متن خبر

وقتی استارت آپ ها شکست می خورند، این استارت آپ ها پاک می شوند

وقتی استارت آپ ها شکست می خورند، این استارت آپ ها پاک می شوند

شناسهٔ خبر: 455284 -




به TechCrunch Fintech (که قبلا The Interchange) خوش آمدید! بابت بیرون آمدن هفته گذشته عذرخواهی می‌کنم - سرماخوردگی من را تحت تأثیر قرار داد، اما من برگشتم و اینجا هستم تا درباره این واقعیت صحبت کنم که تعطیل کردن استارت‌آپ‌ها یک تجارت بزرگ است، ارزش‌گذاری جدید Stripe، آخرین به‌روزرسانی هوش مصنوعی Klarna و موارد دیگر.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

هفته گذشته، من در مورد دو استارت آپ نوشتم - Sunset و SimpleClosure - که به تعطیلی سایر استارتاپ ها و افزایش سرمایه کمک می کنند. فراتر از افزایش ها، این مقاله به تحلیل این موضوع پرداخت که چگونه و چرا این کسب و کار بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. من همچنین پیشنهاد مناقصه Stripe را پوشش دادم که منجر به افزایش 30 درصدی ارزش - به 65 میلیارد دلار - برای غول پرداخت شد. این بدان معناست که این شرکت احتمالاً امسال سهامی عام نخواهد شد. من و الکس ویلهلم را می‌شنوید که درباره هر دو موضوع در قسمت پادکست سهام جمعه بحث می‌کنیم. همچنین می توانید صحبت های من را با دیوید ولز، مدیرعامل نوبانک در مورد موضوعات جالب مختلفی در زیر بشنوید.

تحلیل هفته

Klarna اخیراً بسیار در اخبار بوده است. هفته گذشته، یک کودتای نافرجام از سوی یکی از سرمایه گذاران، متیو میلر از شرکت سکویا کاپیتال، خبرساز شد و منجر به برکناری وی شد. این هفته، غول سوئدی BNPL در آستانه عرضه اولیه اولیه سهام بالقوه خود، ضرر سالانه کمتری را ثبت کرد. سپس شرکت وقتی بيان کرد که دستیار هوش مصنوعی جدیدش "کار معادل 700 نماینده تمام وقت" را انجام می دهد، کمی جنجال برانگیخت. یکی از سخنگویان این شرکت از طریق ایمیل به من بيان کرد که از زمان راه‌اندازی جهانی تنها یک ماه پیش، دستیار هوش مصنوعی 2.3 میلیون مکالمه داشته است و دو سوم چت‌های خدمات مشتریان Klarna را مدیریت می‌کند. با این حال، او تاکید کرد که این شرکت هیچ کاهشی در نتیجه راه اندازی این دستیار هوش مصنوعی نداشته است. او گفت : «خدمات مشتریان Klarna توسط 4-5 شریک بزرگ جهانی پشتیبانی می شود که مجموعاً بیش از 650000 کارمند دارند و با هزاران شرکت مختلف در سراسر جهان کار می کنند. هنگامی که یکی از شرکت‌ها، مانند Klarna، به پشتیبانی کمتری نیاز دارد، این نمایندگان به وظایف جدیدی در شرکت دیگری منصوب می‌شوند... با دستیار هوش مصنوعی، خدمات مشتری ما می‌تواند با افراد کمتری کار کند و به منابع بسیار کمتری نیاز دارد. با این حال، هنوز نیاز به کارکنان مجرب و ارشدتر، به عنوان مثال، با آموزش تخصصی در موارد پیچیده یا حساس وجود دارد.

دلار و سنت

نزدیک به دو سال پس از تضمین سرمایه 20 میلیون دلاری سری A، استارتاپ راه حل های مالی B2B کلمبیایی Simetrik با سرمایه گذاری اضافی به میزان 55 میلیون دلار در بودجه سری B به رهبری گلدمن ساکس بازگشته است.

Embat ، یک فین‌تک اسپانیایی که آنچه را که آنها «مدیریت خزانه‌داری بی‌درنگ» می‌نامند انجام می‌دهد، دور مالی ۱۶ میلیون دلاری سری A را به رهبری Creandum بسته است.

Deel - تجارت 12 میلیارد دلاری منابع انسانی - اعلام کرد که Zavvy، یک استارت‌آپ مبتنی بر هوش مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی در مونیخ، ابزارهای ساخت ابزارهای توسعه حرفه‌ای شخصی‌سازی شده، آموزش و مدیریت عملکرد را جذب می‌کند.

منابع به TechCrunch گفتند که FairMoney ، یک بانک دیجیتال مستقر در لاگوس و مقر آن در پاریس، در حال مذاکره برای به دست آوردن Umba ، یک بانک دیجیتال اعتباری است که خدمات حقوق و دستمزد و خدمات مالی را به مشتریان در نیجریه و کنیا ارائه می‌کند، در یک معامله سهام 20 میلیون دلاری. .

دیگه چی مینویسیم

گوگل در اواخر سال جاری برنامه Google Pay را در ایالات متحده غروب می کند

برنشتاین می گوید که کیف پول Paytm و محصولات FASTag دیگر وجود ندارند

مدل جدید گریفین می تواند به طور خودکار پول شما را هنگام خرید سرمایه گذاری کند

Cash App با 4.5% APY برای حساب های پس انداز (با سپرده مستقیم) اپل را قبول می کند.

عناوین با علاقه بالا

فینیکس خدمات پرداخت یکپارچه را در کانادا راه اندازی می کند

رابینهود یک طرح بازنشستگی را برای کارگران شرکت راه اندازی می کند

Flourish Ventures Narvaez و Gupta را به Principal ارتقا می دهد

پرداخت‌های جاسازی‌شده فین‌تک مونیت به تازگی 6 میلیون دلار در دوری که توسط شرکت Valar Ventures به رهبری پیتر تیل جمع‌آوری کرد، جمع‌آوری کرد.

مدیرعامل: مارکتا با وجود افت سهام پس از درآمد، همچنان در مسیر قرار دارد

Cheese، یک نئوبانک برای آسیایی‌-آمریکایی‌ها که به اعتبارسازی می‌پردازد، آن را ترک می‌کند (TC اولین بار در اینجا در مورد پنیر گزارش شد)

TomoCredit تحت حمایت مورگان استنلی صورتحساب های خود را پرداخت نمی کند، با چالش های حقوقی فزاینده ای مواجه است.

Knock از طریق Wefunder بودجه را برای افراد باز می کند

Pulse of Fintech H2'23 KPMG

تحلیل وضعیت فین تک CB Insights در سال 2023 و روندهای نوظهور در سال 2024

منظره M&A فینتک PitchBook رونمایی شد

برای اخبار فین‌تک، پست‌هایی درباره قهوه و موارد دیگر، من را در X @bayareawriter دنبال کنید .

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است