متن خبر

گلکسی واچ 7 سامسونگ می تواند به کاربران در صورت خطر حمله قلبی، سکته مغزی و موارد دیگر هشدار دهد.

گلکسی واچ 7 سامسونگ می تواند به کاربران در صورت خطر حمله قلبی، سکته مغزی و موارد دیگر هشدار دهد.

شناسهٔ خبر: 611546 -




نقد و <a href= تحلیل Samsung Galaxy Watch 6 Classic" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rDjXM4QtcoYYXe4DrbCFom.jpg">
(اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

گلکسی واچ 7 آینده سامسونگ ممکن است ویژگی سلامت جدیدی دریافت کند که می تواند به کاربران در صورت خطر ابتلا به بیماری های خاص هشدار دهد.

Android Authority اخیراً تحلیل عمیقی در آخرین به‌روزرسانی برنامه سلامت سامسونگ انجام داده و شواهدی از چیزی به نام شاخص AGEs (محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته) یافته است. بر اساس تصویری از ابزار تشخیص، AGE ها ترکیباتی هستند که بدن هر زمان که «پروتئین‌ها و مولکول‌های چربی توسط مولکول‌های قند اکسید می‌شوند» تولید می‌کند.

AGE ها با بزرگتر شدن افراد انباشته می شوند و می توان از آنها برای پیش بینی خطر ابتلای فرد به "بیماری های مرتبط با سن" یا شرایط خاص از جمله، اما نه محدود به دیابت، نارسایی کلیوی، حملات قلبی و سکته استفاده کرد. اندازه‌گیری این ترکیبات به‌صورت غیرتهاجمی امکان‌پذیر است، زیرا مطالعه‌ای در سال 2022 نشان داد که «برخی از AGE‌ها ممکن است فلورسنت و رنگ زرد مایل به قهوه‌ای باشند» که به آنها اجازه می‌دهد بدون نیاز به نمونه خون یا بافت شناسایی شوند.

آیا این بدان معناست که سری گلکسی واچ 7 دارای حسگرهای جدیدی برای فعال کردن تشخیص AGEs است؟ شاید. اگرچه سرنخ‌ها نشان می‌دهند که ساعت هوشمند از این فناوری پشتیبانی می‌کند، اما نمی‌توان با اطمینان بيان کرد که آیا این یک ویژگی خواهد بود یا خیر. به خصوص از آنجایی که "Labs" در کنار AGEs Index نوشته شده است، که نشان می دهد یک ویژگی آزمایشی است.

پایش گلوکز

Android Authority همچنین یک صفحه منو در داخل به‌روزرسانی برنامه سلامت سامسونگ با عنوان «پایش مداوم گلوکز» پیدا کرد. اما کاملاً خالی بود و اطلاعات دیگری ارائه نمی کرد.

شایعاتی در ژانویه وجود داشت که پوشیدنی های سامسونگ از نظارت بر قند خون پشتیبانی می کنند. در ابتدا، این ویژگی برای حلقه گلکسی در نظر گرفته شده بود، اما گزارشی از آوریل ادعا کرد که گلکسی واچ 7 نیز ممکن است قادر به انجام همین کار باشد. علیرغم شواهد، هنوز خیلی زود است که بگوییم پایش گلوکز خون وجود خواهد داشت یا خیر.

این غول فناوری نزدیک به آغاز سال 2024 بيان کرد که "پایش غیرتهاجمی گلوکز می تواند در عرض پنج سال به شکلی انجام شود." سامسونگ به وضوح علاقه مند به پیاده سازی این فناوری در دستگاه های خود است، اگرچه به نظر می رسد کاربران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا به واقعیت تبدیل شود.

به اشتراک گذاری سلامت خانواده

علاوه بر ابزار AGEs، Android Authority خطوط کدی را کشف کرد که به «اشتراک‌گذاری داده‌های سلامت خانواده» در میان ساعت‌های گلکسی اشاره می‌ کرد. این ویژگی به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا «داده‌های سلامتی را با یکدیگر برای نظارت مؤثر» مبادله کنند. این نشریه با موفقیت رابط کاربری را فعال کرد و بینشی در مورد نحوه کار اشتراک‌گذاری به دست آورد.

اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که چک‌های حریم خصوصی داخلی وجود دارد. افراد می‌توانند اشتراک‌گذاری را متوقف کنند یا هر زمان که بخواهند میزان اشتراک‌گذاری را تغییر دهند. داده‌ها را می‌توان قبل از ارسال پیش‌نمایش کرد و در صورت عدم فعالیت حساب به مدت 90 روز، به‌طور خودکار حذف می‌شود.

والدین و سرپرستان این امکان را دارند که داده‌های سلامت فرزندشان را که از طریق گلکسی واچ جمع‌آوری شده است تا زمانی که شرایط لازم را برآورده کنند، مشاهده کنند. آنها باید مجوز بگیرند و پوشیدنی باید به گوشی هوشمندی که به حساب سامسونگ کودک وارد شده است متصل شود. Android Authority مشاهده جالبی انجام می دهد: هیچ چیز نشان نمی دهد که اشتراک گذاری داده های خانواده یک ویژگی انحصاری برای سری Watch 7 خواهد بود. این امکان وجود دارد که این نرم افزار برای نسل های قبلی عرضه شود.

مانند هر نشت دیگری، این اطلاعات را با مقداری نمک دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم زیرا سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در 10 جولای برگزار می کند.

در حالی که منتظر هستید، فهرست TechRadar از بهترین ساعت های هوشمند سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است