متن خبر

کوالکام از پلتفرم S5 Gen 3 Sound با “تقریبا 50 برابر قدرت هوش مصنوعی بیشتر” رونمایی کرد.

کوالکام از پلتفرم S5 Gen 3 Sound با “تقریبا 50 برابر قدرت هوش مصنوعی بیشتر” رونمایی کرد.

شناسهٔ خبر: 459986 -




زنی در حال گوش دادن <a href= به هدفون در پس‌زمینه قرمز، با آخرین پوسترهای پلتفرم صوتی کوالکام در گوشه پایین" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/pMv2ibd9xGpGdBaZ3sqjy9.jpg">
(اعتبار تصویر: کوالکام)

کوالکام مشغول بوده است. اما باز هم، چه زمانی بیکار است؟ امروز (25 مارس) این شرکت که به دلیل راه‌حل‌های بی‌سیم، نرم‌افزار و نیمه‌هادی‌هایش معروف است، دو نسل بعدی صدای اسنپدراگون را برای بهبود تجربه صوتی نه تنها در انتهای بازار، بلکه برای هدفون‌های میان‌رده معرفی کرده است (و احتمالاً بهترین هدفون‌ها و اسپیکرهای بی‌سیم ارزان قیمت ، یعنی پلتفرم‌های S5 Gen 3 و S3 Gen 3 Sound.

سرفصل های بزرگ؟ بیایید با S5 Gen 3 ممتازتر شروع کنیم، که وعده "تقریباً 50 برابر قدرت هوش مصنوعی بیشتر" را می دهد (در ادامه در مورد این موضوع توضیح خواهیم داد)، مبدل دیجیتال به آنالوگ بهتر با نسبت سیگنال به نویز بهبود یافته و کف نویز 40٪ کمتر ( برای به رخ کشیدن صدای 24 بیت/48 کیلوهرتز با کیفیت بهتر از CD با استفاده از بلوتوث LE Audio کارآمدتر) و حذف نویز فعال تطبیقی ​​نسل چهارم کوالکام.

S5 Gen 3 همچنین دارای 50 درصد حافظه بیشتر نسبت به پلتفرم صوتی Qualcomm S5 Gen 2 است که موفق شده است و به گفته کوالکام، "هسته های اختصاصی برای تنظیم صدا، از جمله جبران کاهش شنوایی، ANC، شفافیت و مدیریت نویز". بله، ما به آینده‌ای نگاه می‌کنیم که در آن ابزار شنوایی شما نه تنها از اشتراک‌گذاری صوتی Auracast (با استفاده از بلوتوث 5.4) پشتیبانی می‌کند، بلکه می‌تواند پخش گفته‌شده را با درجات مختلف کاهش شنوایی با تأخیر بسیار کم، در زمان واقعی تنظیم کند.

آن افزایش شدید در قابلیت های هوش مصنوعی چیست؟ جان ترنر، مدیر ارشد مدیریت محصول Qualcomm در Qualcomm Technologies International، به من بيان کرد که ایجاد بهبودهای دقیق در مورد کاربر سخت است زیرا این تا حد زیادی به آنچه تولیدکنندگان می خواهند محصولاتشان انجام دهند بستگی دارد (کوالکام راه حل هایی ارائه می دهد، مهندسان برای مهار آنها کار می کنند. )، اما جدای از انبوهی از فیلترهای حذف نویز که می دهد، "پیشرفت بزرگی که در مورد آن صحبت کرده ایم، استفاده از میکروفون های روی دستگاه برای شنیدن هوشمندانه صدای شما در دفتر است، نه صدای اطرافیان."

این چیزی است که من واقعاً از هدفون هایم دوست دارم.

در عرصه میان‌رده و همچنین در هدفون‌های سطح بالا، چیزهای زیادی برای هیجان‌زده شدن (اعتبار تصویر: Qualcomm)

هدفون های سطح ورودی نیز قرار است بسیار بهتر شوند

در مورد پیشنهاد S3 Gen 3 Qualcomm و در اینجا در عرصه میانی، این شرکت پشتیبانی از برنامه گفت نی صوتی و موسیقی Qualcomm خود را اضافه کرده است که مدتی است در سطح S5 خود وجود داشته است اما اکنون در S3 در دسترس است. سطح - برای اولین بار.

این برای خریداران با بودجه چه معنایی دارد؟ توسعه‌دهندگان می‌توانند مزایایی مانند تست‌های تناسب اندام و شنوایی، راه‌حل‌های صوتی فضایی، پایش ضربان قلب، و سایر گزینه‌های ردیابی سلامت را در هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و هدفون‌های بی‌سیم اضافه کنند.

علاوه بر این، ما می دانیم که این پلتفرم خاص S3 Gen 3 در ابتدا توسط Vivo با اعلامیه هایی در مورد دستگاه های ورودی که پیش بینی می شود در چند هفته آینده مورد استفاده قرار گیرد. این شرکتی است که گوشی‌های هوشمند آن پوشش گسترده‌ای از TechRadar دریافت کرده‌اند، اما هدفون‌های (بسیار مقرون‌به‌صرفه) آن هنوز – هنوز…

از زمان عرضه پلتفرم‌های Snapdragon Sound S7 و S7 Pro Gen 1 در اکتبر گذشته ، کوالکام به ما او میگوید که تحقیقات گسترده مشتریانش ثابت کرده است که 69٪ از خریداران مایلند برای دریافت صدای با کیفیت بهتر هزینه بیشتری کنند، 70٪ به طور فعال خواهان صدای بدون ضرر هستند، 73٪ مشتریان مطمئن می‌شوند که هر بار که خرید می‌کنند صدای بهتری دریافت می‌کنند و – شاید جالب‌تر از همه – ۶۸ درصد از مردم می‌خواهند از یک محصول برای هر سناریوی مورد استفاده استفاده کنند. آیا این می تواند پایانی بر بهترین هدفون های در حال اجرا باشد، در حالی که بهترین هدفون های بی سیم باید به اندازه کافی برای این کار خوب باشند، بسیار متشکرم؟ احتمالاً - زیرا اگر حتی مقرون به صرفه ترین هدفون شما می تواند سلامت شما را کنترل کند، چرا به یک جفت دیگر نیاز دارید؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد ستاد صوتی

بکی یکی از نویسندگان ارشد در TechRadar است (که به او اطمینان داده شده است که به جای سن به تخصص اشاره دارد) که روی همه چیزهای صوتی تمرکز دارد. قبل از پیوستن به تیم، او سه سال را در What Hi-Fi گذراند؟ تست و تحلیل همه چیز، از هدفون های بی سیم مناسب کیف پول گرفته تا سیستم های صوتی بسیار پیشرفته. قبل از اینکه بکی کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری در سال 2018 بگیرد، به عنوان یک منتقد هنری در کنار 22 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک رقصنده و هوانورد حرفه ای فعالیت می کرد - هر عشق به رقص با عشق به موسیقی شروع می شود. بکی قبلا در Stuff، FourFourTwo و The Stage همکاری داشته است. وقتی نمی نویسد، هنوز هم می توان او را در حال پرتاب اشکال در یک استودیوی رقص یافت، این روزها با درجات مختلف موفقیت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است