد قرار گرفته است. "
Park'n Fly خدمات پارکینگ فرودگاهی را ارائه می دهد و به مسافران گزینه های پارکینگ راحت و ایمن در نزدیکی فرودگاه های اصلی در 70 مکان در سراسر جهان ارائه می دهد. با این حال، بزرگترین عملیات آن در کانادا و ایالات متحده است. این شرکت همچنین خدمات اضافی مانند شستشوی ماشین و پارکینگ را برای افزایش تجربه سفر برای مشتریان خود ارائه می دهد.
یکی از سخنگویان شرکت بيان کرد که تقریباً یک میلیون فایل مشتری مورد دسترسی قرار گرفت، اما رمز عبور انتخاب نشد.
Park'n Fly پنج روز طول کشید تا سیستم های خود را بازیابی کند، و اکنون در حال کار بر روی اضافه کردن اقدامات امنیتی بیشتر است تا مطمئن شود چنین حوادثی دیگر تکرار نمی شوند.
کارلو مارلو، مدیرعامل پارک ان فلای، گفت: «در حالی که عمیقاً از هرگونه نگرانی ناشی از این حادثه متاسفیم، میخواهیم به مشتریان و شرکای ارزشمند خود اطمینان دهیم که تمام اقدامات لازم را برای محافظت از اطلاعات آنها انجام میدهیم.»
ما همچنان به شفافیت متعهد هستیم و همچنان به یکپارچگی سیستمهایمان در اولویت قرار دادن این وضعیت ادامه خواهیم داد.»
از طریق Bleeping Computer
ارسال نظر