متن خبر

یوتیوب و لینکدین اکنون بازی‌هایی دارند، و در اینجا نحوه بازی کردن آنها آورده شده است

یوتیوب و لینکدین اکنون بازی‌هایی دارند، و در اینجا نحوه بازی کردن آنها آورده شده است

شناسهٔ خبر: 630923 -




روند شرکت های رسانه ای که بازی ها را به پلتفرم های خود می آورند در سال های اخیر آشکار شده است.

در دنیایی که توجه کاربران به طور فزاینده ای رقابتی است و دامنه توجه در حال کاهش است، سرویس ها و برنامه های پخش جریانی به دنبال راه هایی برای جذب مخاطبان خود هستند. برای شرکت‌ها منطقی است که برای حفظ کاربران در این پلتفرم به بازی گسترش دهند: بازار جهانی بازی حدود 221 میلیارد دلار ارزش دارد که آن را به یک جریان درآمد جذاب برای کشف تبدیل می‌کند.

در اینجا جدیدترین شرکت‌هایی که وارد صحنه بازی می‌شوند و جزئیات مربوط به هر پیشنهاد، از جمله قیمت، نمونه‌هایی از عناوین و دستگاه‌های پشتیبانی‌شده، آورده شده است.

بازی های نتفلیکس

صفحه نمایش بازی های نتفلیکس در تلفن همراه
اعتبار تصویر: نتفلیکس

نتفلیکس مجموعه متنوعی از بازی‌ها را در خود جای داده است که نزدیک به 100 بازی از عناوین محبوبی مانند GTA: The Trilogy، Assassin's Creed و Monument Valley را در بر می‌گیرد. و، در مقایسه با سایر رقبای فهرست ما، نتفلیکس به لطف IP گسترده خود دست بالا را دارد و کتابخانه خود را با بازی های مرتبط با سریال های اصلی مانند "Love Is Blind"، "The Queen's Gambit"، "Stranger Things" و موارد دیگر تقویت می کند.

پیشنهاد بازی نتفلیکس برای مشترکین سرویس پخش آن رایگان است و از طریق برنامه تلفن همراه آن در دستگاه های iOS و اندروید قابل دسترسی است. بازیکنان می توانند کتابخانه بازی را مرور کنند و پس از انتخاب خود، می توانند بازی را به طور جداگانه از Google Play یا App Store اپل دانلود کنند.

افرادی که می‌خواهند بازی‌ها را امتحان کنند باید برای اشتراک نتفلیکس هزینه کنند: استاندارد با تبلیغات (6.99 دلار در ماه)، استاندارد (15.49 دلار در ماه) و Premium (22.99 دلار در ماه). در حال حاضر هیچ خرید اضافی یا تبلیغاتی وجود ندارد، اما ممکن است تغییر کند.

نتفلیکس در سال 2021 وارد صنعت بازی شد، با این حال عرضه آن تا همین اواخر مورد توجه قرار نگرفت و در سال 2023، 81.2 میلیون بار در سراسر جهان از اپ استور و گوگل پلی استور دانلود شد.

این شرکت از زمان راه اندازی اولیه، بخش بازی خود را به طرق مختلف گسترش داده است. به عنوان مثال، اخیراً در حال آزمایش با توانایی بازی کردن مستقیم بازی ها در مرورگر مشاهده شده است. این شرکت همچنین تگ های گیمر را معرفی کرده و در حال آزمایش یک سرویس بازی ابری است.

