متن خبر

نحوه خواندن زبان جدول جذاب Minecraft در سال 2024

نحوه خواندن زبان جدول جذاب Minecraft در سال 2024

شناسهٔ خبر: 763439 -




نکات فنی آنلاین توسط خواننده پشتیبانی می شود. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون دریافت کنیم. بیشتر بدانید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا متن عجیبی که روی میز افسون در Minecraft می بینید معنایی دارد؟ اصلا میشه خوندش؟ بیایید دریابیم.

از آنجایی که افسون هایی که از یک گزینه به دست می آورید تصادفی می شوند، حروف مرموز که به شما خیره می شوند اهمیت بیشتری پیدا می کنند. مخصوصاً از آنجایی که نمادها تصادفی نیستند - حروف‌ها تکرار می‌شوند و دقیقاً 26 مورد از آنها وجود دارد که منعکس کننده الفبای زبان انگلیسی هستند.

فهرست مطالب

در این راهنما، ما همه چیزهایی را که در مورد زبان جدول مسحور کننده Minecraft باید بدانید، از تاریخچه و منشأ آن گرفته تا معنی و ارتباط آن در بازی را تحلیل خواهیم کرد. همچنین در مورد چگونگی ترجمه زبان و تمام ابزارهای آنلاین برای کمک به این تلاش بحث خواهیم کرد.

زبان جدول جذاب Minecraft

تولید رویه ای در قلب Minecraft است. کل نقشه هنگام شروع یک بازی جدید با توزیع بیوم و منابع خاص خود ایجاد می شود.

این تصادفی سازی در سایر جنبه های سیستم های بازی نیز دیده می شود. به عنوان مثال، جدول افسون Minecraft، هر جادویی را به عنوان مجموعه ای از کلمات به زبانی عجیب و غریب به نمایش می گذارد که در یک نگاه غیرقابل کشف است.

این امر باعث می‌شود که نتوان بيان کرد که یک افسون خاص تنها با متن چه می‌کند، علاوه بر این که به آن ظاهر یک کتیبه‌ی اسرارآمیز رونیک از یک دنیای فانتزی می‌دهد. و حروف کاملاً تصادفی نیستند - آنها در الفبای متفاوتی هستند و هر نماد مربوط به یک حرف در انگلیسی است.

نمادها شبیه حروف بلوکی هستند که عمدی است. حتی با پیکسل های مربعی با وضوح پایین می توان آن را با دقت نشان داد. این برای دست نویسی طراحی نشده است و جریان واقعی ندارد، پس جملات فقط دسته ای از حروف هستند.

نقش Enchanting در Minecraft

هنگامی که ابزاری را با بهترین مواد موجود درست کردید، دلربایی تنها راه برای ارتقاء بیشتر آن است. یک عنصر اصلی وام گرفته شده از سایر بازی های ویدیویی فانتزی، دلربا به شما امکان می دهد خواص ویژه و جادویی را به هر قطعه ای از تجهیزات بدهید.

تأثیرات دقیق افسون بسیار متفاوت است - ابزارها و تجهیزات مختلف می توانند به جادوهای مختلف دسترسی داشته باشند. برای مثال، هر زرهی را می‌توان با Blast Protection مسحور کرد (اگر دوست دارید دور TNT پرتاب کنید واقعاً مفید است)، در حالی که فقط یک تبر را می‌توان Cleaving داد.

خود فرآیند دلربا به اندازه کافی ساده است. شما باید آیتم خود را روی یک میز افسون قرار دهید و یکی از سه گزینه ظاهر شده را انتخاب کنید و لاجورد لاجورد و امتیازهای تجربه را برای آغشته شدن به آیتم ارائه دهید.

این گزینه‌ها با حروف عجیب و غریب هستند (اطلاعات بیشتر در این مورد در بخش بعدی)، اما نشانگر خود را بر روی گزینه نگه دارید، حداقل یکی از افسون‌هایی را که توسط گزینه اعمال می‌شود، نمایش می‌دهد (افسون واقعی در نهایت چندین مورد را اعمال می‌کند). همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، انتخاب یک جادوی خاص دشوار است، زیرا این فهرست تصادفی است.
بستگی به سطح شما دارد، و هر چیزی که دلربا باشد، فهرست را بازنشانی می‌کند، پس وقتی تجربه کافی و لاجورد دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که به یک ولگردی و ولگردی مسحورکننده بروید تا زمانی که مورد دلخواه خود را پیدا کنید.

