متن خبر

پیش‌سفارش‌های PS5 Pro و 30مین سالگرد PS5 Slim و به‌روزرسانی‌های موجودی مجموعه: خرده‌فروشان باید تماشا کنند

پیش‌سفارش‌های PS5 Pro و 30مین سالگرد PS5 Slim و به‌روزرسانی‌های موجودی مجموعه: خرده‌فروشان باید تماشا کنند

شناسهٔ خبر: 778545 -




تازه کردن

نیمه‌شب در بریتانیا - 10 اکتبر و روز پیش‌سفارش اینجاست

اکنون در بریتانیا نیمه شب است، پس ما رسماً در 10 اکتبر و روز پیش‌سفارش‌های بیشتر PS5 Pro و امیدواریم موج دوم قوی پیش‌فروش‌های سی‌امین سالگرد PS5 Slim هستیم! حذه!

به طور طبیعی، ما به چیزهای بیشتری امیدواریم، و انگشتان خود را برای سایر اعضای مجموعه 30 ساله برای دریافت بادهای دوم و به ویژه کنترلر DualSense نگه می داریم. حتی بیشتر از این که این لوازم جانبی از زمان شروع پیش‌سفارش چندین بار ظاهر شده است، و مسلماً بهترین راه مستقل برای دریافت یک قطعه از آن یادگاری سی‌امین سالگرد در یک خرید کوچک است.

به هر حال، در حال حاضر چیزی برای گزارش واقعی در مورد نحوه اقدام وجود ندارد - هنوز موج عظیمی از افت سهام در بریتانیا وجود نداشته است - پس تا کنون همه چیز با یک ناله به جای یک انفجار تمام شده است. ..

خرده فروشان بریتانیا باید نیمه شب را زیر نظر داشته باشند

ما تقریباً آنجا هستیم! اگر به دنبال چند نکته و پیوند در ثانیه آخر هستید، این مظنونین معمولی هستند که باید مراقب آنها باشید زیرا ساعت در بریتانیا نیمه شب می شود.

آمازون تا کنون ساکت بوده است، اما همیشه می تواند یک سوئیچ را در یک لحظه تکان دهد. بسیار ، آرگوس و کریس نیز می‌توانند از نیمه‌شب که می‌گذریم، مراقب آن‌ها باشیم. و بازی مطمئناً دارای شکل قبلی است که در نیمه شب (یا بلافاصله بعد از آن) روزی که چیزی منتشر می‌شود، سهام را به صورت زنده کاهش می‌دهد.

فروشگاه EE یک صفحه فهرست در بالا دارد و اولین مورد مناسبی است که تا به حال در بریتانیا دیده‌ام، پس قطعاً ارزش نگاه کردن را دارد زیرا ممکن است آماده و آماده باشد.

با این حال، به هر کجا که نگاه می کنید، به یاد داشته باشید که وارد سیستم شوید، جزئیات پرداخت خود را به روز کنید و آماده باشید تا سریع اقدام کنید!

یک ساعت از نیمه شب در بریتانیا - آیا سهام فعال می شود؟

ما فقط یک ساعت از نیمه شب و رسیدن روز به 10 اکتبر در بریتانیا فاصله داریم.

آیا می‌توانیم ببینیم که برخی از خرده‌فروشان در نیمه‌شب شروع به کار کنند؟ شاید! تقریباً مطمئن هستم که ما شاهد اقدام نیمه‌شب با PS5، چه در روز پیش‌سفارش و چه در روز عرضه بوده‌ایم، پس مطمئناً امکان‌پذیر است. از آنجایی که خرده‌فروشان اکنون عکس‌ها را در فهرست‌های خود می‌خوانند، تا حد امکان واکنش‌پذیر باشد، فقط در صورت امکان.

