متن خبر

چهارشنبه فصل 2: ​​پیش بینی تاریخ انتشار نتفلیکس، بازیگران احتمالی و اخبار و شایعات بیشتر

چهارشنبه فصل 2: ​​پیش بینی تاریخ انتشار نتفلیکس، بازیگران احتمالی و اخبار و شایعات بیشتر

شناسهٔ خبر: 729017 -




چهارشنبه آدامز در حالی <a href= که مستقیماً به دوربین در فصل 1 خیره می شود، یک ژست رقص گرفته است، که پیش درآمد فصل 2 چهارشنبه است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Fy3DvuTt3ktwdm53QAvbJb.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
فیلمبرداری فصل دوم چهارشنبه در اوایل ماه مه آغاز شد (اعتبار تصویر: نتفلیکس)
چهارشنبه فصل 2: ​​اطلاعات کلیدی

- در ژانویه 2023 اعلام شد
- فیلمبرداری از اوایل اردیبهشت آغاز شد
- چهار قسمت اول فیلمبرداری شده است
- بازیگران اصلی در حال بازگشت هستند
- دو بازیگر مکمل جدید به فهرست فصل 2 اضافه شدند
- گزارش شده است که سه بازیکن ثابت فصل 1 برنمی گردند
- هنوز تریلر یا جزئیات داستان منتشر نشده است
- فصل 1 پایانی موضوعات داستانی بالقوه را اذیت می کند
- شورانرها برای چهار فصل برنامه دارند

چهارشنبه فصل دوم رسما در راه است. پس ، چه زمانی طرفداران نمایش تاریک و غم انگیز نتفلیکس می توانند انتظار بازگشت آن را داشته باشند؟ بالاخره فیلمبرداری قسمت بعدی ماوراء طبیعی در اوایل ماه مه آغاز شد و به آکادمی Nevermore بازگشت، اما اخبار اینجا به پایان نمی رسد. سال دوم چهارشنبه در حال نزدیک‌تر شدن است و انتظار برای بازگشت یکی از بهترین نمایش‌های نتفلیکس در دسترس است.

وقتی نوبت به فصل 2 می رسد، سوالات زیادی برای چهارشنبه آدامز، سایر اعضای خانواده بدنام او و همکلاسی های مرموزش وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهند. در این راهنما، ما تمام اطلاعات بسیار حیاتی موجود در فصل دوم را جمع‌آوری کرده‌ایم، از جمله پیش‌بینی تاریخ انتشار، فهرست بازیگران بازگشته و جدید، و جزئیات احتمالی داستان و شایعات عجیب.

اسپویلرهای کامل برای فصل 1 چهارشنبه دنبال می شوند. اسپویلرهای احتمالی نیز برای فصل 2 مورد بحث قرار می گیرند .

پیش بینی تاریخ انتشار فصل 2 چهارشنبه

چهارشنبه فصل 2 در حال تولید است 🖤 لطفاً یک دور عکس دوگانه به بازیگران ما بدهید - اکنون شامل کریستوفر لوید، استیو بوشمی، تاندیو نیوتن، جوآنا لاملی، هیلی جوئل اوسمنت، هدر ماتارازو، و بیلی پایپر است! pic.twitter.com/v6nX6eLPP8 7 مه 2024

منتظر ماندن طولانی و تا حدودی ناراحت کننده بود تا نتفلیکس انگشتان خود را ببندد و چهارشنبه را برای فصلی دیگر تمدید کند. در واقع، ما باید شش هفته پس از انتشار فصل اول در اواخر نوامبر 2022 منتظر می‌مانیم تا نتفلیکس فصل 2 چهارشنبه را پس از اولین رکوردشکنی سریال تایید کند .

سوال در مورد تاریخ دقیق انتشار هنوز در تعادل است. اما، فیلمبرداری فصل دوم چهارشنبه در حال انجام است . در یک بیانیه مطبوعاتی، نتفلیکس در ماه مه تایید کرد که عکاسی اصلی در ایرلند، همان مکانی که فصل 1 بود، آغاز شده است، اما مشخص نیست که چه مدت طول می کشد. اخبار دلگرم کننده از خود چهارشنبه، اگرچه جنا اورتگا ظاهراً تأیید کرد که چهار قسمت اول در طی یک مصاحبه Extra TV در یوتیوب فیلمبرداری شده است.

