متن خبر

مشخصات دوربین OnePlus 13 تایید شده است – و ما اولین نمونه های دوربین را نیز دریافت کرده ایم

مشخصات دوربین OnePlus 13 تایید شده است – و ما اولین نمونه های دوربین را نیز دریافت کرده ایم

شناسهٔ خبر: 799856 -




OnePlus 13 در رنگ آبی
OnePlus 13 تقریباً در راه است (اعتبار تصویر: OnePlus)

وان پلاس مشخصات دوربین این گوشی را فاش کرد

برخی ارتقاهای کلیدی نسبت به OnePlus 12 وجود دارد

چند نمونه دوربین نیز منتشر شده است


در گذشته، OnePlus جزئیات گوشی‌های خود را ذره ذره با نزدیک شدن به روز عرضه فاش می‌کرد، و برای OnePlus 13 هم همین‌طور است: رونمایی رسمی در روز پنجشنبه، 31 اکتبر است، اما ما از قبل مشخصات دوربین پرچمدار آینده را می‌دانیم.

OnePlus این اطلاعات را در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo (از طریق Android Authority ) تایید کرد. سه دوربین در پشت وجود دارد که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه است.

در حالی که دوربین اصلی با OnePlus 12 مطابقت دارد، دو دوربین دیگر ارتقا یافته اند. لنز پریسکوپ دارای زوم اپتیکال 3 برابری با دیافراگم f/2.6، لرزشگیر اپتیکال تصویر و سنسور 1/1.95 اینچی است.

همانطور که بررسی OnePlus 12 ما به شما خواهد گفت، پرچمدار موجود دارای دوربین زوم با مگاپیکسل بیشتر اما اندازه سنسور کوچکتر است. از نظر تئوری، این تغییرات باید به معنای نتایج نهایی بهتر باشد، به خصوص وقتی صحبت از عکس‌های کم نور باشد.

نمونه های تصویری

سایر اطلاعاتی که اکنون تایید شده‌اند به ما می‌گویند که OnePlus 13 از فیلم‌برداری 4K و 60 فریم در ثانیه، با Dolby Vision و Live Photos با کیفیت بالاتر (تصاویر با مقدار کمی حرکت پیوست) پشتیبانی می‌کند.

OnePlus همچنین به Weibo (از طریق Android Headlines ) مراجعه کرده است تا برخی از تصاویر نمونه از OnePlus 13 را پست کند، پس شما می توانید فقط برای خودتان بتوانید کیفیت بالا را به خصوص در مورد حالت های پرتره و عکس برداری حرکتی به میان بیاورید.

اکنون قبل از رونمایی کامل از این گوشی چیزهای زیادی می دانیم. OnePlus قبلا سه رنگ را برای این گوشی به نمایش گذاشته بود و همچنین به ما گفته شده بود که این دستگاه از پردازنده جدید اسنپدراگون 8 الیت کوالکام بهره می‌برد.

همچنین شایعاتی در مورد ارتقای قابل توجه ظرفیت باتری وجود دارد و جعبه گشایی قبلاً به صورت آنلاین نمایش داده شده است. باید در 31 اکتبر در چین در دسترس باشد و در اوایل سال 2025 عرضه جهانی شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است