هرمن هالست و هیداکی نیشینو، مدیران عامل سرگرمی های تعاملی سونی ، در مصاحبه ای که به تازگی با Variety منتشر شده، نکات جالبی را در مورد استراتژی کلی این شرکت فاش کرده اند.
نیشینو در پاسخ به یک سوال اولیه در مورد زمان عرضه پلی استیشن 5 پرو توضیح داد که این شرکت از راه اندازی پلی استیشن 4 پرو "خیلی چیزها یاد گرفت". او گفت: «20 درصد از مشتریان واقعاً PS4 Pro را دریافت کردند»، که نشان میدهد علاقه زیادی به دستگاههای پلیاستیشن رده بالا وجود دارد. او همچنین ادعا کرد که این شرکت شاهد ورود کاربران جدیدی به پلیاستیشن بوده است تا PS4 Pro را نیز دریافت کنند.
در نتیجه، سونی "حتی قبل از عرضه PS5 کار بر روی PS5 Pro را آغاز کرد. " نیشینو ادامه می دهد که "این یک پروژه پنج ساله دیگر برای ما بود."
در مورد اینکه آیا بهروزرسانی میان نسلی مانند PS5 Pro واقعاً ضروری است یا خیر، مدیر عامل شرکت مشابهی را با دنیای تلفنهای همراه و رایانههای شخصی ترسیم کرد که در آن تکرارهای سالانه رایج است. او گفت: "تلفن ها هر سال به روز می شوند، رایانه های شخصی هر سال به روز می شوند." من فکر نمیکنم که ما بهروزرسانیهای سالیانه را انجام دهیم، اما چیزهایی وجود دارد که میتوانیم با هم بستهبندی کنیم تا چیزهای عالی را در محدوده بخش کنسولهای بازی بیاوریم.»
نیشینو همچنین در مورد استقبال زودهنگام PS5 Pro اظهار نظر کرد و پیشفروش این کنسول از ماه گذشته آغاز شد. او شروع کرد: «ما به نوعی خوشحالیم که می بینیم، مانند اکثر کاربران بازی که درگیر بازی هستند به PS5 Pro علاقه مند هستند، و سپس مطمئن هستم که کاربران جدید PS5 Pro را نیز خواهند گرفت.
او گفت : «ما همه چیز را با داشتن یک پیشرو در ذهن خود طراحی می کنیم. اینطور نیست که ما فقط گام بعدی را برداریم و از دو مرحله پیش رو اطلاعی نداشته باشیم. این آخرین جزئیات ممکن است برای کسانی که با آخرین شایعات PS6 که قبلاً منتشر شده اند، تعجب آور نباشد.
بیشتر بخوانید
مایکروسافت و G42 در حال ساخت یک مرکز داده 1 میلیارد دلاری در آفریقا با انرژی زمین گرمایی هستند
ارسال نظر