کاربران Samsung Galaxy Z Fold 3 از یک مشکل نمایشگر (بسیار نگران کننده) خبر می دهند

تنها دو هفته پس از اینکه سامسونگ از سری عالی گلکسی S23 خود رونمایی کرد، این غول موبایل به دلایل اشتباه دوباره در کانون توجه قرار گرفت.
چندین کاربر سامسونگ گلکسی زد فولد 3 گزارش دادهاند که با وجود هیچ آسیب فیزیکی به گوشیهای مورد بحث، شکافهایی در وسط صفحهنمایش تاشو دیدهاند. بدتر از همه، به نظر می رسد آسیب - در بیشتر موارد - پس از اتمام ضمانت نامه Z Fold 3 رخ می دهد و مشتریان را انتخابی جز سرمایه گذاری در یک دستگاه کاملا جدید باقی می گذارد.
این خبر نگرانکننده ابتدا توسط Phone Arena گزارش شد (در تب جدید باز میشود) ، که ایمیلی از خوانندهای دریافت کرد که Z Fold 3 بدون هیچ دلیل مشخصی دچار شکستگی صفحهنمایش شد. چندین کاربر Reddit (در برگه جدید باز می شود) ادعا می کنند که همین مشکل را نیز تجربه کرده اند و بسیاری از آنها تصاویر وحشتناکی را به عنوان اثبات نقص Z Fold 3 مبتنی بر صفحه نمایش ارائه می دهند.
کافی است بگوییم، این ظاهر خوبی برای سامسونگ نیست. ما Z Fold 3 را یکی از بهترین گوشیهای تاشو در سال 2023 میدانیم – اما اگر نمایشگر 7.6 اینچی AMOLED گوشی با خطر خاموش شدن آن تنها پس از یک سال استفاده مواجه شود (همانطور که به نظر میرسد برای بسیاری از افراد صدق میکند)، Z Fold 3 کاملاً به یک پیشنهاد متفاوت تبدیل می شود.
Z Fold 3 کرک شده؟ در اینجا این است که چه کاری باید انجام شود
اگر شما فردی هستید که از خواب بیدار می شوید و یک شکاف غیرقابل توضیح را در Z Fold 3 خودتان پیدا می کنید، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل تلاش کنید.
بدیهی است که اگر دستگاه را کمتر از یک سال پیش خریداری کرده باشید، می توانید از طریق گارانتی یک ساله سامسونگ درخواست جایگزینی کنید (البته همانطور که گفته شد، به نظر می رسد این ترک ها مدت کوتاهی پس از سپری شدن دوره گارانتی ظاهر می شوند).
اگر مانند اکثر کاربران آسیب دیده، کرک شما بیش از یک سال پس از خرید ظاهر شد، باید همه چیز را به بالاترین سطح خود برسانید. برای ساکنان ایالات متحده، این به معنای رفتن به صفحه اختصاصی تماس با ما سامسونگ (در برگه جدید باز می شود) و شکایت رسمی است – پیشنهاد می کنیم نگرانی های خود را به یکی از مدیران ارشد سامسونگ مطرح کنید و تصاویر را با فرم آپلود کنید.
برای کسانی که در جاهای دیگر هستند، در پایین وبسایت سامسونگ (در برگه جدید باز میشود) بخشی به نام «ایمیل مدیر عامل» وجود دارد. با کلیک بر روی آن به همان فرم شکایتی میروید که افراد ساکن ایالات متحده میتوانند از آن برای تماس با مدیریت ارشد سامسونگ استفاده کنند.
اگر آن مسیر رسمی پاسخی نداد، فریاد زدن در مورد مشکل در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند توییتر - نشانگذاری حسابهای پشتیبانی سامسونگ در حین انجام این کار - ممکن است شرکت را تشویق کند که شخصاً با شما تماس بگیرد تا به حل مشکل کمک کند. با این حال، ما توصیه می کنیم آن را چند هفته قبل از انتخاب این تاکتیک ارائه دهید.
ارسال نظر