گوگل می خواهد از هوش مصنوعی مولد برای ساخت برنامه های سفر برای تعطیلات شما استفاده کند
با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی، گوگل فهرستی از بهروزرسانیهای سفر را اعلام میکند که آن را کاملاً در فرآیند برنامهریزی سفر قرار میدهد و بینش بیشتری را در مورد قصد خرید در بخش سفر به آن میدهد.
این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد، ابتدا گوگل در حال ارائه بهروزرسانی برای «تجربه مولد جستجو» (SGE) است که به کاربران امکان میدهد برنامههای سفر و ایدههای سفر را با استفاده از هوش مصنوعی بسازند.
قابلیت جدید - در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در ایالات متحده برای کاربرانی که در Search Labs ثبتنام کردهاند در دسترس است، برنامه آن برای کاربرانی که تجربههای اولیه جستجوی Google را تجربه میکنند و بازخوردشان را به اشتراک میگذارند - از ایدههای سایتهای سراسر وب، همراه با نظرات، عکسها و سایر جزئیاتی که افراد برای مکانهای سراسر جهان به Google ارسال کردهاند.
هنگامی که کاربران چیزی مانند "برای من یک سفر سه روزه به فیلادلفیا برنامه ریزی کنید که تماماً در مورد تاریخ است" بخواهند، نمونه ای از برنامه سفر دریافت می کنند که شامل جاذبه ها و رستوران ها، و همچنین یک نمای کلی از گزینه های پروازها و هتل ها، تقسیم بر زمان های مختلف است. روز
در حال حاضر، برنامههای سفر فقط همین است: هیچ گزینهای برای خرید و خدمات یا تجربه در محل وجود ندارد. وقتی از برنامه سفر خود راضی هستید، می توانید آن را به Gmail، Docs یا Maps صادر کنید.
گوگل در مورد زمان و یا اینکه ممکن است این را به طور گستردهتری عرضه کند، اظهار نظر نکرده است. اما نشان می دهد که چگونه این شرکت در حال آزمایش با چگونگی و مکان استفاده از موتور هوش مصنوعی خود است. بسیاری از بازیگران صنعت سفر ممکن است به نقشی که هوش مصنوعی مولد در خدمات مسافرتی در سالهای آینده ایفا میکند چشم دوخته باشند - برخی هیجانزده، برخی با احتیاط. اما حتی در حال حاضر، استارتآپهایی مانند Mindtrip و Layla که دسترسی کاربران را به دستیارهای هوش مصنوعی که برای کمک به شما در برنامهریزی سفرهایتان طراحی شدهاند، در حال حاضر فعالانه دنبال میکنند.
اما با این بهروزرسانی جدید، گوگل استارتآپهایی از این دست را پذیرفته است و در عین حال دادههایی را درباره قصد خرید سفر (مفید برای تجارت تبلیغاتی گستردهتر خود) و همچنین نوع اشتهای کاربرانش برای چنین خدماتی جمعآوری میکند.
گوگل همچنین اعلام کرد که کشف فهرست توصیهها در Google Maps را در شهرهای منتخب ایالات متحده و کانادا آسانتر میکند. اگر شهری را در Maps جستجو کنید، اکنون فهرستی از توصیههای مکانهایی را که باید از سوی هر دو ناشر مانند The Infatuation و همچنین سایر کاربران برای رفتن مشاهده کنید. همچنین فهرستهای انتخاب شده از رستورانهای جواهری برتر، پرطرفدار و پنهان را در بیش از 40 شهر ایالات متحده خواهید دید.
در نهایت، این شرکت ابزارهای جدیدی را اضافه می کند تا به شما کمک کند فهرست هایی را که ایجاد می کنید سفارشی کنید تا بتوانید برنامه های سفر خود را بهتر سازماندهی کنید یا مکان های مورد علاقه خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. میتوانید ترتیبی که مکانها در فهرست نشان داده میشوند را انتخاب کنید، پس میتوانید آنها را بر اساس موارد دلخواه برتر یا بر اساس زمانی مانند یک برنامه سفر سازماندهی کنید. به علاوه، میتوانید به محتوای کانالهای اجتماعی خود پیوند دهید.
ارسال نظر