متن خبر

نمایشگاه تعاملی اشلی و سامسونگ به شما این امکان را می دهد که به جای تصور آن، ببینید که چگونه فناوری در خانه شما کار می کند.

نمایشگاه تعاملی اشلی و سامسونگ به شما این امکان را می دهد که به جای تصور آن، ببینید که چگونه فناوری در خانه شما کار می کند.

شناسهٔ خبر: 773810 -




نگاهی <a href= به &#039;تجربه خانه متصل&#039; جدید سامسونگ&#039; در یک فروشگاه اشلی در برنت وود، تنسی." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h2h2AjxL9mxsxiAMbEnBmU.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

چه بخواهید خانه هوشمند خود را گسترش دهید و به سمت ایجاد آن بپرید، فکر می‌کنم همه می‌توانیم موافق باشیم که این یک خرید گامی و بالقوه است که به بهترین وجه با تحقیق و در نهایت مشاهده آن در عمل کمک می‌کند.

غلتکی برای ایجاد پرده های هوشمند، صداهای جالبی دارد ، اما دیدن سایه ای که از طریق فرمان صوتی بالا و پایین می رود، یک نمایشگر واقعی است. همین امر در مورد تنظیم دما با صدای خود یا روشن کردن هوشمند AC هنگامی که در یک روز گرم تابستان به خانه نزدیک می شوید صدق می کند. این واقعاً در مورد تجربه است.

ظاهراً با همین تصور، سامسونگ با اشلی - با نام مستعار اشلی مبلمان، همانطور که مردم ایالات متحده ممکن است بدانند - برای ایجاد "تجربه خانه متصل" شریک شده است. در فروشگاه، در حال حاضر فقط در فروشگاه پرچمدار اشلی در برنت وود، تنسی، و به صورت آنلاین در یک تجربه جدید ، دو برند به دنبال نشان دادن چگونگی زندگی یک خانه هوشمند با جدیدترین وسایل برای یک خانه هستند.

تلویزیون قاب سامسونگ در «تجربه خانه متصل» جدید در فروشگاه اشلی نمایش داده می شود.

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

از عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده از نمایشگاه حضوری، بهتر است به عنوان ترکیبی از مبلمان خانگی مدرن همراه با محصولات انتخاب‌شده که در پلت‌فرم SmartThings سامسونگ کار می‌کنند تا نشان دهند چگونه همه چیز با هم بهترین کار را انجام می‌دهند و صادقانه، برخی از رمز و رازهای موجود در اطراف هوشمند را از بین می‌برد. خانه همه چیز از نورپردازی Philips Hue - از جمله لامپ‌ها و وسایل - و همچنین پانل‌های Nanoleaf ، دوشاخه‌ها یا سوئیچ‌های هوشمند Kasa، و درایورهای پرده یا سایه Aqara در فضاهای بسیار زیبا نشان داده می‌شوند.

البته محصولات دیگر سامسونگ از جمله تلویزیون فریم نیز به نمایش گذاشته شده است که از آنجایی که می تواند آثار هنری را به صورت یکپارچه به نمایش بگذارد، نقش مبلمان منزل را نیز دارد. حتی مانیتور عظیم و حماسی Odyssey Ark که می‌چرخد، در نمایشگاه تنسی است، اگرچه من شخصاً آن را در اتاقی که با پانل‌های نانولیف روی دیوار پر شده بود به جای محیط اداری جفت می‌کردم.

اگرچه این فناوری فقط در اکوسیستم SmartThings یا محصولات سامسونگ نیست. اشلی برخی از صندلی‌های تکیه‌دار برقی، از جمله مبل‌های Boyington و DuraPell را برای جفت کردن دموهای فناوری انتخاب کرد. این نشان می‌دهد که مبلمان نیز درخشندگی داشته‌اند، اگرچه ما کمی تعجب می‌کنیم که کاناپه‌های LoveSac با بلندگوها در اینجا نیز نمایش داده نشدند.

نمایشگر Odyssey Ark سامسونگ در یک تجربه خانگی متصل <a href= به نمایش در می آید." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/hgwbgsiEfaWrnkdH3Sqwmj.jpg">

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

اگر مایلید «تجربه خانه متصل» را تجربه کنید، در برنت‌وود، تنسی، اشلی باز است، و هر دو شرکت متعهد هستند که در آینده آن را به دیگر مکان‌های فروشگاه اشلی بیاورند. همچنین می‌توانید با «بازدید» از شش مکان مختلف در وب‌سایت سامسونگ در اینجا طعم آن را به صورت مجازی بچشید. اینها شامل کار در خانه، زمان مهمانی، مدیریت انرژی و صرفه جویی، مراقبت از خود، آماده سازی غذا، و مراقبت از خانواده و حیوانات خانگی است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ فناوری خود را راه اندازی کرد، درباره فناوری می نوشت. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است