متن خبر

یک افشای جدید ادعا می کند که پوشیدنی بعدی سامسونگ گلکسی واچ ایکس نام خواهد داشت

یک افشای جدید ادعا می کند که پوشیدنی بعدی سامسونگ گلکسی واچ ایکس نام خواهد داشت

شناسهٔ خبر: 476543 -




Samsung Galaxy Watch 6 روی مچ دست
(اعتبار تصویر: آینده)

به تازگی اطلاعات جدیدی از ساعت آینده گلکسی سامسونگ به بیرون درز کرده است و نام پذیرفته شده فعلی را به چالش می کشد. چندین گزارش تا این لحظه به مدل رده بالای آینده با نام Galaxy Watch Ultra اشاره کرده اند. اما سایت خبری فناوری یونانی Tech Maniacs ادعا می کند که در واقع Galaxy Watch X نامیده می شود.

این نشریه توضیح نمی دهد که چرا سامسونگ در نظر دارد این نام را تغییر دهد، اگرچه گمانه زنی های آنلاین نشان می دهد که این می تواند پاسخی به سری اپل واچ اولترا باشد. این امکان وجود دارد که این شرکت برای دستگاه خود نامی منحصر به فرد بخواهد که آن را به وضوح از رقبای خود متمایز کند.

با این حال، اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است سامسونگ از همان نام "X" اپل استفاده کند، زیرا شایعات دیگر می‌گویند سازنده در حال کار روی یک پوشیدنی Apple Watch X است. این می‌تواند باعث تغییر نام شود، و در حالی که ممکن است به نظر عجیب باشد که تمرکز روی سخت‌افزاری که هنوز منتشر نشده است، نامگذاری شود، شرکت‌های فناوری باید نام مناسبی برای ایجاد هویت با کاربران داشته باشند.

طراحی سخت تر

البته، درز Tech Maniacs بیشتر از نام آن وجود دارد. این گزارش حاکی از آن است که این پوشیدنی دارای باتری 578 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که بزرگتر از باتری 425 میلی آمپر ساعتی Galaxy Watch6 Classic است. با منبع تغذیه ای مانند این، دستگاه آینده سامسونگ با یک بار شارژ می تواند تا 100 ساعت دوام بیاورد.

به گفته SamMobile ، بخشی از این طول عمر مدیون چیپست Exynos W1000 است. در اطراف سخت افزار حجم زیادی از تبلیغات وجود داشته است. گزارشی از روزنامه کره ای اکونومیک دیلی ادعا می کند که 20 درصد بیشتر از نسل قبلی کارآمدتر انرژی است.

علاوه بر این تراشه، به نظر می‌رسد که سامسونگ این دستگاه پوشیدنی را نیز بسیار سخت می‌کند. Tech Maniacs او میگوید که واچ ایکس می‌تواند تا عمق 100 متری زیر آب (حدود 330 فوت) زیر آب دوام بیاورد و این مشخصات آن را با اپل واچ اولترا برابری می‌کند زیرا می‌تواند در همان عمق شیرجه بزند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت رویداد بعدی Unpacked خود را در 10 جولای برگزار می‌کند و در آن زمان می‌توانیم شاهد رونمایی گلکسی واچ بعدی در کنار سایر محصولات سامسونگ باشیم. با این حال، Tech Maniacs بیانیه جسورانه دیگری را بیان می کند که این رویداد در واقع به 24 ژوئن منتقل می شود.

آنها به درستی توضیح نمی دهند که چرا سامسونگ این تاریخ را افزایش می دهد، اگرچه آنها معتقدند که ممکن است ارتباطی با المپیک داشته باشد. این شرکت ممکن است بخواهد پیش از بازی های پاریس اعلامیه های بزرگ خود را اعلام کند تا تحت الشعاع قرار نگیرد. مانند هر نشت، این اطلاعات را با مقداری نمک در نظر بگیرید.

حتماً فهرست TechRadar از بهترین ساعت‌های هوشمند 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است