YouTube قابل پخش

اعتبار تصویر: یوتیوب

به نظر می‌رسد که بازی یک راه طبیعی برای YouTube برای کاوش است، زیرا همیشه یکی از مقاصد گیمرها برای پخش زنده جلسات و ایجاد محتوا در مورد بازی‌های ویدیویی محبوب بوده است. پلتفرم ویدیویی متعلق به گوگل به طور رسمی آپشن های بازی را در ماه می ۲۰۲۴ در سرویس خود ادغام کرد و به کاربران اجازه داد به بیش از ۷۵ مینی بازی دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد یوتیوب که «Playables» نامیده می‌شود، مجموعه مناسبی از عناوین، از جمله بازی‌های محبوبی مانند Angry Birds Showdown، Cut the Rope، Trivia Crack و 8 Ball Billiards Classic را در خود دارد. این بازی‌ها عمدتاً به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حواس‌پرتی آسانی برای گذراندن زمان در رفت‌وآمد داشته باشند یا به‌طور معمولی در بین جلسات تماشای ویدیوی YouTube بازی شوند.

در حالی که مینی‌بازی‌های YouTube قبلاً فقط برای مشترکین Premium در دسترس بودند، اکنون برای همه کاربران رایگان هستند. این پیشنهاد روی دسکتاپ، دستگاه‌های اندروید و دستگاه‌های iOS در دسترس است. نیازی به دانلود نیست.

Sling TV Arcade

اعتبار تصویر: زنجیر

از آنجایی که Sling TV برای همگامی با رقبای خود با چالش هایی مواجه است، سرویس پخش تحت مالکیت DISH یک پلتفرم بازی رایگان به نام "Arcade" را برای جذب و حفظ کاربران راه اندازی کرد. این ویژگی جدید به بینندگان اجازه می‌دهد تا انواع بازی‌های آرکید کلاسیک را همزمان با تماشای برنامه تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود انجام دهند.

گزینش بازی‌ها در حال حاضر کم است و تنها 10 عنوان در دسترس است، از جمله Doodle Jump، Solitaire Clash، Tetris و Wheel of Fortune. این شرکت قبلاً به TechCrunch گفته بود که به اضافه کردن عناوین هر چند ماه یکبار، به خصوص قبل از رویدادهای ورزشی محبوب ادامه خواهد داد.

در حین تماشای یک نمایش یا فیلم، روی پخش کننده فشار دهید و روی "ویژگی های تعاملی" کلیک کنید تا Arcade بالا بیاید. پس از انتخاب یک بازی، به عنوان یک صفحه تقسیم شده در کنار محتوایی که در حال تماشای آن هستید ظاهر می شود، که برای روزهای تنبل تلویزیونی در هنگام تکرار تکراری یک برنامه تلویزیونی واقعی راحت است. همچنین گزینه ای برای گسترش بازی به حالت تمام صفحه وجود دارد.

Arcade در تلویزیون Sling (40-45 دلار در ماه) و Sling Freestream، سرویس پخش رایگان تبلیغاتی این شرکت در دسترس است. با این حال، در حال حاضر فقط در دستگاه‌های منتخبی وجود دارد: Amazon Fire TV، Android TV، Comcast، Samsung و Vizio.

لینکدین هم بازی داره

اعتبار تصویر: LinkedIn.com (در یک پنجره جدید باز می شود) تحت مجوز.

بازی به طور انحصاری توسط پلتفرم های سرگرمی مورد تحلیل قرار نمی گیرد. ورود لینکدین به بازی، توسعه قابل توجهی را برای این شرکت نشان می دهد و آن را به عنوان چیزی فراتر از یک پلت فرم شبکه حرفه ای تبدیل می کند.

در تلاش برای جذب کاربران بیشتر، لینکدین در ماه می اعلام کرد که سه بازی را روی پلتفرم خود عرضه کرده است: یک بازی به سبک سودوکو به نام کوئینز، یک بازی کم اهمیت به نام Crossclimb و Pinpoint که شبیه به بازی New York Times Connections است.

هر بازی برای تقویت ارتباط با افراد در شبکه شما طراحی شده است و می توان آن را با اتصالات درجه یک بازی کرد، یعنی افرادی که مستقیماً با آنها در لینکدین در ارتباط هستید. بازی ها فقط یک بار در روز قابل بازی هستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است