اگر بدشانس هستید، از فروشندگان پرهیز کنید

لوگوی ebay

(اعتبار تصویر: Shutterstock.com / Ascannio)

چه قبل و چه بعد از هر گونه ذخیره مجدد احتمالی، دلیلی وجود دارد که با احتیاط در مسیر نمایندگی فروش در چیزی مانند PS5 Pro یا هر مجموعه 30th Anniversary بروید. ما همیشه از طرفداران بزرگ اجتناب از فروشندگان و اسکالپرها هستیم. در اینجا توصیه های کوچکی از سخت افزار نویس Dashiell Wood در مورد اینکه چرا باید از آنها اجتناب کنید وجود دارد:

"اگر پیش خرید PS5 Pro یا 30th Anniversary PS5 Slim را در خرده فروشان معمولی از دست دادید، ممکن است وسوسه انگیز باشد که از طریق یک فروشنده کلی در وب سایت هایی مانند eBay خریداری کنید. پیشنهاد من این است که به هر قیمتی از انجام این کار خودداری کنید. با این حال، زیرا موارد زیادی وجود دارد که ممکن است به خطا برود.

اولاً، بعید است فروشنده‌ای پیدا کنید که کنسول را به قیمت خرده‌فروشی آن بفروشد، به این معنی که شما در حال پرداخت بیش از شانس برای همان محصول هستید. انجام این کار همچنین فروشندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از روش‌های غیرقانونی مانند ربات‌ها به خرید سهام ادامه دهند، و وضعیت پیش‌سفارش را برای همه در آینده بدتر می‌کند.

همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که فروشنده انتخابی شما به قول خود احترام بگذارد. شما حتی نمی‌دانید که آیا آنها واقعاً یک پیش‌سفارش دارند یا اینکه قرار است در روز انتشار کوتاه‌تر بمانید.

شما خدمات مشتری ارائه شده توسط اکثر فروشگاه های بزرگ را نیز از دست می دهید. اگر یک PS5 Pro یا PS5 Slim Anniversary Edition را از یک فروشنده خریداری کنید و شروع به خراب شدن کند، به احتمال زیاد به تنهایی به پایان خواهید رسید. پلتفرم‌هایی مانند eBay نیز به طور معمول علیه این فروشندگان اقدام می‌کنند و ممنوعیت‌هایی را حذف می‌کنند، پس اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است راهی برای تماس با آنها نداشته باشید.

در بسته نرم افزاری Slim PS5 30th Anniversary چیست؟

نمای نزدیک <a href= از 30th Anniversary Edition PS5 Slim" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EFgyxrhLCm8MRSvezKTdoc.jpg">

(اعتبار تصویر: Sony/PlayStation)

اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را به عنوان یک بسته باریک 30 ساله PS5 تضمین کنید، ممکن است بخواهید یک یادآوری سریع از همه چیزهایی که در آن گنجانده شده است. در اینجا خلاصه ای سریع از همه چیزهایی که در جعبه دریافت خواهید کرد آورده شده است.

در همان لحظه، کنسول نسخه دیجیتال PS5 نسخه محدود را دارید. این یک PS5 Slim با رنگ خاکستری خاص بر اساس پلی استیشن اصلی است. این لوگو با جزئیات زیبا، مانند یک لوگوی رنگارنگ کلاسیک پلی استیشن پوشانده شده است و برای طرفداران قدیمی این نام تجاری، به نظر می رسد که یک غذای واقعی باشد.

به عنوان یک نسخه دیجیتال، این نسخه از کنسول دارای درایو دیسک نیست. یک جلد کنسول نسخه محدود برای دیسک درایو حداقل در بسته بندی شده است، پس اگر تصمیم به اضافه کردن آن در تاریخ دیگری دارید، می توانید زیبایی شناسی خاکستری منطبق را حفظ کنید. هرچند که با یک پایه عمودی نسخه محدود عرضه می شود که یک امتیاز خوب است.

شما همچنین یک کنترلر بی سیم DualSense نسخه محدود دریافت می کنید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این بر اساس کنترلر قدیمی نمادین پلی استیشن، با دکمه های رنگی کلاسیک و ظاهر خاکستری براق است. این کابل با کابل USB-C ویژه ارائه می‌شود که از نمونه‌های درشتی که در کنسول‌های قدیمی‌تر یافت می‌شود، الگوبرداری شده است.

هر چند این همه چیز نیست. برخی از موارد اضافی کوچک نیز در بسته موجود است مانند 4 کابل پلی استیشن Shapes، یک برچسب پلی استیشن، یک پوستر پلی استیشن نسخه محدود و یک گیره کاغذ پلی استیشن.

گیره کاغذ رایگان؟ ما فروخته شدیم

فراموش نکنید که درایو دیسک خود را بخرید!

