متن خبر

موسس Legion قصد دارد شکاف بین نیازهای کارفرمایان و کارگران را ببندد

موسس Legion قصد دارد شکاف بین نیازهای کارفرمایان و کارگران را ببندد

شناسهٔ خبر: 469809 -




سانیش موندکار در حالی که سال‌ها پیش یک سفر جاده‌ای طولانی در سراسر ایالات متحده داشت، متوجه شد که بین کارفرمایان و کارکنانی که به کار می‌گیرند، قطع ارتباط شدید و مشکل‌ساز وجود دارد.

از نظر منتقدان سرمایه‌داری در مراحل آخر، این ممکن است یک مشاهده آشکار به نظر برسد. اما موندکار، که دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از کرنل است، او میگوید که دیدن مسائل از نزدیک تفاوت را ایجاد کرد.

او گفت: «در سفر از شهری به شهر دیگر، نمی‌توانم متوجه تابلوهای همیشگی «برای کرایه» شوم که پنجره‌های بی‌شماری کسب‌وکارهای پرمشغله مانند خرده‌فروشی‌ها و رستوران‌ها را گچ می‌دهند. به طور همزمان، کارمندانی را دیدم که مرتباً شغل خود را تغییر می‌دادند، اما در تقلا برای تأمین معاش بودند. این نابرابری بین نیازهای کارفرمایان و واقعیت‌های کارگران به من ضربه زد.»

موندکار با الهام از این تجربه و همچنین سابقه کار در آریبا به عنوان EVP و مدیر محصول در SAP، شروع به ایجاد استارتاپی کرد که به شرکت‌ها در مدیریت نیروی کارشان کمک می‌کند - به‌ویژه نیروهای قراردادی و گیگ. سرمایه‌گذاری او، Legion، امروز اعلام کرد که 50 میلیون دلار سرمایه به رهبری Riverwood Capital با مشارکت Norwest، Stripes، Webb Investment Network و XYZ جمع‌آوری کرده است.

موندکار گفت: "هدف من بازسازی دسته سازمانی مدیریت نیروی کار به منظور به حداکثر رساندن کارایی کار برای مشاغل و ارائه ارزش به کارگران به طور همزمان بود." "من می خواستم خود شرکت را با تمرکز بر اتوماسیون هوشمند WFM و ارزش پیشنهادی کارمندان متمایز کنم."

Legion برای پشتیبانی از مشتریان - کارفرمایان مانند Cinemark، Dollar General، Five Below و Panda Express - در مدیریت کارکنان ساعتی خود با خودکار کردن تصمیمات خاص، مانند میزان نیروی کار برای استقرار در مکان و زمان برنامه ریزی کارگران، طراحی شده است. پلت فرم Legion با در نظر گرفتن پیش بینی تقاضا، بهینه سازی نیروی کار و ترجیحات کارمندان، برنامه های کاری را ایجاد می کند.

کارمندانی که شرکت‌هایشان در Legion هستند، می‌توانند از برنامه تلفن همراه آن برای درخواست نحوه کار و تنظیم ساعات کاری دلخواه خود استفاده کنند. سپس الگوریتم لژیون سعی می کند ترجیحات کارگران را با نیازهای کسب و کار مطابقت دهد.

لژیون

Legion همچنین از ابزارهای مدیریت عملکرد و یک نوع برنامه پاداش استفاده می کند.

موندکار بيان کرد : «ما از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کنیم که بر روی ترکیبی از داده‌های مشتری و داده‌های شخص ثالث آموزش دیده‌اند ، که Legion آن‌ها را از شرکای خود جمع‌آوری می‌کند. "این ادغام امکان پیش بینی برای برنامه ریزی و تخصیص منابع را فراهم می کند."

علاوه بر آپشن های زمان‌بندی پایه، Legion - بسیار در حال پیشرفت - با ابزاری به نام Copilot (با مایکروسافت Copilot اشتباه نشود) به هوش مصنوعی متمایل شده است. Copilot به سؤالات مربوط به کار که توسط کتابچه راهنمای کارکنان سازمان، استانداردهای کار و محتوای آموزشی اطلاع داده شده است، پاسخ می دهد. در ماه‌های آینده، Copilot توانایی جمع‌بندی برنامه‌های کاری و انجام درخواست‌ها برای گفت ن یا حذف شیفت‌ها یا تغییر تکالیف کارکنان را به دست خواهد آورد.

موندکار گفت: «به منظور جذب و حفظ کارکنان، شرکت‌هایی که نیروی کار ساعتی را استخدام می‌کنند باید از انعطاف‌پذیری کنسرت‌ها الگوبرداری کنند. Legion این را با اتوماسیون هوشمند زمان‌بندی فراهم می‌کند. مدیران می توانند کارکنان را با تقاضای پیش بینی شده مطابقت دهند و شکاف بین نیازهای کارکنان و نیازهای کسب و کار را کاهش دهند.

