متن خبر

پنج نکته که هر خرده‌فروشی باید درباره Application Generation بداند

پنج نکته که هر خرده‌فروشی باید درباره Application Generation بداند

شناسهٔ خبر: 460113 -




وب سایت خرید آنلاین تجارت الکترونیک یا فروشگاه روی صفحه گوشی هوشمند
(اعتبار تصویر: Shutterstock/Andrey_Popov)

در یک بازار رقابتی شدید که در آن هر فروش، هر کلیک و هر تعامل دیجیتالی برای برندها از اهمیت بالایی برخوردار است، فناوری سنگ بنای موفقیت سازمان ها شده است. اگر تجربه دیجیتال برندها نتواند با رقبای خود همگام شود، با توجه به حرکت سریع و چشم انداز آنلاین غیرقابل بخشش، به سرعت از آنها عقب خواهند ماند.

و تا این حد، مصرف‌کنندگان به فناوری‌های در حال تحول و اینکه تجربه دیجیتال چگونه باید باشد، عادت کرده‌اند. پس ، آنها در استفاده از برنامه‌ها و خدمات دیجیتال پیچیده‌تر و باهوش‌تر می‌شوند و اکنون برای برندهایی که نمی‌توانند تجارب دیجیتالی کلاس جهانی را ارائه دهند، تحمل صفر دارند.

در جدیدترین تحقیق سیسکو، The App Attention Index 2023: مراقب نسل برنامه ها باشید، 62 درصد از مصرف کنندگان اظهار می کنند که انتظارات آنها برای تجربه های دیجیتال در حال حاضر بسیار بیشتر از دو سال پیش است و 66 درصد می گویند که فقط می خواهند از این برنامه استفاده کنند. بهترین برنامه ها و خدمات دیجیتال و انتظار تجربه دیجیتال استثنایی را به عنوان استاندارد دارید.

این تغییرات در نگرش ها و رفتارها در میان گروهی از مصرف کنندگان جوان تر، 18 تا 34 ساله، که در سراسر جهان ظهور کرده اند، بارزتر است. «نسل برنامه‌ها» برای گذر از همه‌گیری - برای تحصیل، شروع حرفه‌های خود و حفظ ارتباط با دوستان - به برنامه‌ها متکی بود و اکنون با مهارت زیادی از آنها برای زندگی، کار و بازی در یک ترکیب ترکیبی استفاده می‌کنند. جهان

Application Generation خدمات دیجیتال را در قلب زندگی خود قرار می دهد و به خود می بالد که فقط از خلاقانه ترین برنامه ها استفاده می کند. آن‌ها می‌خواهند هر تجربه دیجیتالی زندگی‌شان را غنی‌تر کند.

گرگ اوستروفسکی

مشاور CTO، Cisco Observability.

برای خرده فروشان نگران کننده است، 75٪ از Application Generation گزارش می دهند که در طول 12 ماه گذشته هنگام استفاده از برنامه های کاربردی خرده فروشی و خدمات دیجیتال، مشکلات عملکردی را تجربه کرده اند. و در نتیجه، آنها به طور فزاینده ای احساس ناامیدی می کنند و به دنبال مجازات برندهایی هستند که برنامه های کاربردی آنها آنها را ناامید می کند.

خرده فروشان نیاز فوری به درک ذهنیت ها و انگیزه های در حال تحول میلیاردها مصرف کننده جوان در سراسر جهان دارند. و به طور خاص، آنها باید این پنج ویژگی کلیدی The Application Generation را در نظر بگیرند:

1. Application Generation سنگین ترین کاربران خدمات دیجیتال از جمله اپلیکیشن های خرده فروشی هستند

به طور متوسط، مصرف کنندگان 18 تا 34 ساله از 41 برنامه مختلف در هر ماه استفاده می کنند، در مقایسه با 30 مورد در میان افراد 35 سال و بالاتر.

88٪ کاربران حداقل یک برنامه خرده فروشی هستند و به طور متوسط، این مصرف کنندگان جوان به طور منظم از چهار برنامه خرده فروشی استفاده می کنند.

2. Application Generation بیشتر حواسش به استفاده از برنامه ها است

در حالی که آنها ممکن است بیشتر به خدمات دیجیتال متکی باشند، این مصرف کنندگان جوان نیز در استفاده از این خدمات بسیار مورد توجه قرار می گیرند. 67٪ گزارش می دهند که به دنبال کنترل یا محدود کردن تعداد برنامه هایی هستند که از آنها استفاده می کنند یا روی دستگاه خود دارند. نسل برنامه‌ها دائماً ارزش خدمات دیجیتال را ارزیابی می‌کنند و قبل از دانلود برنامه‌های جدید به سختی فکر می‌کنند. آنها فعالانه به دنبال خلاص شدن از شر احساس "بهم ریختگی برنامه" هستند که در طول همه گیری ایجاد شده است.