بازی های ویدیویی PS5 در یک فروشگاه نمایش داده می شوند.

(اعتبار تصویر: جاستین سالیوان/گتی ایماژ)

Hardware Writer Dashiell Wood برای کسانی که آماده پیش خرید PS5 Pro هستند این توصیه را دارد:

"اگر مجموعه بزرگی از بازی های فیزیکی دارید، مطمئناً فراموش نکنید که درایو دیسک سازگار را در عجله پیش خرید بردارید. آنها با قیمت 79.99 دلار در ایالات متحده یا 99.99 پوند در بریتانیا در دسترس هستند، که ممکن است به نظر برسد. بسیار زیاد است، اما به راحتی می تواند ارزان تر از خرید دوباره بسیاری از عناوین فیزیکی شما به صورت دیجیتالی باشد.

واقعا شرم آور است که PS5 Pro همراه با دیسک خوان عرضه نمی شود، به خصوص با توجه به قیمت بالای آن، اما خوشحالم که حداقل این گزینه برای کسانی از ما که این روش قدیمی را برای بازی ترجیح می دهند وجود دارد.

من انتظار دارم که موجودی درایو دیسک در طول روز متزلزل شود زیرا پیش‌فروش‌های PS5 Pro وارد بازار می‌شوند و تقاضا افزایش می‌یابد، پس توصیه می‌کنم در صورت فرصت، به زودی یکی را انتخاب کنید.

PS5 Pro در PS Direct در ایالات متحده در دسترس نیست

موجودی PS5 Pro در PS Direct.

(اعتبار تصویر: سونی)

خبر بد برای خریداران اولیه ایالات متحده زیرا PS5 Pro اکنون به عنوان "در حال حاضر در دسترس نیست" در PS Direct در منطقه نمایش داده می شود. اگر امیدوار بودید پیش‌سفارش را قبل از عرضه به سایر خرده‌فروش‌ها بعداً در 10 اکتبر قفل کنید، کمی دردسرساز خواهد بود، اما امیدواریم تنها یک شکست موقت باشد.

بر اساس آنچه در چند روز گذشته دیده‌ایم، اگر سهام به زودی تکمیل شود، خیلی تعجب نخواهیم کرد. به نظر می رسد موجودی لوازم جانبی مرتبط، مانند پایه عمودی و دیسک درایو در حال حاضر قوی است.

اگر هنوز امیدوار هستید که به جای هر خرده فروش دیگری، یک PS5 Pro را از PS Direct انتخاب کنید، توصیه می کنیم هم صفحه فروشگاه و هم این برگه را باز نگه دارید و به طور دوره ای برای آخرین به روز رسانی ها تحلیل کنید.

با این حال، اوضاع در بریتانیا بسیار بهتر به نظر می رسد، جایی که PS5 Pro هنوز به راحتی با قیمت 699.99 پوند از PS Direct قابل پیش خرید است.

قیمت ها را به خاطر بسپارید

همیشه ارزش این را دارد که چیزهای اساسی را به خاطر بسپارید، مانند قیمت‌های اولیه. ما این را به عنوان یک یادآوری کلی می گوییم، اما همچنین به این دلیل که بدانید باید فوراً مراقب هرگونه قیمت های عجیب و غریب یا نامنظم باشید.

یک پیش‌سفارش معمولی PS5 Pro به ترتیب در ایالات متحده و بریتانیا 699.99 دلار یا 699.99 پوند هزینه دارد. پیش‌خرید بسته نرم افزاری PS5 Slim به مناسبت 30 سالگی، 499.99 دلار در ایالات متحده یا 433.99 پوند در بریتانیا به شما بازگردانده می‌شود.

تنها نکته ای که در مورد PS5 Pro وجود دارد این است که ما نمی دانیم که آیا خرده فروشان مجوز - یا برنامه ای - برای ارائه بسته هایی با هزینه بالاتر دارند که مواردی مانند درایو دیسک یا پایه عمودی را نیز به همراه خواهد داشت.

در سی‌امین سالگرد PS5 Slim، اگر قیمتی بالاتر از 499.99 دلار / 433.99 پوند مشاهده کردید، آن ابرو را بالا بیاورید و فقط یک لحظه آن را تحلیل کنید.

