متن خبر

معرفی بات‌های تلگرامی برای دانلود از اسپاتیفای – همراه با آموزش استفاده

معرفی بات‌های تلگرامی برای دانلود از اسپاتیفای – همراه با آموزش استفاده

شناسهٔ خبر: 782714 -




در مطلب «تمام راه‌های دانلود رایگان آهنگ از اسپاتیفای» توضیح دادیم که از بات‌های تلگرامی نیز می‌توان برای دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم چند ربات تلگرام دانلود از اسپاتیفای را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن‌ها را نیز به شما آموزش بدهیم.

ربات دانلود از اسپاتیفای چیست؟

ربات‌های دانلودر اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهند تا آهنگ‌های این پلتفرم را مستقیماً در خود برنامه تلگرام جستجو و دانلود کنید. این ربات‌ها توسط توسعه‌دهندگان شخص‌ثالث ایجاد شده‌اند و از API اسپاتیفای برای دسترسی به مجموعه موسیقی آن استفاده می‌کنند.

اگر از کاربران تلگرام هستید، راحتی دسترسی به این ربات‌ها شاید اصلی ترین مزیت استفاده از آن‌ها باشد. اما این ربات‌ها که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم، ممکن است همیشه به درستی عمل نکنند و شاید این اصلی ترین مشکل آن‌ها باشد.

استفاده از این ربات‌ها بسیار ساده است و در ادامه پس از معرفی چند مورد، به آموزش آن می‌پردازیم.

معرفی 5 ربات تلگرام برای دانلود از اسپاتیفای

ربات‌های تلگرامی زیادی وجود دارند که برای دانلود از اسپاتیفای می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با‌این‌حال، بات‌ها معمولاً پس از مدتی از کار می‌افتند و دیگر نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. هرکدام از این ربات‌ها که در فهرست زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، ویژگی‌ها و مزایای و معایب مخصوص به خود را دارند و در هنگام نوشتن این مطلب به‌درستی کار کرده‌اند:

  • DeezLoad: این ربات احتمالاً کامل‌ترین نمونه برای دانلود از اسپاتیفای و Deezer است. علاوه بر اینکه از طریق این ربات می‌توانید تمام آهنگ‌های یک خواننده یا گروه خاص را جستجو و دانلود کنید، امکان ارسال لینک نیز برای آن وجود دارد. همچنین آهنگ شما را در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.
  • Spotify_Bot: این ربات تلگرام برای کمک به کشف آهنگ‌های جدید در Spotify طراحی شده است. می‌توانید نام یک خواننده را در آن وارد کنید تا ربات علاوه بر برترین آهنگ‌های وی، نام خوانندگان مشابه را نیز به شما بگوید. همچنین با عضویت در این ربات، زمانی که در چت‌های خود عبارت @spotifybot را تایپ کنید، می‌توانید برای دیگران آهنگ بفرستید.
  • Spotify ʙᴏᴛ: این ربات نیز امکان جستجو، گوش‌دادن و دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای را در تلگرام فراهم می‌کند. همچنین به قابلیت‌های دیگری از جمله آهنگ‌های پیشنهادی، دانلود کاور آهنگ و دانلود آهنگ‌های دیگر خواننده مجهز است.
  • Motreb: مطرب دیگر بات تلگرامی است که برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای طراحی شده است. این بات هم پس از دریافت لینک آهنگ‌ها می‌تواند فایل آن‌ها را در تلگرام برای شما ارسال کند.
  • RegaSpotify | ربات دانلود اسپاتیفای: بات RegaSpotify نیز می‌تواند آهنگ‌های مدنظر شما را پیدا و فایل آن‌ها را برای شما ارسال کنید. البته برای استفاده از این بات باید در چهار کانال تلگرامی عضو شوید!

آموزش دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای با بات تلگرام

روش دانلود از اسپاتیفای با این بات‌ها یکسان و بسیار ساده است. به‌همین دلیل ما از اولین مورد، یعنی DeezLoad استفاده می‌کنیم. برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای با این ربات، مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا از تلگرام بات معرفی‌شده را Start کنید.
  • سپس به اسپاتیفای بروید و از طریق گزینه Share که در منوی سه‌نقطه‌ای قرار دارد، لینک آهنگ مدنظر خود را کپی کنید.
  • سپس لینک کپی‌شده را به بات تلگرام بدهید. ربات در سریع‌ترین زمان ممکن فایل دانلودی آهنگ را برای شما ارسال می‌کند.

همچنین همانطور که گفتیم برخی بات‌ها امکان جستجوی آهنگ‌ها را نیز فراهم می‌کنند. برای استفاده از این قابلیت باید از طریق گزینه‌های موجود در منوی بات اقدام کنید.

پس از دانلود آهنگ‌ها، برای دسترسی به آن‌ها باید از طریق فایل منیجر خود به پوشه Telegram و سپس Download بروید. همچنین از طریق موزیک‌پلیر خود نیز می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب دانلود از اسپاتیفای با ربات تلگرام

در انتها باید به برخی مزایا و معایب استفاده از ربات‌های تلگرام نیز اشاره کرد. هم‌اکنون اگر از طریق بخش جستجوی تلگرام عبارت «Spotify Downloader» را جستجو کنید، با انبوهی از ربات‌های دانلودر اسپاتیفای مواجه خواهید شد. اما زمانی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، متوجه خواهید شد که به‌درستی کار نمی‌کنند.

در واقع یکی از اصلی ترین معایب ربات‌های تلگرام غیرقابل‌پیش‌بینی‌بودن آن‌ها است و در برخی مواقع ممکن است به درخواست شما هیچ پاسخی ندهند. همچنین برای استفاده از برخی ربات‌ها باید در چند کانال تبلیغاتی عضو بشوید.

در مقابل، ربات‌های تلگرامی قادر هستند تا آهنگ موردنظر شما را خیلی سریع و با بهترین کیفیت ممکن برای شما ارسال کنند.

در این مطلب تلاش کردیم تا علاوه بر معرفی چند ربات دانلود از اسپاتیفای، راه استفاده از آن‌ها را نیز به شما آموزش دهیم.

سوالات متداول

بهترین ربات تلگرامی دانلود از اسپاتیفای کدام است؟

DeezLoad احتمالاً کامل‌ترین ربات تلگرامی برای دانلود از اسپاتیفای و Deezer است.

نحوه دانلود آهنگ از ربات چگونه است؟

باید لینک آهنگ‌ها را به ربات داد تا فایل دانلودی آن‌ها برای شما ارسال شود.

پس از دانلود، آهنگ‌ها کجا ذخیره می‌شوند؟

پس از دانلود آهنگ‌ها، برای دسترسی به آن‌ها باید از طریق فایل منیجر خود به پوشه Telegram و سپس Download بروید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است