چند هفته ای است که vivo نسل بعدی تاشوهای خود را معرفی کرده است و ما هنوز چیزی در مورد عرضه بین المللی آن نشنیده ایم. اما نظرسنجی هفته گذشته نشان می دهد که اگر شرکت تصمیم به توزیع گسترده داشته باشد، تعداد خریداران علاقه مند زیادی وجود خواهد داشت.
سهم معمول شک و تردید تاشو وجود دارد، حدود یک چهارم رأی دهندگان در هر نظرسنجی معتقد نیستند که این عامل شکل آینده است. اما در حال افزایش است - همین چند سال پیش فقط تعداد انگشت شماری مدل وجود داشت، اکنون رقابت زیادی وجود دارد که در نمودارها نیز قابل مشاهده است.
بیایید نگاهی دقیقتر به عملکرد vivo X Fold2 داشته باشیم. X Fold+ که این گوشی قصد جایگزینی آن را دارد، با رای 60/40 به نفع خود نتیجه مثبتی دریافت کرد. نتایج X Fold2 کمتر قانعکننده به نظر میرسند - مردم از ساختار نازکتر و سبکتر استقبال کردند، با این حال، بخش دوربین ناامید شد.

نگرانی در مورد قیمت نیز وجود دارد که همیشه وسایل تاشو را احاطه می کند. همانطور که هفته گذشته اشاره کردیم، vivo برای دستیابی به برچسب قیمت کمتری در X Fold2 و X Fold+ کار کرد، اما به نظر میرسد که کار بیشتری باید انجام شود. باز هم، vivo هیچ برنامهای برای عرضه بینالمللی اعلام نکرده است، پس ما فقط میتوانیم آن را با سایر محصولات تاشو مقایسه کنیم زیرا قیمت آنها در چین است.
حرکت به سمت Vivo X Flip، اولین محصول تاشوی تاشو این شرکت، مانند محصول داغتر به نظر میرسد – نتایج نظرسنجی نشاندهنده تقاضای مستقیمتر قویتر و توجه افراد کمتری نسبت به قیمتگذاری است.

Cousin Oppo فقط تاشوی تاشو خود را به بازار جهانی آورد و Find N2 را در چین باقی گذاشت. vivo ممکن است استراتژی مشابهی را دنبال کند و با قضاوت بر اساس نظرسنجی ها، ممکن است استراتژی درستی باشد.
برای X Fold2 و X Flip، رای دهندگان زیادی وجود داشتند که گوشی های شرکت های دیگر را ترجیح می دادند. هر چه vivo طولانیتر باشد، رقابت بیشتری وجود خواهد داشت – Flip و Fold سامسونگ چند ماه دیگر باقی مانده است، اولین تاشو گوگل هفته آینده رسمی خواهد شد.