متن خبر

ویژگی «Ask Photos» Google Photos در ایالات متحده راه اندازی شد.

ویژگی «Ask Photos» Google Photos در ایالات متحده راه اندازی شد.

شناسهٔ خبر: 742159 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

گوگل برای اولین بار در رویداد I/O خود در 14 مه "Ask Photos" را به عنوان یک ویژگی آزمایشی معرفی کرد. اکنون، جستجوی مکالمه مبتنی بر Gemini را برای کاربران Google Photos در ایالات متحده راه اندازی کرده است. Ask Photos به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها، تصاویر و ویدیوها را با استفاده از عبارت‌های جستجوی طبیعی و توصیفی پیدا کنند.

به طور مستقیم به جای کلمات کلیدی ساده—مثل اینکه در حال مکالمه با کادر جستجوی Google Photo هستید. هرچه پرس و جو شما توصیفی تر باشد، نتایج بهتر و مرتبط تر است. علاوه بر پرس و جوهای جستجوی بهبود یافته، کاربران اکنون می توانند نتایج جستجو را بر اساس ارتباط یا تاریخ مرتب کنند.

فهرست مطالب

به گفته گوگل، Ask Photos می‌تواند مفاهیمی مانند «جشن تولد با مضمون»، دوش عروسی، فارغ‌التحصیلی و غیره را درک کند. همچنین می‌تواند متن‌ها را در تصاویر بخواند، وقایع/وقایع در عکس را درک کند و اطلاعاتی درباره زندگی شخصی کاربران برای ارائه دقیق ارائه کند. نتایج جستجو

کاربران Google Photos اکنون می‌توانند مواردی مانند «آخرین تولدم را کجا گذراندم؟»، «کوپن XYZ من کی منقضی می‌شود؟»، «برای ناهار در هتل ABC یونان چه خوردم؟» جستجو کنند. و سایر پرسش‌های مربوط به مکالمه سپس Ask Photos از قابلیت‌های چندوجهی Gemini برای پردازش جستجو و برگرداندن عکس‌های مربوطه مطابق با درخواست استفاده می‌کند. صفحه نتیجه همچنین شامل پاسخ‌های متنی است که بیشتر به درخواست جستجو پاسخ می‌دهد.

اگر Ask Photos فوراً عکس‌ها/فیلم‌های مرتبط را پیدا نکند، کاربران می‌توانند جزئیات بیشتری برای درک بهتر درخواست ارائه کنند.

به طور خلاصه، قابلیت جستجو در Google Photos به لطف Gemini اکنون یک ربات چت است. Ask Photos یک ادغام Gemini است که به کاربران کمک می‌کند عکس‌ها یا ویدیوهای افراد، مکان‌ها، حیوانات خانگی و چیزها را پیدا کنند. این ویژگی در حال حاضر به زبان انگلیسی برای همه کاربران (در اندروید و iOS) در ایالات متحده در دسترس است. گوگل می گوید در هفته های آینده در زبان ها و مناطق بیشتری عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است