صرفنظر از این، شنیدن اینکه بالاخره اتفاق می‌افتد، خبر هیجان‌انگیزی است و می‌توان گفت، بر اساس این موضوع، می‌توان فرض کرد که فصل دوم چهارشنبه را تا اواسط سال 2025 در اولین فرصت نخواهیم دید. اگرچه در عوض راه اندازی بسیار خوب در اواخر سال 2025 را رد نمی کنیم.

بازیگران فصل 2 چهارشنبه: تایید شده و شایعه شده است

روز چهارشنبه آدامز توسط والدین گومز و مورتیشیا در دفتر مدیر آکادمی Nevermore همراه  <a href= است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZVTWjxZMw9MSsrNLNcQhPX.jpg">

برخی از عالی ترین اخبار به عنوان بازیگران اصلی فصل 1 در حال بازگشت هستند (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اسپویلرهای اصلی فصل 1 چهارشنبه دنبال می شود.


برای فصل دوم چهارشنبه ، طرفداران از شنیدن اینکه بازیگران اصلی برای ایفای مجدد نقش‌هایشان بازمی‌گردند و اعضای جدید بازیگران به آن ملحق خواهند شد، خوشحال خواهند شد. با این حال، نحوه ظاهر شدن آنها زمانی آشکارتر می شود که نگاهی به پایان فصل 1 بیندازیم، اگر ادامه آن در Nevermore Academy نیز تنظیم شود، و اینکه آیا فصل 2 موضوعات داستانی را از پیشین خود خواهد گرفت یا خیر:

جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز

کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز

لوئیس گوزمان در نقش گومز آدامز

اما مایرز در نقش انید سینکلر

هانتر دوهان در نقش تایلر گالپین

شادی یکشنبه در نقش بیانکا بارکلی

آیزاک اردونز در نقش پاگزلی آدامز

ویکتور دوروبانتو در نقش The Thing

فرد آرمیسن در نقش عمو فستر

جورج بورسیا در نقش لورچ

موسی مصطفی در نقش یوجین اوتینگر

استیو بوشمی در نقش بری دورت

بیلی پایپر در نقش کاپری

تاندیو نیوتن در نقش دکتر فیربرن

جوانا لاملی در نقش مادربزرگ

ایوی تمپلتون در نقش TBC

Owen Painter در نقش TBC

نوح تیلور در نقش TBC

کریستوفر لوید در نقش TBC

جوناس سوتامو در نقش TBC

فرانسیس اوکانر در نقش TBC

هیلی جوئل اوسمنت در نقش TBC

هدر ماتارازو در نقش TBC

طرفداران چهارشنبه از شنیدن این خبر متعجب خواهند شد که طبق گزارشات، سه بازیکن ثابت فصل 1 به فصل 2 برنمی گردند. طبق گزارش Deadline ، پرسی هاینس وایت، جیمی مک شین، و نائومی جی. اوگاوا که نقش خاویر تورپ، کلانتر دونووان گالپین و یوکو را ایفا کردند. تاناکا به ترتیب برنمی گردد. اگرچه مک شین ظاهراً نقش خود را برای مدت کوتاهی تکرار خواهد کرد، اما به عنوان یک ستاره مهمان، "احتمالاً داستان شخصیت خود را به پایان خواهد رساند" پس از اینکه پسرش تایلر به عنوان هاید شناخته شد.

حدس و گمان داستان فصل 2 چهارشنبه

پروفسور ویمز در فصل اول چهارشنبه <a href= از پشت میزش به کسی خیره می شود" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/wLwdnBsBx6cJjj8f47MHRk.jpg">

آیا پروفسور ویمز را دوباره در فصل دوم چهارشنبه خواهیم دید؟ (اعتبار تصویر: Vlad Cioplea/Netflix)

اسپویل های کامل داستان برای فصل 1 چهارشنبه دنبال می شود.


طرح فصل دوم چهارشنبه در حال حاضر یک راز باقی مانده است. تنها چیزی که ما تاکنون داشته ایم، پیش بینی ها و تئوری هایی است که اعضای بازیگران در طول Netflix Tudum 2023 درباره آنها بحث کردند.

در واقع، حتی بازیگران آن هم نمی‌توانند به ما بگویند که درباره چه چیزی است، اما مایرز (انید سینکلر) به NME گفت: «نمی‌توانم درباره فصل دوم چهارشنبه به شما چیزی بگویم! در غیر این صورت جسد من در جایی دفن خواهد شد و دیگر هرگز مرا نخواهید دید. "

پس ، چه نظریه هایی گفته می شود؟ برای اولین بار، صحبت از افتادن حلقه کراکستون به زمین پس از شکست ظاهری او در فینال فصل 1 وجود دارد. لحظه تلخی که ثبت شده و به بینندگان نشان داده شده است، شاید اشاره ای به این باشد که شخص دیگری حلقه را پس می گیرد و قدرت هایش را در اختیار دارد، اگرچه مشخص نیست که چه کسی می تواند باشد.

