متن خبر

چراغ های هوشمند قدرتمند جدید Philips Hue می توانند هر گوشه و کنار خانه شما را روشن کنند

چراغ های هوشمند قدرتمند جدید Philips Hue می توانند هر گوشه و کنار خانه شما را روشن کنند

شناسهٔ خبر: 611542 -




چراغ های فیلیپس Hue Pillar
(اعتبار تصویر: Philips Hue)

برند روشنایی Philips Hue بی سر و صدا به روز رسانی نورافکن های Pillar و Runner خود را در اروپا راه اندازی کرده است. خطوط مربوطه آنها از چندین مدل با چندین شباهت بین آنها تشکیل شده است.

با شروع خط ستون، آنها از سقف به سمت پایین آویزان می شوند و جایگزین چراغ اصلی می شوند. این سری حاوی لامپ‌های GU10 است که اخیراً منتشر شده است، که قادر به حداکثر سطح روشنایی 400 لومن و مجموع "طول عمر 25000 ساعت" هستند.

چراغ‌ها نیز دارای فضای سفید هستند. همانطور که توسط NotebookCheck توضیح داده شده است، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا دمای رنگ را از 2200K برای رنگ های گرمتر تا 6500K برای تقلید از نور روز تنظیم کنند. از طریق برنامه رسمی Philips Hue برای اندروید یا iOS می‌توانید حداکثر 10 دستگاه Pillar را از راه دور کنترل کنید. روشنایی نور را می توان با فشار دادن دکمه های کنار ستون یا از طریق برنامه تلفن همراه کاهش داد.

دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل و الکسا پشتیبانی می شوند. با این حال، شما باید یک «دستگاه Google Nest یا Amazon Echo سازگار» داشته باشید. Philips Hue بیان می‌کند که صاحبان خانه‌ها می‌توانند چراغ‌های Pillar را به Hue Bright متصل کنند تا قفل آپشن های اضافی، مانند توانایی تنظیم نور خودکار را باز کنند.

سه مدل Pillar جداگانه برای خرید در اتحادیه اروپا موجود است. قیمت چراغ پایه 89.99 یورو ، نورافکن دوبل 159.99 یورو و چراغ اکستنشن 69.99 یورو قیمت دارد. این آخری فاقد سوئیچ دیمر است.

چراغ های دو و سه گانه

چراغ‌های Runner Philip Hue دارای همان لامپ GU10 با مقدار لومن و دمای رنگ یکسان هستند. جای تعجب نیست که طول عمر لامپ نیز برای 25000 ساعت تنظیم شده است. تفاوت اصلی بین اینها و سری Pillar به مدل بستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ اصلی Runner مسلماً انعطاف پذیرتر است. با پرتو نورش در زاویه 40 درجه روی دیوار بالا می رود، پس می توانید آن را به عنوان یک لامپ شخصی کوچک در نظر بگیرید.

نورافکن سه گانه Philips Hue Runner

(اعتبار تصویر: Philips Hue)

در کنار آن نورافکن های دوتایی و سه گانه رانر قرار دارند. اینها، مانند ستون، از سقف بالا می روند، اما پتانسیل روشن تر شدن را دارند. هر یک از فیکسچرها نور 400 لومن ساطع می کنند. با جمع کردن همه چیز، مدل دوبل رانر حداکثر خروجی 800 لومن دارد و مدل سه گانه حداکثر 1200 لومن خروجی دارد.

علاوه بر این، سری Runner تمام آپشن های مشابه Pillar را دارد. دستورات صوتی از طریق الکسا، سازگاری با Hue Bridge، امکان کنترل 10 نور از طریق اپلیکیشن و ....

دسترسی

چراغ‌های Runner برای خرید در اتحادیه اروپا و بریتانیا در دسترس هستند. قیمت مدل پایه 89.99 یورو و برای گزینه بدون سوئیچ 69.99 یورو است. مشتریان بریتانیایی فقط می توانند دومی را با قیمت 59.99 پوند خریداری کنند. قیمت نورافکن دوگانه دونده 134.99 پوند / 159.99 یورو است در حالی که آرایه سه گانه 189.99 پوند / 219.99 یورو قیمت دارد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که تمام فهرست های بریتانیا در حال حاضر موجود نیستند و در اتحادیه اروپا نیز همین محصولات رو به اتمام است.

مشخص نیست که آیا برنامه‌هایی برای ذخیره مجدد به زودی وجود دارد یا خیر، پس برای اطلاعات بیشتر در این مورد و تحلیل اینکه آیا آنها قصد دارند هر دو را در ایالات متحده عرضه کنند، با Philips Hue تماس گرفتیم. در صورت شنیدن مجدد این داستان به روز می شود.

مطمئن شوید که فهرست TechRadar از بهترین چراغ های هوشمند برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است