متن خبر

معامله انحصاری: 15٪ تخفیف و ارسال رایگان در Sennheiser با کد کوپن ما دریافت کنید.

معامله انحصاری: 15٪ تخفیف و ارسال رایگان در Sennheiser با کد کوپن ما دریافت کنید.

شناسهٔ خبر: 760874 -




سنهایزر
(اعتبار تصویر: آینده)

Sennheiser یکی از محبوب ترین و مشهورترین تولید کنندگان تجهیزات صوتی در جهان است. آنها هدفون، میکروفون و بلندگوهای استثنایی را برای استفاده حرفه ای و مصرف کننده تولید می کنند. از هدفون‌های پشت باز که شما را در صدا غوطه‌ور می‌کنند تا مدل‌های پشت بسته برای جداسازی نویز، Sennheiser طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را متناسب با اولویت‌های گوش دادن و بودجه شما ارائه می‌دهد.

از طریق نوآوری مداوم، Sennheiser همچنان به تولید محصولاتی که صدای شگفت انگیزی ارائه می دهند، ادامه می دهد. چه یک مهندس حرفه ای صدا باشید و چه کسی که فقط موسیقی را دوست دارد، Sennheiser محصولی عالی برای شما دارد.

ما همچنین خبرهای خوبی برای خوانندگان TechRadar ایالات متحده داریم زیرا اگر از کد انحصاری ما در هنگام پرداخت استفاده کنید، از 15٪ تخفیف برای خرید Sennheiser و تحویل رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

ما همچنین تمام کدهای کوپن Sennheiser در حال حاضر را جمع آوری کرده ایم تا شما یک مکان برای آخرین پیشنهادها داشته باشید.

برترین انتخاب ها از Sennheiser

Sennheiser همیشه به بازتولید صدای با کیفیت بالا متعهد بوده و اطمینان حاصل می کند که تمام جنبه های طیف صوتی به طور دقیق ضبط می شود. این شرکت تماماً در مورد ضبط صدا همانطور که هنرمند قصد آن را داشته است.

نویسنده آزاد

پل یک متخصص دیجیتال است. پل در 20 سالی که از فارغ التحصیلی با مدرک درجه یک در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شد، به طور فعال در صنایع مختلف فناوری و خلاقانه شرکت داشته است که او را به مرد مورد علاقه برای بررسی، نظرات و مقالات برجسته تبدیل کرده است. پل با علاقه خاصی به همه چیزهای بصری، از جمله عکاسی، فیلمبرداری، و تجسم سه بعدی، هرگز از دوربین یا سایر فناوری‌هایی که خلاقیت‌های او را به جریان می‌اندازد دور نیست. همچنین نوشته های او را در جاهای دیگر، از جمله Creative Bloq، Digital Camera World، و 3D World Magazine خواهید یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است