زبان جدول جذاب Minecraft چیست؟

اگر سعی کنید چیزی را در Minecraft مسحور کنید، متوجه خواهید شد که این افسون ها به زبان انگلیسی نیستند، بلکه زبانی رمزی هستند که هرگز ندیده اید. این زبان جدول جادویی Minecraft است که برای شناسایی منحصر به فرد هر افسون استفاده می شود.

اما این زبانی نیست که توسط Minecraft ساخته شده است - از سری بازی های Commander Keen توسط مایکروسافت است. الفبای استاندارد کهکشانی (SGA) برای اینکه متون و نشانه های مختلف در بازی بیگانه تر به نظر برسند ساخته شده است.

What Is Minecraft’s Enchanting Table Language? image - minecraft-enchanting-table-language-ott-4-compressed

این همان دلیلی است که Minecraft الفبا را قرض گرفته است و SGA را با تولید رویه‌ای ترکیب می‌کند تا بازنمایی‌های باطنی برای افسون‌های بازی ایجاد کند.

و این به خوبی کار می کند - هر حرف SGA ظاهری بلوک دارد، و به نظر می رسد یک زبان رونیک کمیاب است که در مراسم به جای زبانی روان برای استفاده روزمره استفاده می شود. بخشی از دلیل طراحی آن به این شکل سازگاری با هنر پیکسلی کم رزولوشن است که به SGA اجازه می دهد به راحتی با پیکسل های بلوکی نوشته شود.

نحوه خواندن زبان جدول جذاب در Minecraft

با کمال تعجب، خواندن زبان جدول افسون چندان سخت نیست. دلیلش این است که این زبان کاملاً یک زبان داستانی متفاوت نیست. این به سادگی یک اسکریپت متفاوت است که الفبای انگلیسی را با الفبای متفاوت تغییر می دهد.

به آن رمز جایگزینی می گویند. سیستمی مانند این دارای همان تعداد حروف در زبان انگلیسی است که ترجمه آن را پس از دانستن کلید آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر نماد را با حرف انگلیسی مربوطه مطابقت دهید.

اگر خسته کننده به نظر می رسد، می توانید فقط از یک ابزار ترجمه آنلاین استفاده کنید - این ابزارها معمولاً رابط کاربری آسانی دارند تا به شما کمک کنند کلمات جدول افسون را وارد کنید و معادل انگلیسی آنها را دریافت کنید. ما فرآیند را با استفاده از وب سایت dcode نشان خواهیم داد.

    به صفحه وب الفبای استاندارد کهکشانی Dcode بروید.

How to Read Enchanting Table Language in Minecraft image - minecraft-enchanting-table-language-ott-5-compressed

    در سمت راست، تمام نمادهای الفبای استاندارد کهکشانی را خواهید دید. با کلیک بر روی هر نمادی که وارد آن می شود، به شما امکان می دهد جملاتی را که در جدول افسون در Minecraft مشاهده می کنید، بسازید.

How to Read Enchanting Table Language in Minecraft image 2 - minecraft-enchanting-table-language-ott-6-compressed

    پس از وارد کردن کل عبارت، دکمه Decrypt را در زیر آن فشار دهید.

How to Read Enchanting Table Language in Minecraft image 3 - minecraft-enchanting-table-language-ott-7-compressed

    ترجمه در کادر کوچکی در سمت چپ ایجاد می‌شود—به دلیل طراحی ضعیف رابط کاربری به راحتی می‌توانید آن را از دست بدهید، اما متن نتیجه پررنگ خواهد بود.

