متن خبر

یک اپل واچ پلاستیکی SE می‌تواند در دست ساخت است تا بتواند به قیمت گلکسی واچ FE کمک کند

یک اپل واچ پلاستیکی SE می‌تواند در دست ساخت است تا بتواند به قیمت گلکسی واچ FE کمک کند

شناسهٔ خبر: 635432 -




Apple Watch SE 2 <a href= که توسط یک مرد پوشیده شده است" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/yFvwwerXiybr8Af7iU3UvC.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده)

اپل واچ بعدی SE می تواند در درجه اول از پلاستیک ساخته شود. مارک گورمن، کارشناس برجسته صنعت، در خبرنامه اخیر خود مدعی شد که غول فناوری به فکر خلاص شدن از شر پوسته آلومینیومی پوشیدنی آینده است. به جای آن بدنه ای ساخته شده از "پلاستیک سفت و سخت" قرار خواهد گرفت.

مدل کنونی SE دارای مقداری پلاستیک در ساختار خود است، با یک قاب پشتی ساخته شده از کامپوزیت نایلونی. اما با حرکت او، اپل به طور کامل پلاستیک را به عنوان ماده اولیه در نظر گرفت.

چه نوع پلاستیکی ناشناخته است، اما احتمالاً می تواند نوعی پلیمر تقویت شده با الیاف (به اختصار FRP) باشد. FRP ها به دلیل استحکام بالا، ماهیت سبک وزن و خواص غیر خورنده قابل توجه هستند.

سایر برندهای ساعت هوشمند مانند گارمین از پلیمر در دستگاه های خود استفاده می کنند در حالی که نایلون را برای مچ بند خود محدود می کنند. اپل می‌تواند مسیر مشابهی را در آنجا دنبال کند، اگرچه این گمانه‌زنی است.

پوشیدنی کم هزینه

گورمن معتقد است که پوسته پلاستیکی جدید در تلاشی برای رقابت با Galaxy Watch FE اجرا شده است. سامسونگ در 24 ژوئن از ابزار پوشیدنی خود رونمایی کرد که به ویژه دارای فریم آلومینیومی است. مدل بلوتوث Galaxy Watch FE 199.99 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه LTE دارای برچسب قیمت 249.99 دلار در ایالات متحده است. در مقایسه، اپل واچ 2022 SE 249.99 دلار است.

حرکت اپل، با فرض اینکه شرکت آن را انجام دهد، می تواند قیمت ها را به 200 دلار کاهش دهد، شاید حتی کمتر. این اولین باری نیست که این شرکت ساخت و سازهای مختلف را برای محصولات خود آزمایش می کند. آیفون 5c در سال 2013 از طراحی بسیار معروفی از جنس پلی کربنات برخوردار بود.

با این حال، پلاستیک خالص نبود، زیرا یک قاب فولادی زیر آن قرار داشت. اپل واچ 2024 SE ممکن است فلزی نداشته باشد. کاملا امکان پذیر است. برخی از ساعت های هوشمند میان رده گارمین چیزی جز بدنه FRP ندارند.

واکنش‌های اولیه آنلاین متفاوت است، برخی از افراد در subreddit اپل پاسخ مثبت دادند و برخی دیگر نگران پایداری بودند. اپل قصد دارد تا سال 2030 کاملاً کربن خنثی شود، پس آیا انتخاب اپل واچ پلاستیکی با این ماموریت مخالف نیست؟ این یک سوال پیچیده است که باید پاسخ داد.

به عنوان مثال، تولید قوطی نوشابه و بطری های پلاستیکی را در نظر بگیرید. به گزارش رویترز ، تولید قوطی‌ها در مقایسه با پلاستیک، «حدود دو برابر بیشتر کربن به اتمسفر پمپاژ می‌کند».

اگرچه تولید پلاستیک ممکن است در کوتاه مدت کربن کمتری منتشر کند، اما این ماده به اندازه فلز دوام نمی آورد و در دراز مدت به آلودگی می افزاید. گسترش این ایده به ساعت های هوشمند مشکلی را در مورد طول عمر دستگاه ایجاد می کند.

آیا یک اپل واچ پلاستیکی، هر چقدر هم که سخت باشد، ماندگاری کمتری نسبت به دستگاه آلومینیومی دارد؟ آیا مستعد ساییدگی و پارگی است و مردم را مجبور به خرید ارتقاء می کند؟ گفتن قطعی سخت است. فقط باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم، در صورتی که این پوشیدنی رسما معرفی شود.

مانند هر نشت، این اطلاعات را با مقداری نمک در نظر بگیرید. مطمئن شوید که فهرست TechRadar از بهترین ساعت های اپل برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است