DOOM، کلاسیک کالت 1993، تا حدودی به یک میم اینترنتی تبدیل شده است. تقریباً روی همه چیز، از مایکروویو گرفته تا مسواک برقی ، قابل پخش است. اکنون، به لطف AI GameNGen گوگل ، هوش مصنوعی حتی میتواند نسخه قابل پخش یکی از محبوبترین بازیهای ویدیویی تمام دوران را تولید کند، و این به طور جدی چشمگیر است.
GameNGen یک موتور بازی ویدیویی جدید است که با یک مدل عصبی قادر به تولید گیم پلی بر اساس اعلان های مختلف است. در مورد این بازسازی DOOM، GameNGen اساساً یاد میگیرد که بازی را تا حد امکان استادانه بازی کند، از گلولهها طفره رود، شیاطین را بکشد و با محیط تعامل داشته باشد.
هنگامی که هوش مصنوعی دقیقاً نحوه اجرای بازی را فهمید، GameNGen سپس از یک مدل انتشار برای بازسازی تصویری کامل از محتوایی که به تازگی مصرف کرده است استفاده می کند. این بازی در زمان واقعی با مدل هوش مصنوعی تولید می شود که هر فریم جداگانه را بر اساس آخرین فریم تولید می کند.
بازسازی DOOM چیز جالبی است، اما از آنجایی که GameNGen فقط میتواند بازی را با سرعت 20 فریم بر ثانیه بازسازی کند، واضح است که با 120 فریم بر ثانیه id Software در DOOM Eternal یا گرافیکهایی که از DOOM: The Dark Ages آینده دیدهایم قابل مقایسه نیست. با این حال، از آنجایی که هوش مصنوعی یکی از معروف ترین بازی های ویدیویی را تصور کرده و قابل بازی است، ما تحت تاثیر قرار گرفتیم.
چیزی بیش از یک DOOM Slayer
قدرت های GameNGen به DOOM محدود نمی شود، در حالی که موتور بازی ممکن است نتواند هیچ بازی روی کره زمین را به خوبی بازآفرینی کند، در تئوری، باید بتواند بیشتر بازی های مورد علاقه شما را دوباره تصور کند - البته به گونه ای که احتمالا باعث حرکت شود. بیماری، با تمام افت فریم.
درست در اوایل این هفته، Virtuals Protocol نشان داد MarioVGG، یک ابزار ویدئویی هوش مصنوعی که نسخهای از Super Mario Bros را بازسازی میکند . در حالی که چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد، به نظر می رسد این تنها آغازی برای مشارکت هوش مصنوعی در توسعه بازی های ویدیویی با آینده ای هیجان انگیز و بالقوه وحشتناک است.
ارسال نظر