متن خبر

کنترلر جدید Victrix Gambit Prime PDP در حالت چندنفره با کمترین تأخیر ورودی و مجموعه ای از ماژول های قابل تعویض به کار می رود.

کنترلر جدید Victrix Gambit Prime PDP در حالت چندنفره با کمترین تأخیر ورودی و مجموعه ای از ماژول های قابل تعویض به کار می رود.

شناسهٔ خبر: 472270 -




Victrix Gambit Prime
(اعتبار تصویر: آینده)

تولید کننده سخت افزار PDP به تازگی Victrix Gambit Prime را راه اندازی کرده است، یک کنترلر سیمی که اگر در درجه اول بازی های چندنفره آنلاین بازی می کنید، به طور بالقوه یکی از آن ها قابل توجه است.

Victrix Gambit Prime با نام تجاری رسمی «طراحی شده برای Xbox» با Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC سازگار است. می توان آن را از وب سایت رسمی PDP یا خرده فروشی هایی مانند آمازون با قیمت 79.99 دلار خریداری کرد. متأسفانه، به نظر می رسد در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است.

Prime در واقع به طور قابل توجهی ارزان تر از مدل قبلی خود، Victrix Gambit (99.99 دلار / 89.99 پوند) است. در حالی که هر دو کنترلر از نظر ظاهری مشابه به نظر می رسند، Victrix Gambit Prime یک کیف حمل با کیفیت بالا را با یک محفظه جمع و جور که برای ذخیره ماژول های اضافی که با آن عرضه می شود، تعویض می کند.

از نظر ماژول های اضافی، به نظر یک بسته بسیار قوی است. شما چهار مجموعه میله آنالوگ (سه مقعر با یک شفت بلند و یک چوب محدب اضافی)، چهار دروازه چوبی آنالوگ (دو دایره، دو هشت ضلعی) دو پد d و دو پانل پشتی برای دسترسی به دکمه‌های پشتی قابل استفاده مجدد دریافت می‌کنید.

علاوه بر این، Victrix Gambit Prime دارای پنج تنظیمات توقف ماشه و کاهش تاخیر ورودی از طریق فناوری Dual Core کنترلر است که در Victrix Gambit معمولی نیز وجود داشت. در مجموع، به نظر یک بسته غنی است که برای بازی های چند نفره آنلاین ایده آل است.

در تحلیل اولیه Victrix Gambit، ماژولار بودن و کیفیت ساخت آن را تحسین کردیم و چهار ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کردیم. ما کنترلر را برای کسانی که بودجه گران‌تر (اما همچنان عالی) Victrix Pro BFG را ندارند توصیه می‌کنیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر سخت افزار

Rhys ویرایشگر سخت افزار TRG است و بیش از دو سال است که بخشی از تیم TechRadar بوده است. Rhys به ویژه علاقه‌مند به کنترل‌کننده‌ها و هدست‌های شخص ثالث با کیفیت بالا، و همچنین جدیدترین و بهترین‌ها در جنگنده‌ها و VR، تلاش می‌کند تا پوششی آموزنده و خوانا را در انواع سخت‌افزارهای بازی ارائه دهد. در مورد خود بازی‌ها، Rhys به بازی‌های مبارزه‌ای و مسابقه‌ای و همچنین سول‌لایک‌ها و RPG علاقه‌مند است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است