
Google میخواهد با راهاندازی هوش مصنوعی مولد در آخرین ابزار Merchant Center خود، Product Studio، به شما کمک کند تا تصاویر محصول عالی را برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود ثبت کنید.
طبق دادههای خود شرکت، گفت ن بیش از یک تصویر به یک فهرست آنلاین میتواند به بازرگانان کمک کند تا ۷۶ درصد بازدیدها و کلیکها را تا ۳۲ درصد افزایش دهند و به افزایش نوردهی و افزایش درآمد کمک کند.
با وجود این، با وجود رقابت فراوان، کسبوکارها مجبورند پول قابل توجهی را برای عکاسی خرج کنند تا برجسته شوند. در تلاش برای کمک به بازرگانان برای صرفه جویی در پول نقد، تصاویر تقویت شده با هوش مصنوعی قرار است بازی را تغییر دهند.
تصاویر محصول با هوش مصنوعی توسط گوگل
نکته قابل توجه در میان فهرست ویژگی ها، امکان گفت ن پس زمینه سفارشی برای ایجاد چیزی است که در غیر این صورت یک تصویر سبک زندگی گران قیمت خواهد بود. این اعلامیه نشان میدهد که ابزار حذف پسزمینه تصویر، سپس اضافه کردن جزئیات جدید طبق درخواست کاربر است.
همچنین امکان تنظیم وضوح تصویر، از جمله افزایش مقیاس، مستقیماً از درون تجربه وجود دارد.
عرضه برای «چند ماه آینده» انجام میشود، اما به نظر میرسد با تجار مستقر در ایالات متحده که از Merchant Center Next برای دریافت زودترین دسترسی استفاده میکنند، تدریجی باشد. برنامه Google و YouTube در Shopify همچنین قرار است ابزارهای تقویت کننده تصویر مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کند.
Merchant Center Next به گونه ای طراحی شده است که نسخه ساده شده Merchant Center با در نظر گرفتن مشاغل کوچک و استارت آپ های جدید باشد. فهرست آسانتر، از جمله شناسایی خودکار اطلاعات فروشگاه در وب سایت های موجود، امیدوار است که کاربران بیشتری را برای انتخاب پلتفرم Google ترغیب کند.
در حال حاضر عرضه آن آغاز شده است، اگرچه عرضه کامل جهانی تا سال ۲۰۲۴ ممکن نیست. در مورد Product Studio، با اعلامیه های بیشتر در ماه های آینده، زمان به شرکت های رقیب داده شده است که به دنبال ارائه راه حل های رقیب هستند.