
متا از مجموعهای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغکنندگان برای ایجاد تبلیغات مؤثرتر در پلتفرمهای خود، از جمله فیسبوک و اینستاگرام، همراه با تعداد انگشت شماری از آپشن های دیگر برای توسعهدهندگان تبلیغات، رونمایی کرده است.
در این اطلاعیه شاهد معرفی AI Sandbox آن است که به عنوان یک زمین بازی آزمایشی برای آخرین راه حل های هوش مصنوعی مولد برای تبلیغات عمل می کند.
همچنین بخشی از اصلاح ابزارهای تبلیغاتی، گفت ن ویژگی هایی به مجموعه مزیت های متا موجود است که برای کمک به سازندگان و فروشندگان در خودکارسازی تبلیغات خود طراحی شده است.
به گفته متا، AI Sandbox فرصتی است برای این شرکت تا بفهمد تبلیغکنندگان چه میخواهند و راهی بسیار سادهتر و سریعتر برای انجام آن به آنها ارائه دهد.
در زمان راهاندازی، شامل یک نویسنده هوش مصنوعی است که برای فعال کردن تنوع متن طراحی شده است، دقیقاً شبیه آنچه در دستیارهای هوش مصنوعی Google که در حال حاضر در Docs و Gmail در دسترس هستند، دیده شده است. این ابزار بازنویسی تبلیغات را برای کمک به فروشندگان ارائه می دهد تا تاکید پیام را به درستی دریافت کنند.
همچنین یک جفت ابزار متمرکز بر تصویر در AI Sandbox آزمایش میشود: ایجاد تصویر پسزمینه از طریق پیامهای متنی، و یک ابزار تنظیم اندازه برای کمک به تطبیق بیشتر تبلیغات با نسبتهای مختلف. دومی به طور خاص طراحی شده است تا به تبلیغکنندگان کمک کند تا تبلیغات مشابهی را در پستها، داستانها، حلقهها و غیره اجرا کنند.
در حالی که AI Sandbox قبلا راه اندازی شده است، متا می گوید که در حال کار با "گروه کوچکی" از آزمایش کنندگان قبل از عرضه گسترده تر در ماه جولای است. این شرکت همچنین انتظار دارد در ماه های آینده ویژگی های بیشتری را به سندباکس اضافه کند.
سایر بهروزرسانیهای تبلیغاتی شامل توانایی گنجاندن ویدیوها در آگهیهای کاتالوگ (که قبلاً به تصاویر ثابت محدود میشد)، گزینهای برای انتقال کمپینهای دستی به خرید Advantage+، مقایسه عملکرد برای کمپینهای دستی و همتایان Advantage+ آنها و بهینهسازی بهتر مخاطبان است.
متا تنها شرکتی نیست که با هوش مصنوعی در تبلیغات بازی می کند: گزارش شده است که گوگل در حال کار بر روی ابزارهای هوش مصنوعی مولد مشابه برای تبلیغات در پلتفرم های خود است.