متن خبر

مجموعه‌های مستند جدید، نگاهی را به نمایش می‌گذارند که قبلاً هرگز دیده نشده بود به یک Xbox کلاسیک

مجموعه‌های مستند جدید، نگاهی را به نمایش می‌گذارند که قبلاً هرگز دیده نشده بود به یک Xbox کلاسیک

اخبارمجموعه‌های مستند جدید، نگاهی را به نمایش می‌گذارند که قبلاً هرگز دیده نشده بود به یک Xbox کلاسیک
شناسهٔ خبر: 266088 -




خبرکاو:

در حال بارگیری پخش کننده صوتی…

توسعه دهندگان Psychonauts 2 یک مجموعه مستند عظیم و رایگان را منتشر کرده اند که روند خلاقانه اکشن کلاسیک روانگردان را تشریح می کند.

Double Fine، توسعه دهنده Psychonauts 2، Brutal Legend و Costume Quest یک مستند کاملاً جدید را برای لذت تماشای شما گردآوری کرده است. "Double Fine PsychOdyssey" بیش از 15 ساعت طول می کشد و نگاهی عمیق به روند توسعه Psychonauts 2 دارد.

Psychonauts 2 که در Xbox Game Pass موجود است، یک معمای شوخ و اکشن است که شما را مجبور می‌کند نقش راز، یک مامور مخفی دوست‌داشتنی در سفر روانی و واقعیت را برعهده بگیرید که برای Psychonauts همنام کار می‌کند. پس از نسخه اصلی Psychonauts که در سال 2005 منتشر شد، چیزهای زیادی روی دنباله آن سوار شدند، و مجموعه مستند Double Fine در برجسته کردن تمام آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی که برای ساخت آخرین ماجراجویی راز رخ داد، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. این مستند را می‌توانید در کانال YouTube Double Fine (در برگه جدید باز می‌شود) پیدا کنید.

با توجه به حساب توییتر Double Fine (در برگه جدید باز می شود) ، این مستند نقطه اوج «شش سال» و «هزاران ساعت فیلم [ارائه می دهد] شیرجه عمیق در خلاقیت و هرج و مرج است که Psychonauts 2 را به وجود آورد!» برای توسعه دهندگان و طرفداران یکسان، این سری لذت بخش است و بینش عمیق و شگفت انگیزی احساسی از روند توسعه بازی ارائه می دهد.

باشه! باشه! زمان اینجاست! شش سال و هزاران ساعت فیلم منجر به ساخت یک مجموعه مستند جدید توسط 2 Players Productions شده است. بنگرید، Double Fine PsychOdyssey، شیرجه ای عمیق به خلاقیت و هرج و مرج که Psychonauts 2 را به وجود آورد! pic.twitter.com/OEP6q6dX4Z 10 فوریه 2023

بیشتر ببین

روانی کن

Psychonauts اصلی، توسعه‌دهنده Double Fine و سر نیزه تیم Schafer را روی نقشه قرار داد، و یک گشت و گذار روان‌گردان، متفکر و شگفت‌آور متحرک با مکانیک‌های اکشن راحت و سبک هنری عمیقاً به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد. اگرچه یک پیگیری آزمایشی از طریق تجربه Rhombus of Ruin VR ارائه شده بود، یک دنباله تمام عیار یک سفارش بلند بود و توسعه دهندگان و طرفداران دیگر را به طور یکسان مورد تحلیل قرار داد.

استقبال مثبت بازی نشان می دهد که دابل فاین لندینگ را گیر کرده است. با این حال، کشیدن دنباله‌ای ارزشمند ساده‌تر از انجام آن است. خیلی خوب است که Double Fine با کمال میل به بینندگان کنجکاو فرصتی برای نگاه کردن به پشت پرده ارائه می دهد.

گفته می شود، این مستند چیزی بیش از یک داستان صرفاً یک علاقه انسانی است. این مجموعه شما را در مراحل توسعه خود قرار می دهد، نه تنها بینشی را به طرفداران کنجکاو ارائه می دهد، بلکه منبعی را برای توسعه دهندگان بازی های آینده فراهم می کند.

طبق ماهیت خود، اکثریت قریب به اتفاق توسعه بازی در پشت صحنه اتفاق می افتد. شما می‌توانید از محصول نهایی لذت ببرید، اما اغلب میزان دقیق تمام کار سختی که برای محصول انجام شده است در پشت لایه‌های پولیش پنهان می‌شود. برای هر جنبه عالی از یک بازی، موارد بیشتری وجود دارد که هرگز نتوانستند برش را ایجاد کنند یا در وهله اول به سادگی قابل اجرا نبودند.

Double Fine با برداشتن پرده توسعه بازی، نگاهی سخاوتمندانه و شفاف به نحوه ساخت سوسیس بازی ویدیویی ارائه می‌کند و به ما امکان می‌دهد تا قدردانی مجددی برای همه کار سخت و تلاش احساسی که برای بازی‌های مورد علاقه‌مان انجام می‌شود به دست آوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است