متن خبر

نوار صوتی بعدی Sonos یک نام جدید گزارش شده و خبرهای خوبی برای تاریخ انتشار آن دریافت می کند

نوار صوتی بعدی Sonos یک نام جدید گزارش شده و خبرهای خوبی برای تاریخ انتشار آن دریافت می کند

شناسهٔ خبر: 716979 -




Sonos Arc نمای نزدیک <a href= از لوگو" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BZ3q9YKNSeSezM4ajFoEad.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: آینده)

بر کسی پوشیده نیست که مشکلات جاری با برنامه Sonos راه اندازی محصولات کلیدی از جمله نوار صوتی Arc 2 را به تاخیر انداخته است: Sonos به سرمایه گذاران گفته است، اگرچه نام محصولات خاصی را ذکر نکرده است. اما به نظر می رسد که پرتاب ها در نهایت رو به جلو هستند. بر اساس اطلاعات فاش شده از منبعی با سابقه نسبتاً قابل اعتماد، به زودی یک Sonos Sub و Sonos Arc جدید در راه است.

فاش کننده آرسن لوپین است که در X پست کرده است که "محصولات با نام های "Sub 4" و "Arc Ultra" به بازار عرضه خواهند شد. ساب 4 دارای روکش مات، ووفرهای دوگانه لغو نیرو است و در رنگ های سفید و مشکی موجود است. "

لوپین اضافه کرد: "Arc Ultra یک نوار صوتی است که در رنگ‌های سیاه و سفید نیز موجود است. دارای چیزی است که Sonos آن را "فناوری حرکت صدا" می‌نامد که صدای متعادلی را ارائه می‌دهد که دقیقاً از هر جهت شما را احاطه می‌کند.

Sonos ($SONO) پس از اینکه برنامه به روز شده اش با اشکالات متعدد مواجه شد، آماده سازی برای عرضه دو محصول با تاخیر خود را آغاز کرده است. این محصولات با نام های "Sub 4" و "Arc Ultra" به بازار عرضه خواهند شد. ساب 4 دارای روکش مات، ووفرهای دوگانه لغو نیرو است و در 20 آگوست 2024 در رنگ های سفید و مشکی در دسترس است.

Sonos Arc Ultra و Sonos Sub 4 چه زمانی ممکن است عرضه شوند؟

این فاش شده تاریخ عرضه را شامل نمی‌شود، اما Sonos مایل است هر دو محصول را در اسرع وقت وارد بازار کند: پیش‌بینی‌های مالی آن برای سال جاری مبتنی بر این انتظار بود که محصولات جدید - نه فقط هدفون Sonos Ace ، بلکه همچنین نسل دوم Arc - درآمد قابل توجهی برای شرکت ایجاد می کند. با به‌روزرسانی‌های مداوم برنامه که مانند یک کاترپیلار بسیار گرسنه به شکل نوار صوتی، برای Sonos پول نقد دریافت می‌کنند، این بدان معناست که این دو محصول نمی‌توانند به زودی ارائه شوند.

تصاویری که ادعا می‌کنند Arc Ultra ماه گذشته به بیرون درز کردند ، و در حالی که ظاهر آن تغییر چندانی نکرده است، به نظر می‌رسد از پخش صدای بلوتوث پشتیبانی می‌کند - اولین مورد برای نوار صوتی Sonos - و طبق گزارش‌ها شامل فناوری تولید کننده بلندگو Mayht است که Sonos آن را خریداری کرد. به سال 2022 برمی گردد.

فناوری Mayht نوید صدای بزرگ‌تر از بلندگوهای کوچک‌تر و قدرت فرکانس بسیار پایین‌تر از آنچه انتظار داشتید را می‌دهد: قبل از خرید توسط Sonos، این شرکت ادعا کرد که یک سیستم بدون ساب ووفر با استفاده از فناوری خود می‌تواند فرکانس‌هایی را تا حدود 30 هرتز ارائه دهد که بسیار پایین است. برای نوار صوتی اگرچه طبیعتاً Sonos نیز با خوشحالی به شما یک ساب می‌فروشد اگر حتی آن هم به اندازه کافی کم نباشد: Sonos Sub Gen 3 فعلی به 25 هرتز کاهش می‌یابد، و ما فرض می‌کنیم که Sub 4 حتی تاثیرگذارتر خواهد بود، زیرا باید با Arc جفت شود. نوار صوتی فوق العاده با بیس زیاد.

Team TechRadar امید زیادی به Sonos Arc Ultra دارد – Sonos Arc هنوز هم به دلیل صدای متعادل خود در زمره بهترین نوارهای صوتی قرار دارد، اما رقبا اکنون می توانند صدای فضایی بهتری نیز ارائه دهند، و به نظر می رسد Ultra قصد دارد به آن رسیدگی کند. ما صدای فضایی Sonos Era 300 را دوست داشتیم، به خصوص زمانی که با Sonos Arc در پیکربندی نهایی سینمای خانگی Sonos جفت می شد ، و به نظر می رسد Arc Ultra آن را به سطح بعدی ارتقا دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است