سپس سقوط خانم تورنهیل، با نام مستعار لورل گیتس (کریستینا ریچی)، که مشخص شد مسئول کنترل هیولای هاید است. هاید مورد نظر کیست؟ هیچکس جز تایلر، یکی از علایق عشقی چهارشنبه.

از آنجایی که استاد هاید بر تایلر کنترل دارد و هنگامی که ماشین چهارشنبه از وسیله نقلیه زندان تایلر رد شد، او را وادار کرد تا فرم هاید خود را به خود بگیرد، طرفداران معتقدند چهارشنبه اکنون توانایی های تورنهیل را در اختیار دارد. اورتگا با تمسخر بیشتر این پیوند بالقوه، او میگوید دیدن یک حیوان خانگی در چهارشنبه بسیار جالب خواهد بود. طرح ضخیم تر می شود ...

تیم برتون و جنا اورتگا در میز چهارشنبه فصل دوم خواندن 🖤 pic.twitter.com/bmAYZyo9UV 7 ​​مه 2024

در جای دیگر، پروفسور ویمز (گوندولین کریستی)، مدیر تغییر شکل آکادمی Nevermore، ظاهراً در فصل 1 کشته شد - اما شما هرگز نمی توانید با این چیزها خیلی مطمئن باشید. در واقع، بینندگان چشم عقابی بيان کرد ند که وقتی لورچ، پیشخدمت خانواده آدامز، چهارشنبه را برای تعطیلات مدرسه به خانه می‌برد، در فصل 1 اپیزود 8، رنگ چشم متفاوتی نسبت به اوایل فصل داشت. آیا این واقعا ویمز در لباس مبدل است؟ چه کسی می‌داند، اما ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا این یکی از تئوری‌هایی است که به درستی پیش از انتشار فصل دوم چهارشنبه آن را نامیده‌ایم.

تعداد زیادی داستان فرعی دیگر وجود دارد که فصل 2 می تواند و به احتمال زیاد به آنها متمایل خواهد شد. این شامل دریافت متن‌های تهدیدآمیز در چهارشنبه، بدون مدیر آکادمی Nevermore به دنبال مرگ ادعایی ویمز، رها شدن سرنوشت گیتس، پیامدهای زندانی شدن نادرست خاویر در قسمت 7 (و انتشار بعدی در پایان) و موارد دیگر است.

در صحبت با Entertainment Tonight ، اورتگا همچنین نظر خود را در مورد تحول احتمالی چهارشنبه در فصل آینده بیان کرد. او با کنایه گفت: "من یک جورهایی می خواهم که او تیره تر باشد." "من می‌خواهم که او بیشتر وارد مسائل سخت‌گیرانه شود، نه این‌که چیزها را آنقدر امن بازی کند... من می‌خواهم به جای یک قهرمان معمولی، جریان ضدقهرمانی را ادامه دهم."

اورتگا در مورد صحبت‌های هیجان‌انگیز در مورد فصل دوم چهارشنبه ، با Vanity Fair در مورد اینکه چگونه هر اپیزود بر اساس شایستگی خود برجسته می‌شود صحبت کرد. او گفت: «هر قسمت [از فصل دوم] که تا به حال خوانده‌ام همینطور است. "این به تنهایی به عنوان یک صحنه یا قطعه یا صحنه بسیار به یاد ماندنی متمایز می شود، که فکر می کنم چیزی است که برای آن بسیار هیجان زده هستم، زیرا به نظر من انجام آن برای هشت قسمت واقعاً باورنکردنی و واقعاً خوش شانس است. " در مورد موضوع، می‌توان انتظار گسترش بیشتری در دنیای ماوراء طبیعی داشت. و بله، ما هم مثل خود اورتگا به کوزین ایت امیدواریم و آرزو می کنیم.

