چگونه کد خطای 14 دیزنی پلاس را رفع کنیم
دیزنی پلاس خانه چندین فرنچایز تلویزیونی و فیلم بزرگی است که ممکن است طرفدار آنها باشید، از جمله جنگ ستارگان تا مارول. با این حال، کد خطای 14 دیزنی پلاس شما را در مسیر خود متوقف می کند.
کد خطای 14 در Disney+ خطایی است که شما را از ورود به سیستم منع می کند. اگر نمی توانید وارد سیستم شوید، نمی توانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید، پس باید علت را شناسایی کرده و مشکل را عیب یابی کنید. برای رفع این کد خطا، مراحل زیر را دنبال کنید.
چه چیزی باعث کد خطای 14 دیزنی پلاس می شود؟
کد خطای 14 در دیزنی پلاس یک خطای ورود است. اگر ایمیل یا رمز عبور حساب خود را اشتباه وارد کنید، به احتمال زیاد این خطا را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، این ممکن است پس از تغییر رمز عبور اخیر رخ دهد.
اگر رمز عبور خود را برای سایر سرویسهای دیزنی مانند Disney.com یا ESPN+ تغییر دادهاید، باید از رمز عبور جدید برای دیزنی پلاس نیز استفاده کنید. این به این صورت است که شما در وهله اول رمز عبور خود را تغییر دادید.
بررسی کنید که اطلاعات شما در وب سایت دیزنی پلاس صحیح است
اولین کاری که باید هنگام مشاهده کد خطای 14 در دیزنی پلاس انجام دهید واضح ترین آن است: تحلیل کنید که از ایمیل و رمز عبور صحیح برای حساب دیزنی پلاس خود استفاده می کنید.
برای تحلیل صحت اطلاعات خود در وب سایت دیزنی پلاس، این مراحل را دنبال کنید.
ایمیل خود را وارد کرده و Continue را فشار دهید.
سپس رمز عبور خود را وارد کرده و Log In را فشار دهید.
اگر بتوانید با موفقیت وارد شوید، میدانید که اطلاعات شما درست است. سپس میتوانید از آنها در سایر برنامههای +Disney استفاده مجدد کنید.
با این حال، در صورت مشاهده پیام خطا، ممکن است ایمیل یا رمز عبور را اشتباه وارد کرده باشید. باید تحلیل کنید که اشتراک شما هنوز فعال است و در صورت لزوم، رمز عبور خود را با استفاده از مراحل زیر بازنشانی کنید.
رمز عبور دیزنی پلاس خود را بازنشانی کنید
اگر نمی توانید وارد شوید، احتمالاً باید رمز عبور خود را بازنشانی کنید. پس از بازیابی دسترسی به حساب خود، باید مشاهده کنید که خطا ناپدید می شود (مگر اینکه مشکل عمیق تری وجود داشته باشد).
برای بازنشانی رمز عبور دیزنی پلاس، مراحل زیر را دنبال کنید:
وب سایت دیزنی پلاس را در مرورگر وب خود باز کنید و Log In را فشار دهید.
آدرس ایمیل خود را وارد کرده و Continue را فشار دهید.
بعد، رمز عبور را فراموش کرده اید؟ لینک زیر جعبه رمز عبور
منتظر بمانید تا ایمیلی از دیزنی پلاس به حساب شما برسد. پس از رسیدن، آن را باز کنید و رمز عبور 6 رقمی را یادداشت کنید.
سپس یک رمز عبور قوی جدید در کادرهای ارائه شده وارد کنید و برای تایید انتخاب خود ، Continue را فشار دهید.
وقتی کارتان تمام شد، با جزئیات حساب جدید خود در وب سایت دیزنی پلاس وارد شوید تا ببینید آیا کد خطای 14 برطرف شده است یا خیر.
از همه برنامه های دیزنی پلاس که وارد سیستم شده اند خارج شوید
بسته به اشتراک و منطقه شما، فقط میتوانید وارد سیستم شوید و روی تعداد محدودی دستگاه در دیزنی پلاس پخش جریانی کنید. اگر به این حد برسید، ممکن است خطاهایی مانند کد خطای 14 در دیزنی پلاس ظاهر شود تا شما را از استفاده از این سرویس باز دارد.
اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که از دستگاه های موجود خود خارج شوید. سپس می توانید یک به یک در دستگاه هایی که می خواهید استفاده کنید وارد دیزنی پلاس شوید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید.
وب سایت دیزنی پلاس را در مرورگر وب خود راه اندازی کنید و Log In را فشار دهید.
اگر می توانید این کار را انجام دهید، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. اگر نمی توانید، باید رمز عبور خود را با دنبال کردن مراحل در بخش بالا بازنشانی کنید و در مرحله آخر گزینه Log out of all devices را انتخاب کنید.
اگر می توانید وارد شوید، دکمه را فشار دهید نماد نمایه در بالا سمت راست و انتخاب Account را انتخاب کنید.
در صورت درخواست، انتخاب خود را با تایپ رمز عبور خود و فشار دادن Log Out تأیید کنید.
پس از خروج از سیستم، باید دوباره در همه دستگاهها با استفاده از جزئیات حساب دیزنی پلاس خود وارد شوید. مشکل کد خطای 14 در دیزنی پلاس باید (امیدوارم) حل شود.
