متن خبر

وقت خود را داوطلبانه برای یک بلیط رایگان برای مرحله اولیه 2024 اختصاص دهید

وقت خود را داوطلبانه برای یک بلیط رایگان برای مرحله اولیه 2024 اختصاص دهید

شناسهٔ خبر: 458865 -




برای فرصتی فراموش نشدنی در TechCrunch Early Stage در بوستون در 25 آوریل به ما بپیوندید! ما منتظر داوطلبان مشتاق هستیم تا بخشی از این رویداد هیجان انگیز باشند. اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چه چیزی در ساخت گردهمایی های فناوری رخ می دهد، اکنون فرصتی برای یافتن دست اول دارید. تا 8 آوریل اینجا درخواست دهید.

با داوطلب شدن، در مراحل داخلی تولید رویداد غوطه ور خواهید شد و در عین حال بلیطی برای تجربه مرحله اولیه 2024 پس از پایان شیفت خود به دست خواهید آورد. به‌علاوه، یک مجوز رایگان برای Disrupt دریافت خواهید کرد که در 28 تا 30 اکتبر در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

چه آرزوهای شما در ایجاد یک استارتاپ، بازاریابی یا مدیریت رویداد باشد، این پاس پشت صحنه شما برای یک رویداد استارتاپی در سطح جهانی است. پس از صرف وقت خود به عنوان یک داوطلب، خود را در کارگاه های تخصصی تحت رهبری متخصصان غوطه ور کنید که موضوعات حیاتی مانند رشد کاربر، تامین مالی، و ایجاد برند را پوشش می دهند.

با جمعیت پیش‌بینی‌شده 1500 شرکت‌کننده، داوطلبان وظایف مختلفی را انجام خواهند داد تا تجربه‌ای بی‌نقص را برای همه تضمین کنند. از کمک به ثبت نام گرفته تا مدیریت سخنرانان و هدایت مهمانان، نقشی برای همه وجود دارد.

این فرصت را برای به دست آوردن تجربه رویداد ارزشمند در حالی که انرژی مرحله اولیه TC را جذب می کنید، از دست ندهید. تا 8 آوریل برای ایمن کردن محل داوطلبی خود اقدام کنید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Early Stage 2024 است؟ با تکمیل این فرم با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است