متن خبر

نتفلیکس مراسم عروسی سال فصل ششم ویرجین ریور را کنجکاو می کند و من شدیدا به دعوت نامه نیاز دارم

نتفلیکس مراسم عروسی سال فصل ششم ویرجین ریور را کنجکاو می کند و من شدیدا به دعوت نامه نیاز دارم

شناسهٔ خبر: 790439 -




مل مونرو و جک شریدان در حال بغل کردن روی کاپوت ماشین در فصل ششم ویرجین ریور.
فصل 6 رودخانه ویرجین نتفلیکس در 19 دسامبر منتشر می شود. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نتفلیکس نگاهی اجمالی به عروسی رویایی مل مونرو (الکساندرا برکنریج) و جک شریدان (مارتین هندرسون) در تیزر جدید فصل ششم ویرجین ریور به اشتراک گذاشته است - و من اکنون فقط منتظر دعوت نامه خود هستم!

Save the dates در حال حاضر به ترتیب است زیرا بهترین سرویس استریم اعلام کرد که فصل 6 Virgin River در 19 دسامبر منتشر خواهد شد ، پس زمان زیادی برای انتظار تا عروسی سال باقی نمانده است.

مل و جک در طول مدت اقامت خود در شهر خواب آلود با سختی‌های زیادی روبرو بوده‌اند. در حالی که با آسیب های خود دست و پنجه نرم می کنند، یک سقط جنین دلخراش، مثلث عشقی و یک آتش سوزی ویرانگر را تحمل کرده اند. اما اکنون، زوج مورد علاقه ما در راهرو قدم خواهند زد و سعادت و خوشی را خواهند داشت که شایسته آن است.

تریلر تیزر (پایین را ببینید) با مونتاژی دلچسب از عاشقانه ترین لحظات این زوج همراه با صدایی از پیشنهاد جک که ارزشش را دارد از فصل 4 پایانی شروع می شود. ما همچنین نگاهی به لباس عروس مل و جک در لباس عروسی شیک پوش و همچنین تکه هایی از مهمانی مجردی مل می بینیم.

جای دکمه های خود را تنظیم کنید و دسته گل های خود را بردارید

اسپویل‌هایی برای پایان فصل پنجم ویرجین ریور دنبال می‌شوند.

ویرجین ریور: فصل 6 | تیزر رسمی | نتفلیکس - یوتیوب ویرجین ریور: فصل 6 | تیزر رسمی | نتفلیکس - یوتیوب
تماشا کنید

فصل ششم ویرجین ریور بر مراسم عروسی مل و جک تمرکز می‌کند و پاتریک شان اسمیت، مجری برنامه به تودوم او میگوید : «ما در تلاش هستیم تا به تمام نقاط عطف برنامه‌ریزی قبل از عروسی، مهمانی‌های مجردی و مجردی، شام تمرینی دست پیدا کنیم. . من خیلی به این افتخار می کنم که چطور شد. در تولید آن بسیار احساس رودخانه ویرجین بود - جاه طلبی آن، و اینکه ما گروه کوچکی از مردم هستیم که به چیزی بسیار اهمیت می دهیم: طرفداران. پس ما فقط قوزهایمان را شکستیم تا این کار را انجام دهیم.»

شان اسمیت در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت، در حالی که فصل 6 به داستان های عاشقانه سریال گرایش دارد، هنوز " ویرجین ریور در حال چرخش است. "

قسمت آینده بهترین سریال نتفلیکس در بهار اتفاق می‌افتد، چند ماه پس از قسمت‌های کریسمس فصل 5، جایی که مل هویت پدر بیولوژیکی خود، اورت رید (جان آلن نلسون) را کشف کرد. ما همچنین با دو شخصیت جدید در فصل ششم ویرجین ریور آشنا خواهیم شد، زیرا جسیکا راث ( روز مرگ مبارک ) و کالوم کر ( یک قطعه ) نقش نسخه جوانی از والدین مل، سارا و اورت را بازی می‌کنند که در فلش بک‌ها ظاهر می‌شوند. در دهه 1970 ملاقات کرده و عاشق می شوند.

در ضمن، من این پنج درام قدرتمند و سه درام شهری کوچک را در حالی که منتظر دعوتنامه عروسی ام هستم تماشا خواهم کرد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سرگرمی نویس

پس از فارغ التحصیلی در رشته نویسندگی و مطالعات فیلم، گریس وارد دنیای سرگرمی شد و در آنجا شروع به نوشتن همه چیز در مورد نمایش ها و فیلم های ضروری در What To Watch کرد. اکنون گریس در ماجراجویی نویسندگی بعدی خود در TechRadar است، جایی که از تخصص خود برای کمک به خوانندگان کمک می کند تا از بزرگترین برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در دنیای همیشه در حال تغییر استریم مطلع شوند. اگر او در مورد اشتیاق خود به سرگرمی نمی نویسد، او را در حال تماشای برنامه های واقعیت در حین ضیافت شکلات خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است