هنگام جمع آوری سرمایه، شرکت خود را با اسلاید «چرا حالا؟» لنگر بیاندازید

هنگام صحبت با سرمایه گذاران ، به چه چیزی (محصول)، چرا (ماموریت)، کجا (در صورت لزوم) و چگونه (استراتژی و عرضه به بازار) پاسخ می دهید. اما بنیانگذاران اغلب یک سوال مهم دیگر را نادیده می گیرند: چرا اکنون؟
چرا پنج سال پیش امکان ساخت این شرکت وجود نداشت؟ چرا پنج سال بعد خیلی دیر است؟ پاسخ اغلب مربوط به چیزی است که در حال تغییر و تغییر است، چه در بازار و چه در لایه فناوری. لنگر انداختن شرکت خود با یک «چرا حالا؟» خوب اسلاید گفت نی عالی برای داستان شما است.
شرکتهای موفق معمولاً این موارد مشترک را دارند: آنها شرکت مناسبی بودند و مشکل درست را در زمان مناسب حل میکردند. به تمام استارت آپ هایی فکر کنید که در سال های اولیه همه گیری پاندمی ایجاد شدند و مشکلات خاصی را در ارتباط با دسترسی به مراقبت های بهداشتی یا ارائه جلسات حل می کردند.
نشان دادن اینکه میدانید چرا اکنون بر خلاف هر زمان دیگری راهاندازی میکنید، احساس فوریت ایجاد میکند: سرمایهگذاران نمیخواهند کسبوکاری را از دست بدهند که بهعنوان یک مشکل فوری آن را حل میکند. این وظیفه شماست که راه هایی را که شرکت شما می تواند به آن مسائل رسیدگی کند و اینکه چرا اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است، برجسته کنید.
ارسال نظر