متن خبر

یک لپ‌تاپ فوق‌العاده قدرتمند برای افراد خلاق: با سریع‌ترین CPU موبایل AMD، 64 گیگابایت رم و یک جفت صفحه نمایش OLED، GPD Duo ممکن است بهترین ایستگاه کاری تلفن همراه باشد.

یک لپ‌تاپ فوق‌العاده قدرتمند برای افراد خلاق: با سریع‌ترین CPU موبایل AMD، 64 گیگابایت رم و یک جفت صفحه نمایش OLED، GPD Duo ممکن است بهترین ایستگاه کاری تلفن همراه باشد.

شناسهٔ خبر: 792689 -




GPD Duo
(اعتبار تصویر: GPD)

ما برای اولین بار در ژوئن 2024 در مورد GPD Duo نوشتیم، و در حالی که GPD بیشتر به خاطر تولید لپ‌تاپ‌های بازی جمع‌وجور و کنسول‌های بازی دستی شناخته شده است، Duo یک لپ‌تاپ با اندازه کامل است و دارای دو صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED است که تا می‌شوند. به سمت بالا برای افزایش بهره وری.

Duo که به عنوان یک لپ تاپ 13.3 اینچی با بهره وری با صفحه نمایش دوگانه برای مهندسین به بازار عرضه شده است، اکنون برای پشتیبانی در Indiegogo در دسترس است. صفحه نمایش های دوقلو دارای وضوح 2. 8K ، نرخ تازه سازی 60 هرتز و قابلیت لمس 10 نقطه هستند که در مجموع 18 اینچ فضای نمایش را ارائه می دهند.

صفحه دوم می تواند 360 درجه تا شود و لپ تاپ را در صورتی که ترجیح می دهید به یک دستگاه تبلت مانند تبدیل کند، و می توانید به طور مستقل نمایشگر دوم را خاموش کنید تا در عمر باتری صرفه جویی کنید.

تقویت گرافیک

این لپ‌تاپ از پردازنده‌های Ryzen 9 HX370 یا Ryzen 7 8840U AMD با پیکربندی‌های 16 تا 64 گیگابایت رم LPDDR5x و گزینه‌های ذخیره‌سازی 512 گیگابایت، 2 ترابایت یا 4 ترابایت SSD بهره می‌برد. کاربران می توانند فضای ذخیره سازی را تا 16 ترابایت (8 ترابایت + 8 ترابایت) افزایش دهند.

قیمت نسخه 8840U با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از 1270 دلار شروع می شود، در حالی که مدل سطح بالا با HX370، 64 گیگابایت رم و حافظه 2 ترابایتی 1860 دلار قیمت دارد. پیش بینی می شود در نوامبر 2024 ارسال شود.

از نظر پورت‌ها، Duo دارای USB-A، USB-C (10Gbps)، USB4، HDMI 2.1 و پورت OcuLink پرسرعت است که از کارت گرافیک خارجی GPD G1 (یا احتمالاً هر جایگزین سازگار) برای تقویت پشتیبانی می‌کند. عملکرد گرافیکی ویژگی های اضافی شامل پورت اترنت 2.5G، بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از DTS، قلم حساس به فشار 4096 سطح، و اتصال بی سیم از طریق Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 است.

باتری 80 وات ساعتی تا 14 ساعت استفاده را ارائه می دهد و شارژ سریع 100 واتی PD می تواند نیمی از باتری را تنها در 30 دقیقه شارژ کند.

علی‌رغم شهرت قوی GPD برای ارائه دستگاه‌های نوآورانه، حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری جمعی همیشه خطراتی مانند تاخیر در حمل و نقل و تغییرات احتمالی در مشخصات محصول را به همراه دارد، پس این را در نظر داشته باشید. اگرچه Duo قبلاً مخاطبی پیدا کرده است. در زمان نگارش این مقاله، و بیش از یک ماه مانده به پایان، 215,874 دلار تعهد دریافت کرده است که بسیار بیشتر از هدف انعطاف پذیر پروژه 2,574 دلار است.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است