متن خبر

ویدیوی تخریب آیپد پرو 2024 برخی از تغییرات طراحی داخلی اپل را نشان می دهد

ویدیوی تخریب آیپد پرو 2024 برخی از تغییرات طراحی داخلی اپل را نشان می دهد

شناسهٔ خبر: 472677 -




آیپد پرو 13 اینچی 2024 خراب شد
آیپد پرو 13 اینچی جدید افتتاح شد. (اعتبار تصویر: گورو تعمیر تلفن)

می‌توانید بررسی آی‌پد پرو 13 اینچی (2024) ما را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چقدر تحت تأثیر آخرین تبلت سطح برتر اپل هستیم – و یک ویدیوی جدید منتشر شده برخی از تغییرات طراحی زیر کاپوت را نشان می‌دهد. این مدل.

اگر زمان عرضه این دستگاه را به خاطر داشته باشید، اپل به استفاده از صفحات گرافیتی در محفظه اصلی آن و استفاده از مس در لوگوی اپل برای بهبود عملکرد حرارتی نسبت به مدل قبلی 2022 تا حدود 20 درصد اشاره کرد.

ویدیوی جدید حذف شده از Guru تعمیر تلفن (از طریق MacRumors ) شامل نگاهی نزدیک به این تغییرات و همچنین نشان دادن تغییرات داخلی مورد نیاز برای انتقال دوربین جلو و اجزای Face ID به سمت راست است (همانطور که به صفحه نگاه می کنید. از iPad Pro در حالت عمودی).

ما همچنین شاهد تغییراتی در آرایه آهن‌رباهای تعبیه‌شده در تبلت هستیم: این آهن‌رباها کمی جابه‌جا شده‌اند تا از Apple Pencil Pro جدید و صفحه‌کلید جادویی جدید که همزمان با iPad Proهای جدید راه‌اندازی شده‌اند، پشتیبانی شود.

آن را خراب کنید

ویدئو نزدیک به نه دقیقه طول می‌کشد و ما به کابل‌های نمایشگر، چهار بلندگوی استریو، ماژول‌های دوربین جلو و عقب و تراشه M4 که وظیفه اجرای همه چیز را بر عهده دارد (کامل با لوگوی اپل) از نزدیک نگاه می‌کنیم.

همچنین نگاهی به باتری 10209 میلی آمپر ساعتی دارد که به دو بخش تقسیم شده است و لوگوی اپل در پشت تبلت با مس اضافه شده آن - این در اصل به عنوان یک هیت سینک برای تراشه M4 عمل می کند و از خنک ماندن آن به اندازه کافی اطمینان می دهد.

در این ویدیو، تبلت دارای قسمت‌های داخلی «خیلی قابل تعمیر» توصیف شده است، و تصدیق روش «نابغه‌ای» وجود دارد که اپل همه چیز را در اینجا جمع‌آوری کرده است. به یاد داشته باشید، این باریک‌ترین آی‌پد تا کنون است، تنها 5.1 میلی‌متر.

بدون شک با گذشت زمان شاهد خراب شدن‌های بیشتری از این دست خواهیم بود، اما هنوز شاهد رفتاری مشابه با آی‌پد ایر 13 اینچی (2024) نیستیم. خواهید دید که هر دوی این مدل‌های جدید به بهترین راهنمای iPad ما وارد شده‌اند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است