How to Read Enchanting Table Language in Minecraft image 4 - minecraft-enchanting-table-language-ott-8-compressed

بهترین مترجمان زبان جدول جذاب Minecraft

برای اینکه بتوانید کلمات نوشته شده روی جدول جادویی Minecraft را بخوانید، نیازی نیست خودتان الفبای کهکشانی را یاد بگیرید – مترجمان بسیار خوبی به صورت آنلاین در دسترس هستند. شما به سادگی عبارات مرموز را وارد کرده و نتایج زبان انگلیسی را دریافت می کنید.

شما می توانید آن را به روش دیگری نیز انجام دهید. متن انگلیسی را قرار دهید و آن را به معادل SGA تبدیل کنید. با این حال، این ابزار محدود است، مگر اینکه بخواهید پیام هایی با ظاهر جالب ایجاد کنید یا حروف را در جلسه DnD خود ادغام کنید.

    بهترین مترجم آنلاین زبان جدول جادویی Minecraft، صفحه وب Decode برای الفبای استاندارد کهکشانی است. این یکی از معدود ابزارهایی است که راهی آسان برای وارد کردن عبارات در زبان جدول افسون و ترجمه آنها به انگلیسی فراهم می کند. همچنین این کار را برعکس انجام می دهد - جملات انگلیسی را وارد کنید و آنها را به تصاویر SGA (یا کاراکترهای یونیکد در صورت تمایل به آن) تبدیل کنید.

Best Minecraft Enchanting Table Language Translators image - minecraft-enchanting-table-language-ott-9-compressed

    مبدل SGA Lingojam دارای یک رابط تمیزتر است که آن را به دومین انتخاب ما تبدیل می کند. تنها مشکل این است که در حالی که تبدیل کلمات انگلیسی به SGA آسان است، برای ترجمه کلمات جدول افسونگری باید پیام را با فونت SGA تایپ کنید.

Best Minecraft Enchanting Table Language Translators image 2 - minecraft-enchanting-table-language-ott-10-compressed

    یک برنامه Android توسط Black Envelop به شما امکان می دهد به زبان انگلیسی تایپ کنید و معادل SGA آن را به راحتی دریافت کنید. ترجمه متن SGA پیچیده تر است، اما می توان با تشخیص اینکه کدام نماد با کدام حرف انگلیسی مرتبط است، انجام می شود. با این حال، این ابزار برای این منظور توصیه نمی شود.

Best Minecraft Enchanting Table Language Translators image 3 - minecraft-enchanting-table-language-ott-11-compressed

    اگر به دنبال یک مرجع مفید برای تبدیل SGA به انگلیسی یا بالعکس هستید، این صفحه دارای جدول رنگی است. شما باید کلمات را به صورت دستی ترجمه کنید، که به اندازه کافی آسان است زمانی که بدانید هر علامت نشان دهنده چیست.

Best Minecraft Enchanting Table Language Translators image 4 - minecraft-enchanting-table-language-ott-12-compressed

زبان جدول افسون برای چه چیزی در Minecraft استفاده می شود؟

What Is the Enchantment Table Language Used for in Minecraft? image - minecraft-enchanting-table-language-ott-13-compressed

زبان جدول افسون جذاب است اما متاسفانه هیچ ارزش عملی در بازی ندارد. ترجمه کلمات هیچ ارتباطی با افسون هایی که می توانید ایجاد کنید یا تأثیرات آنها ندارد.

این زبان فقط برای گنجاندن تخم‌مرغ‌های عید پاک و ارجاع به رسانه‌های دیگر، از جمله آثار HP Lovecraft (به‌ویژه عبارت «Cthulhu مرده در انتظار خواب است») و البته سری بازی‌های ویدیویی Keen استفاده می‌شود.

و حتی این یک بخش فرعی کوچک است - در بیشتر موارد، جدول افسون دارای انبوهی تصادفی از کلمات است که به صورت جداگانه به چیزی ترجمه می شوند اما به عنوان یک جمله معنی ندارند.

آیا زبان جدول جادویی Minecraft قابل خواندن است؟

خوب، بله و نه. بله، زیرا هر کلمه از فیلمنامه عجیب و غریب می تواند به انگلیسی و معمولاً به کلمات معنی دار ترجمه شود. نه، چون دنباله به کلمات تصادفی انگلیسی ترجمه می‌شود، هیچ جمله معنی‌داری یافت نمی‌شود.