اخیراً، اورتگا در طول داستان جلد سپتامبر خود برای Vanity Fair ، جزئیات داستان نسبتاً عالی فصل 2 را برای به اشتراک گذاشتن داشت. ابتدا مشخص شد که او نه تنها چهارشنبه، بلکه به عنوان تهیه کننده نیز بازخواهد گشت. و وقتی نوبت به ایفای نقش جدیدش در فصل 2 می‌رسد، او بینش‌هایی را در مورد طرح داستان به اشتراک می‌گذارد: «فکر می‌کنم احساسی که ما به آن می‌رویم کمی بیشتر الهام‌گرفته از ترس است. نه اینکه بگوییم ناگهان ما بدترین نمایش تمام دوران هستیم. منظورم این است که بچه های شش ساله ای در حال تماشا هستند.» تمسخر کردن مثالی از چهارشنبه وحشتناک این زمان را به ارمغان می آورد: «ما در حال انجام این کار هستیم که چهارشنبه به نوعی ظاهر می شود. او کمی خودش را ترسانده است. »

تریلر فصل دوم چهارشنبه: یکی وجود دارد؟

گودی آدامز و چهارشنبه آدامز در فصل اول چهارشنبه <a href= به چیزی خارج از صفحه نمایش خیره می شوند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Cc7hMrrkuZRapQqbnxsfr4.jpg">

خیره به ورطه، منتظر آن تریلر فصل دوم چهارشنبه ... (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نه برای مدت طولانی هم وجود نخواهد داشت. ما این راهنما را به محض اینکه بالاخره معرفی شد، به روز خواهیم کرد.

فصل 1 چهارشنبه را کجا تماشا کنیم

اسکرین شات سیاه و سفید <a href= از اولین تصویر خانواده آدامز برای برنامه تلویزیونی چهارشنبه آدامز نتفلیکس" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/vDoG9ZKL3nuBwUuD92yAVK.jpg">

در مجموع اکنون: Ba da ba da *کلیک کنید* (اعتبار تصویر: Netflix)

چهارشنبه یکی از تاثیرگذارترین فیلم های اصلی تلویزیون نتفلیکس است. این بدان معناست که هر هشت قسمت از چهارشنبه فصل 1 انحصاری برای بهترین سرویس پخش جهان است.

علیرغم شایعاتی مبنی بر اینکه سریال می‌تواند پس از خرید ام‌جی‌ام توسط آمازون (که یکی از بسیاری از شرکت‌های تولید روز چهارشنبه بود، سریال به‌طور تکان‌دهنده‌ای به Prime Video منتقل شود)، IndieWire تأیید کرد که نتفلیکس خانه چهارشنبه برای فصل 2 و بعد از آن باقی خواهد ماند. صحبت از آن ...

آیا چهارشنبه فصل سوم در نتفلیکس خواهد بود؟

نمای نزدیک <a href= از چهارشنبه آدامز، با چیزی که روی شانه او ایستاده است، در سریال تلویزیونی چهارشنبه نتفلیکس" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B2Dv6WouCcrvbmjHvvSyfc.jpg">

ماجراهای بیشتری در انتظار چهارشنبه و The Thing در فصل 2 است - و احتمالاً فراتر از آن (اعتبار تصویر: Netflix)

به نظر کمی زود است که بگوییم فصل سوم در راه است، اما اگر چهارشنبه فصل دوم پایان خط باشد، شگفت زده خواهیم شد.

فصل 3 بسیار محتمل به نظر می رسد، با مایلز میلار، مجری برنامه، به Variety می گوید: "برای ما، همیشه به آینده نگاه می کنیم، و وقتی می نشینیم تا یک سریال بسازیم، در حالت ایده آل به چندین فصل نگاه می کنیم. هرگز انتظار نمی رود، اما این انتظار است. امیدوارم سریال موفق باشد، پس شما همیشه حداقل سه یا چهار فصل داستان بالقوه را برای شخصیت ها ترسیم می کنید.

سه یا چهار فصل؟ مهم نیست اگر این کار را بکنیم. و ما مطمئن هستیم که نتفلیکس به درستی اجرای این طرح را انجام خواهد داد، به خصوص اگر فصل 2 چهارشنبه به بزرگی (اگر نه بزرگتر) از نسخه قبلی خود باشد. و با توجه به گزارش بلومبرگ مبنی بر اینکه اسپین آف چهارشنبه به طور آزمایشی در نتفلیکس در حال توسعه است، ممکن است ما حتی بیشتر از خانواده آدامز شیطنت هایی داشته باشیم تا در ادامه از این خط لذت ببریم.


برای پوشش بیشتر بر اساس برنامه تلویزیونی نتفلیکس، راهنمای ما در مورد فصل 2 Arcane ، فصل 5 Stranger Things ، فصل 2 One Piece و فصل 2 بازی Squid Game را بخوانید.

گریس یک نویسنده مستقل برای TechRadar است که در گذشته در سایت هایی مانند GamesRadar، Metro و The Loadout کار کرده است.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است