کسبوکارهای بیشتری به صورت همهچیز روی چند ابری میروند


تحقیقات جدید ادعا میکند که کسبوکارها تمایل بیشتری به انتخاب چند فروشنده ابری به جای انتخاب تنها یکی دارند.
یک نظرسنجی از Oracle نشان داد که 98٪ از شرکت ها از چند ابری استفاده می کنند - یا قصد دارند از آن استفاده کنند. دو سوم (67٪) از پاسخ دهندگان از دو یا سه فروشنده ابری استفاده می کردند یا قصد داشتند از آنها استفاده کنند و 28٪ دیگر از بین 4 تا 10 سرویس استفاده می کردند. فقط 2 درصد به یک ابر تکیه می کردند.
بر اساس تجزیه و تحلیل، یکی از دلایل کلیدی استفاده از چند ابری، بهینه سازی هزینه بود. همانطور که وارد سال سخت دیگری می شویم، واضح است که شرکت ها به دنبال کاهش هزینه های خود برای زیرساخت ها و خدمات ضروری هستند.
آیا باید از multicloud استفاده کنم؟
یک لمس جلوتر از هزینه ها (40.5٪) که عامل اصلی تصمیم گیری 40.6٪ از کسب و کارها است، حاکمیت داده ها و محلی بودن آنها بود که به نظر می رسد در سال های اخیر رشد داشته است زیرا امنیت آنلاین در برابر تهدیدات به سرفصل اخبار رسیده است.
اگرچه این ارقام متوسط نشان دهنده یک احساس عمومی نسبت به پذیرش چند ابری است، هر کشور تفاوت های قابل توجهی را گزارش می کند. به عنوان مثال، آلمان بر حاکمیت داده ها تمرکز دارد، در حالی که بریتانیا، ژاپن و عربستان سعودی تاکید بیشتری بر بهینه سازی هزینه و کارایی دارند.
با وجود جذب قابل توجه در چند ابری، اوراکل متوجه نگرانی مشترک بسیاری از شرکتها شد که مدیریت ابرهای متعدد میتواند چالشبرانگیز باشد. راه حل در اختیار شرکت های ابری است که باید مشاهده و مدیریت بین ابرها را ساده کنند. در حالی که این ممکن است در ابتدا غیر منطقی به نظر برسد، و به شرکت های ابری این احساس را بدهد که در حال باز کردن رقابت خود هستند و به طور بالقوه مشتریان خود را از دست می دهند، واضح است که کاربران احساس می کنند این در واقع به آنها کمک می کند تا از ابرهای بیشتری استفاده کنند و به نوبه خود تأثیر مثبت بیشتری خواهد داشت.
«Multicloud اینجاست، چه شرکتها برای آن آماده باشند یا نه. Leo Leung، معاون OCI و Oracle Technology گفت: ادغام کسبوکارها میتواند حتی پایدارترین استراتژیهای فناوری اطلاعات را یک شبه به یک محیط چند ابری تبدیل کند.
ارسال نظر