متن خبر

چه اتفاقی برای واتس اپ افتاده است؟ یک طراحی مجدد بزرگ در حال حاضر در حال اجرا است – در اینجا چیزهای جدید هستند

چه اتفاقی برای واتس اپ افتاده است؟ یک طراحی مجدد بزرگ در حال حاضر در حال اجرا است – در اینجا چیزهای جدید هستند

شناسهٔ خبر: 470531 -




واتس اپ
طراحی جدید WhatsApp (اعتبار تصویر: Meta)

همین امروز WhatsApp را روی گوشی خود بارگذاری کنید و ممکن است متوجه شوید که ظاهر متفاوتی دارد: یک طراحی جدید جدید، شامل آیکون‌های اصلاح‌شده، رویکرد حداقلی‌تر، و پس‌زمینه سفید برای فهرست مکالمه، اکنون برای همه کاربران عرضه می‌شود.

به قول یدیت یانیو، رئیس طراحی واتس اپ در متا (از طریق پلیس اندروید )، ایده این است که برنامه را «تازه، ساده و قابل دسترس» نگه داریم. به طور کلی، رابط کاربری برای یک برنامه پیام رسانی در سال 2024 تمیزتر و مناسب تر به نظر می رسد.

شما متوجه یک رویکرد سازگارتر از نظر طرح رنگ خواهید شد که بر اساس تغییرات سبز آشنای WhatsApp است. رنگ سبز اکنون به صورت انتخابی تر مورد استفاده قرار می گیرد، با رنگ های "خنثی" رایج تر، و حالت تاریک تیره تر شده است، با سطح کنتراست بالاتر.

نمادها به سبکی گردتر، به شکل طرح‌های کلی تغییر یافته‌اند، و تصاویر و انیمیشن‌ها نیز به گونه‌ای بهینه‌سازی شده‌اند که مطابقت داشته باشند. Yaniv او میگوید این برنامه اکنون «زیبایی‌شناختی بازیگوش‌تری» دارد و شما این نمادها، تصاویر و انیمیشن‌ها را در سراسر واتس‌اپ پراکنده خواهید یافت.

یک ابله جدید

واتس اپ

WhatsApp در طول اعصار (اعتبار تصویر: WhatsApp)

همچنین نکته قابل توجه Doodle پس‌زمینه پیش‌فرض به‌روزرسانی شده است که اکنون اشیایی را نشان می‌دهد که «سبک ساده‌تری» دارند و «مجموعه متنوعی از افراد و اشیاء» را بهتر نشان می‌دهند. این پس‌زمینه‌ای است که اکثر مردم برای اکثر چت‌ها از آن استفاده می‌کنند، اگرچه می‌توان آن را تغییر داد.

نوار پیمایش اصلی (برای چت‌ها، به‌روزرسانی‌ها، انجمن‌ها و تماس‌ها) برای مطابقت با iOS به پایین صفحه در اندروید منتقل شده است. اگرچه دو نسخه برنامه هنوز یکسان نیستند: باز کردن تنظیمات در Android و iOS به طور متفاوتی کار می کند.

به گفته Yaniv، طراحی مجدد واتس اپ با در نظر گرفتن آینده ساخته شده است. این در حال حاضر یک برنامه فوق‌العاده محبوب با بیش از دو میلیارد کاربر است، اگرچه در ایالات متحده کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد – چیزی که ممکن است با ادامه درگیری اپل و گوگل بر سر کارکرد یکپارچه برنامه‌هایشان در پلتفرم‌ها تغییر کند.

Yaniv او میگوید : «در طول سال‌ها، ما عمدتاً بر گفت ن ابزارهای کاربردی به برنامه تمرکز کرده‌ایم. "از آنجایی که عملکرد محصول به رشد خود ادامه داد، طراحی نیز باید تکامل یابد." تا زمانی که آخرین نسخه واتس اپ را اجرا می کنید، باید بزودی مشاهده کنید که رفرش ظاهر می شود (اگر قبلاً نمایش داده نشده باشد).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است