متن خبر

نحوه تماشای وضعیت PlayStation State of Play امشب – به علاوه شایعات و آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم

نحوه تماشای وضعیت PlayStation State of Play امشب – به علاوه شایعات و آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم

شناسهٔ خبر: 762131 -




وضعیت بازی سونی
(اعتبار تصویر: Sony Interactive Entertainment)

آخرین پخش PlayStation State of Play سونی تقریباً در راه است، که امیدواریم نگاه جدیدی به برخی از عناوین جدید و همچنین نگاهی تازه به PS5 Pro ارائه دهد.

برای آماده شدن برای نمایشگاه، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید، از جمله نحوه و زمان تماشا، انتظار چه چیزی و برخی پیش‌بینی‌ها برای ویترینی که ممکن است داشته باشیم، آورده شده است.

زمان شروع

برنامه State of Play سونی قرار است امشب در 24 سپتامبر در ساعت 11 شب BST / 3 بعد از ظهر PT / 6 بعد از ظهر به وقت شرقی و 25 سپتامبر در ساعت 12 صبح CEST / 7 صبح JST پخش شود.

وضعیت بازی فردا برمی‌گردد! برای اخبار و به‌روزرسانی‌های بیش از 20 عنوان، در ساعت 3 بعد از ظهر 24 سپتامبر به‌طور زنده تماشا کنید: https://t.co/TL29c6AbpZ pic.twitter.com/RV71SC2ese 23 سپتامبر 2024

کجا تماشا کنیم

می‌توانید پخش وضعیت بازی را در کانال‌های رسمی YouTube و Twitch پلی‌استیشن تماشا کنید. مانند هر نمایش دیگری، می‌توان انتظار داشت که قبل از زمان شروع برنامه‌ریزی شده پخش زنده تا 10 دقیقه، شمارش معکوس وجود داشته باشد.

وضعیت بازی | 24 سپتامبر 2024 [انگلیسی] - YouTube وضعیت بازی | 24 سپتامبر 2024 [انگلیسی] - YouTube
تماشا کنید

انتظار چه چیزی

سونی تایید کرده است که نمایشگاه State of Play امشب بیش از 30 دقیقه خواهد بود و «اخبار و به‌روزرسانی‌های بیش از 20 بازی آینده PS5 و PS VR2 را از استودیوهای سراسر جهان ارائه خواهد کرد».

از آنجایی که این بازی‌ها چه هستند، اکنون تأییدیه‌ای فاش کرده‌ایم که Legacy of Kain Soul Reaver 1-2 Remastered در کنار تریلر گیم‌پلی معرفی خواهد شد.

نسخه‌های بازسازی‌شده Legacy of Kain: Soul Reaver و Legacy of Kain: Soul Reaver 2 اوایل امروز در PSN به بیرون درز کردند و در تاریخ 10 دسامبر برای PS5 و PS4 عرضه می‌شوند تا بیست و پنجمین سالگرد این سری را جشن بگیرند.

اگرچه در حال حاضر تایید نشده است، اما دلیل محکمی وجود دارد که باور کنیم بازی Horizon Zero Dawn Remastered برای PS5 و PC نیز پس از افشای اخیر در وب سایت ESRB و همچنین بازسازی Days Gone رسماً فاش خواهد شد.

پس از اعلام PS5 Pro و از آنجایی که پیش‌سفارش‌های PS5 Pro قرار است از این هفته نیز آغاز شود، وضعیت بازی امشب به‌طور بالقوه می‌تواند عناوین آینده را برای کنسول میان نسلی و مروری کلی از افزایش عملکرد آن‌ها از طریق این کنسول ارائه کند. سخت افزار جدید

برخی از عناوینی که می‌توانند ظاهر شوند، از ولورین مارول ، که چند سالی است که از زمان رونمایی آن در سال 2021 بی‌صدا بوده است، تا Death Stranding 2: On the Beach متعلق به کوجیما پروداکشنز، که یک پنجره راه‌اندازی در سال 2025 دارد، متفاوت است.

همچنین می‌توانیم عناوین جدیدی را برای PS5 و PS5 Pro در حال توسعه ببینیم، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است