3. نسل برنامه به شدت تحت تأثیر تجربیات بد دیجیتالی قرار می گیرد

مصرف‌کنندگان جوان‌تر زمانی که با مشکل عملکرد در یک برنامه کاربردی یا خدمات دیجیتالی مواجه می‌شوند، بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند. در واقع، اکثریت می توانند حداقل یک موقعیت را در 12 ماه گذشته در نظر بگیرند که در آن یک تجربه بد دیجیتال بر رفاه آنها تأثیر گذاشته است.

4. نسل برنامه‌ها برای نوآوری سریع فریاد می‌زنند

این نسل جدید کاربر اپلیکیشن دائما به دنبال تکامل بعدی در اپلیکیشن ها و خدمات دیجیتال است. نسل برنامه‌ها همیشه می‌خواهند احساس کنند که در استفاده از برنامه‌ها و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تجربیات، مرزها را کنار می‌زنند. به همین دلیل است که 80 درصد آنها در مورد چشم انداز استفاده از Super Apps که چندین سرویس دیجیتال را در یک برنامه واحد ترکیب می کند، احساس مثبتی دارند.

5. Application Generation هر برندی را که برنامه کاربردی آن کارایی نداشته باشد مجازات خواهد کرد

این مصرف‌کنندگان جوان در صورت مواجهه با تجربه دیجیتال بد احساس بی‌احترامی می‌کنند و 65 درصد گزارش می‌دهند که اکنون نسبت به 12 ماه پیش خدمات دیجیتال ضعیف‌تری را می‌بخشند.

از همه مهمتر، نسل برنامه به احتمال زیاد علیه برندهایی که برنامه های کاربردی آنها انتظارات آنها را برآورده نمی کند، عمل می کند. به طور متوسط، آنها هفت برنامه را در نتیجه تجربیات بد دیجیتالی در 12 ماه گذشته حذف کرده‌اند و 70 درصد گزارش می‌دهند که در حال حاضر به احتمال زیاد به دیگران درباره استفاده از سرویس‌های دیجیتالی که کارایی ندارند هشدار می‌دهند.

خرده فروشان باید بازی دیجیتال خود را افزایش دهند تا از مهاجرت مصرف کنندگان جوان جلوگیری کنند

این واقعیت که سه چهارم از نسل برنامه‌ها در طول سال گذشته هنگام استفاده از برنامه‌های خرده‌فروشی با اختلال و خرابی مواجه شده‌اند، باید دلیلی برای نگرانی رهبران صنعت خرده‌فروشی باشد. آنها باید به این هشدار توجه کنند - یک لغزش در در دسترس بودن، عملکرد یا امنیت برنامه باعث تشدید تعداد زیادی از مصرف کنندگان جوان و از دست دادن قابل توجه درآمد و شهرت آنها خواهد شد.

سازمان‌های خرده‌فروشی فوراً باید اطمینان حاصل کنند که قادر به ارائه تجربیات دیجیتالی یکپارچه در هر زمان هستند. و این به معنای تجهیز تیم‌های فناوری اطلاعات خود به ابزارها و بینش‌های مناسب برای بهینه‌سازی در دسترس بودن، عملکرد و امنیت برنامه در سراسر مناظر برنامه‌های ترکیبی پیچیده و پراکنده است.

خرده‌فروشان نیاز فوری به پیاده‌سازی یک راه‌حل مشاهده‌پذیری اپلیکیشن دارند تا تیم‌های فناوری اطلاعات خود را با دید کامل و یکپارچه در محیط‌های بومی ابری و محیط‌های محل ارائه دهند. این به آن‌ها امکان می‌دهد تا قبل از تحت تأثیر قرار گرفتن تجربه کاربر نهایی، به سرعت مشکلات را شناسایی و حل کنند. علاوه بر این، با مرتبط کردن عملکرد برنامه و داده‌های امنیتی با معیارهای کلیدی کسب‌وکار، قابلیت مشاهده برنامه‌ها به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا مسائلی را که بزرگترین تهدید هستند شناسایی و اولویت‌بندی کنند.

نسل اپلیکیشن‌ها وارد شده‌اند و آن‌ها مأموریت خود را برای افشای و ریشه‌کن کردن برنامه‌ها و سرویس‌های دیجیتالی با عملکرد ضعیف می‌دانند. این نوار برای تجربه دیجیتال و خرده‌فروشانی که موفق به انجام این کار نمی‌شوند، افزایش یافته است، خطر بیگانگی نسل کاملی از کاربران برنامه را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

*شوکران خالص‌سازی 


ما بهترین نرم افزار توسعه اپلیکیشن موبایل را فهرست می کنیم .

این مقاله به عنوان بخشی از کانال Expert Insights TechRadarPro تهیه شده است که در آن بهترین و باهوش ترین ذهن ها در صنعت فناوری امروز را معرفی می کنیم. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده است و لزوماً نظرات TechRadarPro یا Future plc نیست. اگر علاقه مند به مشارکت هستید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید: https://www.techradar.com/news/submit-your-story-to-techradar-pro

Gregg Ostrowski، مشاور CTO، Cisco Observability.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است