متن خبر

گفته می شود که سری آیفون 17 با برخی ارتقاء صفحه نمایش بزرگ وارد بازار می شود

گفته می شود که سری آیفون 17 با برخی ارتقاء صفحه نمایش بزرگ وارد بازار می شود

شناسهٔ خبر: 759334 -




بررسی آیفون 16 اپل
Apple iPhone 16، بدون ProMotion (اعتبار تصویر: آینده)

جوهر (دیجیتال) در بررسی آیفون 16 ما به سختی خشک شده است، و ما در حال حاضر وارد فصل شایعات آیفون 17 شده‌ایم - با یک منبع قابل اعتماد که نشان می‌دهد با انتشار تازه‌سازی 2025 اپل ، به‌روزرسانی‌های صفحه نمایش در فروشگاه وجود دارد.

این راس یانگ، تحلیلگر معروف صنعت (از طریق 9to5Mac او میگوید که دو مدل ارزان‌تر آیفون 17 از همان صفحه نمایش همیشه روشن و فناوری ProMotion استفاده می‌کنند که قبلاً مختص گوشی‌های پرو و ​​پرو مکس بوده است.

این به معنای ارتقاء فناوری صفحه نمایش LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) است که برای کاهش مصرف انرژی و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر، تا 120 هرتز (یا تا 1 هرتز) در صورت لزوم لازم است.

با این حال، در حالی که یانگ در ابتدا پیش‌بینی می‌کرد که Face ID روی نمایشگر آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس تعبیه شود، اما بعداً بيان کرد که این یک سوءتفاهم بوده است - پس باید مدتی دیگر برای پیشرفت در آن بخش صبر کنیم.

حرفه ای در مقابل غیر حرفه ای

بررسی آیفون 16 پرو اپل

آیفون 16 پرو با ProMotion (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

اگر مدل‌های ارزان‌تر آیفون 17 در سال آینده واقعاً از فناوری نمایشگر LTPO برخوردار شوند، تفاوت کمتری بین این نسخه‌ها و پرو و ​​پرو مکس وجود خواهد داشت – اگرچه ممکن است گوشی‌های دومی همچنان دوربین‌های بهتر و پردازنده‌های سریع‌تری داشته باشند.

همچنین با شایعه دیگری که درباره به‌روزرسانی آیفون سال آینده شنیده‌ایم مرتبط است: آیفون 16 پلاس نه با مدل پلاس دیگری، بلکه با یک آیفون 17 ایر جایگزین می‌شود – شاید با طراحی باریک‌تر و شیک‌تر با همان قیمت. نقطه

البته اپل قبلاً از همان نام تجاری آیپد ایر و مک بوک ایر استفاده کرده است، پس جای تعجب نخواهد بود که این نام به یکی از مدل های آیفون 17 نیز اضافه شود. با این حال، برای اطمینان بیشتر باید 12 ماه دیگر صبر کنیم.

این تنها شایعه آیفون 17 نیست که قبلاً منتشر شده است: همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه آیفون های 2025 دوربین سلفی بهبود یافته و برآمدگی در RAM را در کنار افزایش معمول عملکرد خواهند داشت، وجود دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است