متن خبر

منتظر روز یادبود نباشید: تلویزیون C3 OLED ال‌جی به قیمتی کم سابقه سقوط کرد

منتظر روز یادبود نباشید: تلویزیون C3 OLED ال‌جی به قیمتی کم سابقه سقوط کرد

شناسهٔ خبر: 472854 -




تلویزیون OLED ال جی C3
(اعتبار تصویر: LG)

نیازی نیست منتظر فروش های آتی Memorial Day باشید تا یک صفحه نمایش فوق العاده جدید به دست آورید. در واقع، من به تازگی احتمالاً بهترین پیشنهاد تلویزیونی در روزهای یادبود را در Best Buy مشاهده کردم، و من انتظار ندارم که قیمت بهتری در 27 می پیدا کنید. تلویزیون 65 اینچی C3 OLED ال‌جی با قیمت 1499.99 دلار به فروش می‌رسد. (2499.99 دلار بود)، تخفیف 1000 دلاری و پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم.

تلویزیون ال‌جی C3 OLED جانشین تلویزیون با رتبه برتر سال گذشته، LG C2 است و شامل ارتقاهایی مانند جدیدترین و بهترین پردازنده تصویر این برند، تراشه Alpha9 Gen6 است - که تصویری فوق‌العاده با روشنایی و کنتراست بهبود یافته ارائه می‌دهد. LG C3 همچنین دارای یک تجربه جدید webOS و چهار پورت HDMI 2.1 است که گیمرها آن را برای کنسول های نسل بعدی دوست خواهند داشت، به علاوه Dolby Vision IQ و Dolby Atmos در طراحی فوق العاده نازک و شیک پشتیبانی می کنند.

در حالی که قبلاً به طور خلاصه تلویزیون 65 اینچی C3 OLED ال‌جی را با قیمت 1499.99 دلار دیده‌ایم، در چند هفته گذشته به 1599.99 دلار بازگشته است. معامله اولیه امروز Memorial Day یک قیمت کم سابقه و یک معامله باورنکردنی برای یک صفحه نمایش OLED پر از ویژگی است. اگر در حال خرید برای قیمت‌های بیشتر هستید، من تعداد بیشتری از بهترین فروش‌های تلویزیون روز یادبود را از Best Buy در پایین صفحه فهرست کرده‌ام.

منتظر روز یادبود نباشید: تلویزیون 65 اینچی C3 OLED ال‌جی

بیشتر از بهترین معاملات تلویزیونی امروز در Best Buy

فروش بیشتر در اوایل روز یادبود بخرید

در حال حاضر بهترین معاملات ارزان تلویزیون را مشاهده کنید ، و اگر به دنبال صفحه نمایش با کیفیت تر هستید، می توانید خلاصه بهترین معاملات تلویزیون OLED ما را ببینید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک می گذارد و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است