این همه خوب و خوب است، اما دو چیز در مورد Legion برای من قابل توجه است: سیاست حفظ حریم خصوصی و برنامه دسترسی به دستمزد (EWA).

Legion او میگوید که داده‌های مشتریان را به‌طور پیش‌فرض به مدت هفت سال ذخیره می‌کند - با هر معیاری که باشد، مدت زمان طولانی. بیشتر نگران‌کننده‌تر، این داده‌ها شامل اطلاعات شناسایی شخصی مانند نام و نام خانوادگی کارگران، آدرس ایمیل و خانه، سن، عکس‌ها و اولویت‌های کاری است. یقه های بزرگ

Legion او میگوید این داده‌ها برای «تسهیل برنامه‌ریزی مطابق با مقررات کار» ضروری هستند و کاربران می‌توانند در هر زمانی درخواست کنند که داده‌هایشان حذف شود. اما من سهولت فرآیند حذف را زیر سوال می‌برم - و اینکه Legion چقدر در مورد سیاست‌های حفظ داده‌هایش برای مشتریان شفاف است.

مشکل دیگر من با Legion InstantPay است، برنامه EWA Legion، که به کارمندان اجازه می دهد تا قبل از روزهای پرداخت برنامه ریزی شده به بخشی از دستمزد دریافتی خود دسترسی داشته باشند. Legion برای انتقال دستمزد فوری از کارگران 2.99 دلار دریافت می کند، در حالی که نقل و انتقالات روز بعد رایگان است - این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما می تواند برای یک کارگر کم درآمد باشد. Legion این را به عنوان یک مزیت برای کارگران ساعتی مطرح می کند که به آنها "انعطاف پذیری بیشتر" و "کنترل" بر امور مالی خود و همچنین ابزار حفظ کسب و کار می دهد. اما برنامه های EWA از سوی سیاست گذاران، حامیان حقوق مصرف کننده و کارفرمایان تحت نظارت است. اپلیکیشن موبایل Legion.

برخی از گروه‌های مصرف‌کننده استدلال می‌کنند که برنامه‌های EWA باید تحت عنوان «حقیقت در وام‌دهی» ایالات متحده به عنوان وام طبقه‌بندی شوند، که محافظت‌هایی مانند الزام وام دهندگان به اطلاع قبلی قبل از افزایش هزینه‌های خاص را فراهم می‌کند. این گروه‌ها می‌گویند که برنامه‌های EWA می‌توانند کاربران را مجبور به اضافه برداشت کنند و در عین حال از طریق کارمزد سود دریافت کنند.

لژیون

علاوه بر این، مشخص نیست که آیا برنامه های EWA یک برد خالص برای کارفرمایان است یا خیر. والمارت اخیراً با دادن دسترسی زودهنگام کارکنان ساعتی به دستمزدها، سعی کرد با فرسایش مبارزه کند. در عوض، متوجه شد که کارمندانی که از EWA استفاده می‌کنند، سریع‌تر از کار دست می‌کشند .

با کنار گذاشتن بداخلاقی‌های من با Legion، به نظر می‌رسد که شرکت علی‌رغم رقابت شرکت‌هایی مانند Ceridian's Dayforce، Quinyx و UKG به شدت در حال رشد است و درآمد و رزرو به ترتیب 55% و 125% در سال گذشته افزایش یافته است. با توجه به این که بودجه برای استارت‌آپ‌های فناوری منابع انسانی در سال گذشته به کمترین میزان در سه سال گذشته - 3.3 میلیارد دلار، از 10.5 میلیارد دلار در سال 2021 - پس از انبوهی از علاقه‌مندی‌ها از سوی VCها کاهش پیدا کرد، بسیار چشمگیرتر است.

Legion که از طریق شارژ اشتراک محاسبه شده بر اساس تعداد کارگران ساعتی که یک شرکت استخدام می کند درآمد کسب می کند، قصد دارد سرمایه تازه جذب شده خود را در جهت افزایش نیروی کار 200 نفره خود با تمرکز بر گسترش تیم های تحقیق و توسعه و مشتری مداری و راه اندازی راه اندازی شرکت ها صرف کند. تلاش های بازار در اروپا

تا به امروز، لژیون 145 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

موندکار گفت: «Legion از بودجه ما برای تقویت نوآوری های مستمر در مدیریت نیروی کار، از جمله سرمایه گذاری عمیق در تحقیق و توسعه استفاده خواهد کرد. «لژیون به لطف تمرکز ما بر صنایع کار فشرده، نسبتاً از رکود گسترده‌تر فناوری مصون مانده است. این همسویی استراتژیک ما را به خوبی موقعیت می دهد تا بتوانیم به طور موثر از هر گونه باد مخالف بالقوه اقتصادی عبور کنیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است