پیش بینی های اولیه: در خرده فروشان بزرگ چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

تصویری <a href= از PS5 Pro و قیمت آن" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BCRGfvKShYvQwBp2Wk88LC.jpg">

(اعتبار تصویر: سونی)

اکنون که سونی پیش‌فروش‌های معمولی PS5 Pro و پیش‌فروش‌های 30th Anniversary PS5 Slim را به سایر خرده‌فروش‌ها باز می‌کند، می‌توانیم انتظار انبوهی از اقدامات را در مکان‌های مورد علاقه - در هر دو طرف اقیانوس اطلس داشته باشیم.

ما حتی برخی از صفحات فهرست خرده فروشان را به صورت زنده و آماده در امثال آمازون، Best Buy، والمارت، و فروشگاه EE در بریتانیا (کمی عجیب) برای هر دو نسخه معمولی Pro و Anniversary PS5 Slim داریم تا بدانیم به کجا اشاره کنیم. شما و برخی جزئیات مهم در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید. ما می‌توانیم این صفحات را به‌صورت جداگانه بازجویی کنیم و در مورد به حداکثر رساندن شانس شما برای دریافت کنسول مورد نظرتان مشاوره ارائه دهیم.

شایان ذکر است در این مرحله اولیه که ما دقیقاً نمی دانیم چه زمانی همه پیش خریدهای هر دو از فردا در همه خرده فروشان آغاز می شود. برای مثال، آیا خرده‌فروشان بریتانیا می‌توانند در نیمه‌شب امشب فعال شوند؟ شاید! ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم چنین رویدادی را تامین کنیم. با این حال، ما کمی بیشتر در مورد خرده‌فروشان و زمان‌های ایالات متحده می‌دانیم، پس مطمئن خواهیم شد که آن را در این وبلاگ زنده پوشش می‌دهیم تا جزئیات مورد نیاز را به شما ارائه دهیم.

پس چرا اینقدر زود برای این مرحله از پیش‌سفارش‌ها آماده می‌شویم؟

خوب، علاوه بر داشتن فرصتی برای پیش‌سفارش معمولی PS5 Pro در خرده‌فروشی مورد علاقه‌تان - انحصاری برای PlayStation Direct همانطور که تاکنون وجود داشته است - یک پیش‌فروش 30 ساله دیگر نیز وجود دارد که باید به آن توجه کنید. بسته نرم افزاری PS5 Slim Digital Edition. در حالی که آخرین بار باندل PS5 Pro همه سرفصل ها را به خود اختصاص داد، این مدل PS5 Slim و در دسترس بودن گسترده تر آن، توجه و تقاضای زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

ما انتظار داریم که این تقاضا در برخی سطوح بی ثبات سهام و رقابت شدید آشکار شود: به هر حال، لازم به یادآوری است که تمامی سخت افزارها و لوازم جانبی مجموعه 30th Anniversary فعلی به طور کامل در PlayStation Direct (ایالات متحده و بریتانیا) و در هر مکان دیگری فروخته شده است. خرده فروشانی که دارای انباری از کنترلر DualSense بودند.

در نتیجه، اگر به دنبال پیش‌سفارش 30 سالگی PS5 Slim هستید تا در آن اکشن سخت‌افزاری قدیمی پلی‌استیشن شرکت کنید، فردا روز مهمی برای شما خواهد بود.

سلام! خوش آمدید، صندلی را بلند کنید، راحت باشید و در پوشش زنده مرحله بعدی پیش‌فروش PS5 Pro و جشن‌های پیش‌سفارش 30th Anniversary Collection PS5 قرار بگیرید.

ما این بار به خوبی و زود وارد موقعیت می شویم و امیدواریم که آمادگی بیشتری به ما کمک کند، و شما، زمانی که ساعت شروع می شود و به 10 اکتبر می رسد، این اقدام را دنبال کنید.

من اطلاعات خرده‌فروشی‌ها را برای پیش‌فروش‌های معمولی PS5 Pro و کنسول 30th Anniversary PS5 Slim و همچنین آنچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم، امیدوار باشیم و برای آن آماده شویم، برای پیش‌سفارش‌های معمولی برای بار دیگر پوشش خواهم داد. بیایید وارد آن شویم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است