مصرف کنندگان چت بات ها را ناامیدکننده می دانند، اما این به پذیرش آسیبی نمی رساند

خیلی چیزها از زمان تای تغییر کرده است . ظهور فناوری هوش مصنوعی مانند ChatGPT به طور چشمگیری تجربه ربات چت را بهبود بخشید و نشان داد که چت بات ها لزوماً برای ارائه مکالمات غیرقابل تحمل و پشت سر هم نیستند. اما یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که حداقل در مورد خدمات مشتری، چت بات ها هنوز راه زیادی در پیش دارند تا انتظارات اکثر مردم را برآورده کنند.
پلتفرم تعامل با مشتری Cyara به Forrester دستور داد تا از بیش از 1500 مشتری که در شش ماه گذشته از فروش یا پشتیبانی از رباتهای چت استفاده کردهاند، درباره تجربیات اخیر خود نظرسنجی کند. تقریباً اکثریت گفتند که نسبت به فناوریهای رباتهای چت ضعیف عمل میکنند، تقریباً نیمی از آنها موافق هستند که چتباتهایی که استفاده میکنند اغلب آنها را ناامید میکنند و تقریباً 40 درصد تعامل خود را با این چتباتها منفی توصیف میکنند.
ارسال نظر