متن خبر

یک ابزار پوشیدنی جدید هوش مصنوعی برای تکمیل حافظه شما خوشحال است که در جایی که سایر سخت افزارهای هوش مصنوعی شکست خورده است قدم بگذارد

یک ابزار پوشیدنی جدید هوش مصنوعی برای تکمیل حافظه شما خوشحال است که در جایی که سایر سخت افزارهای هوش مصنوعی شکست خورده است قدم بگذارد

شناسهٔ خبر: 719040 -




PLAUD NotePin
(اعتبار تصویر: PLAUD.AI)

عصر کنونی هوش مصنوعی محصولات چشمگیر زیادی تولید کرده است، اما به سختی می توان به سخت افزاری با محوریت هوش مصنوعی اشاره کرد که بتواند با محبوبیت نرم افزارهایی مانند ChatGPT برابری کند، علیرغم افزایش گاه به گاه تبلیغات در اطراف یک دستگاه یا دستگاه دیگر. پوشیدنی NotePin جدید از Plaud.ai به دنبال پر کردن این خلاء با عمل به عنوان یک "کپسول حافظه" برای ضبط، رونویسی، و خلاصه کردن مکالمات و مونولوگ های خصوصی شم است.

NotePin با قیمت 169 دلار حداقل در نحوه تزئین بدن شما انعطاف پذیری دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، این نه تنها یک سنجاق یا گیره بر روی ژاکت شما نیست، بلکه می تواند به عنوان گردنبند یا مچ بند استفاده شود. پس از فعال شدن، NotePin صدا را ضبط و به برنامه Plaud منتقل می کند تا در صورت تمایل، رونویسی، خلاصه یا حتی به یک نقشه ذهنی بصری تبدیل شود. رونویسی‌ها با استفاده از ابزار Whisper OpenAI ساخته می‌شوند، اما در صورت داشتن اولویت، می‌توانید بین GPT-4o OpenAI یا مدل غزل کلود 3.5 Anthropic یکی را انتخاب کنید. Plaud.AI همچنین به گزینه های بیشتر مدل هوش مصنوعی در آینده اشاره کرد.

NotePin به طور خودکار ضبط نمی کند. شما می توانید آن را به دلخواه روشن و خاموش کنید. شما همچنین باید فرمت یادداشت هایی را که برای شما می گیرد انتخاب کنید، اگرچه Plaud.AI ادعا می کند که دستگاه در طول زمان با ترجیحات شما سازگار می شود. شما 300 دقیقه رونویسی در ماه دریافت می کنید، اگرچه می توانید 79 دلار در سال برای Pro Plan پرداخت کنید و 1200 دقیقه در ماه و سایر ویژگی ها را دریافت کنید.

ناتان هسو، مدیرعامل Plaud.AI گفت: «Plaud NotePin چیزی بیش از یک دستگاه هوش مصنوعی است. "این شریک تجاری همیشه آماده شما است که کارهای روزمره و روزمره را انجام می دهد تا بتوانید بر روی آنچه واقعاً ارزش زندگی و حرفه شما را به دنبال دارد تمرکز کنید. این دستگاه کوچک اما قدرتمند در حال تغییر شکل چشم انداز حرفه ای است و به کاربران امکان می دهد کارهای روزمره خود را بهینه کنند. گردش کار و تمرکز بر آنچه که مهم‌تر است. "

PLAUD NotePin - کپسول حافظه پوشیدنی هوش مصنوعی شما - YouTube PLAUD NotePin - کپسول حافظه پوشیدنی هوش مصنوعی شما - YouTube
تماشا کنید

سخت افزار هوش مصنوعی سخت است

اگر پینی که روز شما را ضبط می کند و آن را با هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می کند آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که تقریباً برای پین هوش مصنوعی Humane و تقریباً شبیه دستگاه Rabbit R1 است که هیجان زیادی را به همراه داشت، حتی برای مدت کوتاهی. مانند آن دستگاه‌ها، بزرگ‌ترین سوال این است که آیا وقتی یک گوشی هوشمند با برنامه‌های هوش مصنوعی در دسترس دارید، سخت‌افزار هوش مصنوعی ارزشش را دارد یا خیر. اگر نسل بعدی ساعت‌های هوشمند بتوانند همان عملکردهای ضبط و انتقال را انجام دهند، حتی عنصر پوشیدنی ممکن است چندان فریبنده نباشد.

به علاوه، اتکای NotePin به خدمات ابری برای پردازش هوش مصنوعی، یک اشکال بالقوه برای کسانی است که نگران حفظ حریم خصوصی داده‌ها هستند. Plaud.AI افتخار می‌کند که رمزگذاری و سایر پروتکل‌های امنیتی آن از داده‌های کاربر محافظت می‌کنند، اما با در نظر گرفتن داستان بسیار رایج نقض داده‌ها، ممکن است مردم نخواهند مکالمات خود را، چه رسد به تفکرات درونی، به ابر اختصاص دهند. این بدان معنا نیست که NotePin ممکن است شانس را شکست ندهد و به یک لوازم جانبی محبوب تبدیل شود، اما ممکن است بیش از یک طراحی زیبا طول بکشد تا مردم را متقاعد کند که نمی توانند بدون میکروفون مجهز به هوش مصنوعی روی یقه خود زندگی کنند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند در مورد فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است