در نهایت، زبان جدول جادویی Minecraft قصد دارد هاله‌ای از رمز و راز و عظمت را به فرآیند افسون بخشیده و گاهی تخم مرغ عید پاک را برای پاداش دادن به مترجم کوشا پرتاب می‌کند. این یک راهنمای خواندنی برای خود افسون ها نیست.

در سال 2011، زمانی که اولین اسکرین شات های سیستم جادویی در حال توسعه فاش شد، این افسون ها به جملات واقعی تبدیل شدند که برای طرفدارانی که متوجه آن شده بودند و آن ها را ترجمه کردند، اشاره ای گستاخانه بود.

Is the Minecraft Enchantment Table Language Readable? image - minecraft-enchanting-table-language-ott-14-compressed

افسون اول می گوید: "اینترنت های خوب بازی می کنند، شما خوب هستید" (بله، غلط املایی اینترنت در تصویر اصلی است).

دومی او میگوید : «این نام‌ها تصادفی و گیج‌کننده خواهند بود»، در حالی که سومی به ما اطلاع می‌دهد که «هزینه‌های هر املا سطوح تجربه است».

با این سه خط، ناچ - خالق افسانه ای بازی - سیستم جادویی را روشن کرد و به وضوح نشان داد که حروف الفبا کلمات تصادفی خواهند بود و در حالی که قابل ترجمه هستند، چیزی معنادار نیستند.

الفبای کهکشانی در Minecraft چیست؟

متن روی میز دلربا فقط به زبانی متفاوت نیست. این در یک اسکریپت متفاوت است. بسیاری از بازیکنان بلافاصله این اسکریپت را به عنوان الفبای استاندارد کهکشانی تشخیص دادند، که به عنوان یک زبان بیگانه در بازی های Commander Keen مشخص می شود.

این اسکریپت که توسط تام هال در Keen 1 طراحی شد، به‌عنوان نسخه‌های اصلاح‌شده الفبای استاندارد برای ایجاد یک علامت «خروج» به ظاهر بیگانه ایجاد شد. او به ایجاد علائم مشابه بیشتر ادامه داد و در نهایت به نسخه جدیدی از هر حرف انگلیسی رسید و الفبای استاندارد کهکشانی را ایجاد کرد.

What Is the Galactic Alphabet in Minecraft? image - minecraft-enchanting-table-language-ott-15-compressed

سال‌ها بعد، ناچ، خالق Minecraft، همین الفبا را برای نمایش جادوها انتخاب کرد. هدف ساده بود: دادن استعدادی جادویی و ماورایی به کلمات انگلیسی که به طور تصادفی تولید می‌شوند با خطی متفاوت.

و کار می کند - هر بار که یک قطعه از تجهیزات را روی میز دلربا قرار می دهید، سه گزینه را دریافت می کنید که با حروف های بلوکی عجیب و غریب نوشته شده اند که محرمانه به نظر می رسند. شناور کردن روی گزینه‌ها یکی از جلوه‌ها را به شما می‌دهد، اما همچنان رمز و راز کافی باقی می‌گذارد تا جادو بیشتر از علم به نظر برسد.

نتیجه گیری

مانند بسیاری از جنبه‌های گیم‌پلی در Minecraft، Enchanting یک سیستم ساده اما عمیق است که می‌توانید ساعت‌ها با آن سر و کله بزنید. بر خلاف سایر سیستم‌ها، آن را با حروف به زبان جدید عجیب و غریب همراه می‌کند - و آنها فقط چرند نیستند.

این اسکریپت که با الفبای استاندارد کهکشانی از بازی‌های Commander Keen نوشته شده است، فقط رمزی برای کلمات نوشته شده به زبان انگلیسی است که وقتی الفبای مربوطه را بدانید به راحتی ترجمه می‌شود.

و در حالی که آنها هیچ اهمیتی در گیم پلی ندارند (کلمات به طور تصادفی از یک فهرست انتخاب می شوند)، آنها یک رمز و راز خاص را به دلربایی می بخشند. برخی از کلمات حتی به آثاری مانند رمان های Cthulhu لاوکرافت اشاره دارند.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است