برنامه Disney Plus را دوباره نصب کنید
اگر از نسخه قدیمیتر برنامه دیزنی پلاس استفاده میکنید اما با بهروزرسانی برنامه مشکل کد خطای 14 را برطرف نکردهاید، آن را حذف و دوباره نصب کنید.
برای انجام این کار، کاربران اندرویدی می توانند از برنامه Disney+ در فروشگاه Google Play دیدن کنند. برای حذف برنامه، روی Uninstall ضربه بزنید، منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود، سپس روی Install ضربه بزنید تا دوباره آن را نصب کنید. پس از آن برنامه را راه اندازی کنید — باید دوباره وارد شوید.
کاربران آیفون دستورالعمل های متفاوتی برای دنبال کردن دارند. قبل از اینکه روی Remove App ضربه بزنید، روی نماد Disney+ در صفحه اصلی خود ضربه بزنید و نگه دارید تا آن را حذف کنید.
سپس، قبل از ضربه زدن روی نماد Install برای نصب مجدد برنامه، از صفحه برنامه Disney+ در اپ استور دیدن کنید. پس از نصب، با استفاده از جزئیات حساب خود وارد شوید.
در ویندوز و macOS، میتوانید کش مرورگر خود را به عنوان جایگزین پاک کنید. این اطمینان حاصل می کند که آخرین نسخه وب سایت را بارگیری می کنید، اما مانند کاربران تلفن همراه، باید پس از آن دوباره وارد سیستم شوید.
دستگاه پخش جریانی دیگری را امتحان کنید:
اگر همچنان کد خطای 14 دیزنی پلاس را مشاهده می کنید، ممکن است مشکلی در دستگاه شما باشد. اگر اینطور است، ارزش دارد که دستگاه پخش جریانی دیگری را امتحان کنید تا این موضوع را رد کند (و مشکل را برطرف کند).
دیزنی پلاس در چندین دستگاه از جمله دستگاه های هوشمند خانگی مانند Apple TV و Roku پشتیبانی می شود. همچنین در دستگاههای Android، iPhone و iPad و از مرورگر وب شما در رایانه شخصی یا مک شما پشتیبانی میشود.
اگر حداقل یک دستگاه با استفاده از جزئیات حساب شما وارد سیستم شود، در این صورت جزئیات مقصر نیستند - این برنامه یا دستگاهی است که استفاده می کنید. برای شروع دوباره پخش، باید برنامه را دوباره نصب کنید، اتصال اینترنت خود را تحلیل کنید و به طور کامل به دستگاه دیگری بروید.
بررسی کنید اشتراک دیزنی پلاس شما فعال است
رمز عبور خود را بازنشانی کنید، اما همچنان کد خطای 14 را در دیزنی پلاس مشاهده می کنید؟ اگر چنین است، باید تحلیل کنید که اشتراک شما هنوز فعال و معتبر است. فقط در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که با تنظیم مجدد رمز عبور خود توانسته باشید وارد سیستم شوید.
برای تحلیل فعال بودن اشتراک دیزنی پلاس، این مراحل را دنبال کنید.
وب سایت دیزنی پلاس را باز کنید و Log In را فشار دهید.
با استفاده از نام کاربری و رمز عبور جدید وارد سیستم شوید.
اگر اشتراک فعالی دارید، در قسمت اشتراک فهرست میشود. برای جزئیات بیشتر در مورد اشتراک خود (از جمله تاریخ های صورتحساب) روی آن ضربه بزنید. اگر اشتراک شما منقضی شده یا لغو شده است، باید آن را تمدید کنید یا دوباره برای Disney Plus ثبت نام کنید تا دوباره شروع به کار کند.
برای پشتیبانی با دیزنی پلاس تماس بگیرید
مهم نیست که چه تلاشی می کنید، همچنان کد خطای 14 را در دیزنی پلاس مشاهده می کنید؟ ممکن است لازم باشد برای پشتیبانی بیشتر با دیزنی تماس بگیرید، زیرا ممکن است مشکل عمیق تری در حساب شما باشد.
شما می توانید از طریق بخش Help Center وب سایت با Disney Plus صحبت کنید.
وب سایت مرکز راهنمایی دیزنی پلاس را باز کنید.
به پایین صفحه بروید و در بخش تماس با ما، تماس بگیرید .
فهرست مقالات را مرور کنید و گپ با مشاور را انتخاب کنید تا با شخصی در یک چت زنده صحبت کنید یا با Disney+ تماس بگیرید تا با شخصی از طریق تلفن صحبت کنید. اگر گزینههای دیگری در منطقه شما موجود است، به جای آن بین آن گزینهها انتخاب کنید.
دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.
هنگامی که با نمایندگان دیزنی پلاس تماس گرفتید، مشکل را توضیح دهید و کد خطا 14 را ذکر کنید. اگر مشکل حساب یا مشکل غیرعادی مقصر باشد، آنها می توانند به شما در حل آن کمک کنند.
رفع کدهای خطای دیزنی پلاس
ممکن است آزاردهنده باشد، اما کد خطای 14 دیزنی پلاس یک خطای رایج ورود به سیستم است که معمولاً می توانید با دنبال کردن مراحل بالا آن را برطرف کنید.
اگر دیزنی پلاس هنوز کار نمی کند، ممکن است لازم باشد مراحل عیب یابی بیشتری را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، سرویسهایی مانند دیزنی اغلب VPNها را مسدود میکنند، پس ممکن است لازم باشد از سرویس VPN خود در دستگاه خود جدا شوید.
ارسال نظر