سایت خبرکاو

جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب فناوری

پاسخ سایپا به گلایه‌ متقاضیان خودرو از تاخیر در ارسال دعوت‌نامه‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، طی یکی دو هفته اخیر، تعداد زیادی از مشتریان خودروی شاهین در تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌اند که در فروش‌های یکپارچه خودروها، نوبت تخصیص در مرداد ماه داشته‌اند اما هنوز حتی پیامک برای تکمیل وجه از سوی سایپا دریافت نکرده‌اند. آمار عجیب واردات بنزین به کشور / برنامه دولت برای قیمت بنزیندیگر اخباربحران توییتر توضیح داد: محدودیت های نرخ چیست و چه زمانی به پایان ...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، طی یکی دو هفته اخیر، تعداد زیادی از مشتریان خودروی شاهین در تماس با این خبرگزاری اعلام کرده‌اند که در فروش‌های یکپارچه خودروها، نوبت تخصیص در مرداد ماه داشته‌اند اما هنوز حتی پیامک برای تکمیل وجه از سوی سایپا دریافت نکرده‌اند.

آمار عجیب واردات بنزین به کشور / برنامه دولت برای قیمت بنزین

طبق آخرین اطلاعات اخذ شده از یکی این مشتریان، وی تصریح کرد: در مراجعه حضوری به شرکت سایپا پاسخ شنیده است که در پی اعتراض و گلایه مشتریان از این تاخیر، تعداد محدودی از خودرو شاهین‌ فاکتور و پلاک شده‌اند، تعدادی فاکتور شده اما بالغ بر ۲۰ روز است که شماره‌گذاری نشده‌اند؛ تعداد کثیری از خودروها هم که اصلا فاکتور نشده است.

در این رابطه، محمدعلی تیموری- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا- در رابطه با این تاخیر پیش آمده برای محصول شاهین، اظهار کرده است: گلایه‌مندی‌ها از حدود سه هفته گذشته، پیش آمده است؛ چرا که از ابتدای تیر ماه، خودروی شاهین با سیستم تعادل ترمز پایه‌دار ESD تولید می‌شود.

وی ادامه داد: این سیستم جدید که بر روی خودروی شاهین (دنده‌ای و اتوماتیک) نصب شده است، سبب شد ابتدا برای اخذ قیمت آن اقدام مجدد کنیم و سپس عرضه صورت گیرد؛ پس فرآیند عرضه کمی طولانی شد. از سوی دیگر بایستی جریمه تاخیر هم به مشتریان پرداخت می‌کردیم که منجر به نارضایتی‌ها شد.

مدیرعامل سایپا ابراز امیدواری کرد که مشتریانی که ثبت‌نام کرده‌اند، به‌تدریج پیامک واریز و تحویل را طبق روال عادی دریافت می‌کنند.

خبرکاو