یک مطالعه جدید که بارگیری ابزارهای بهرهوری Google Play را تجزیه و تحلیل میکند، نشان میدهد که اکثریت قریب به اتفاق کاربران تلفن همراه برای پیمایش در زندگی حرفهای خود و برنامهریزی کارهای روزانه به گوشیهای هوشمند خود روی میآورند.
گزارش SplitMetrics نشان میدهد که برنامههای برتر در دستههای تجاری و بهرهوری به ترتیب 4.7 میلیارد و 55 میلیارد بار دانلود شدهاند. لینکدین مایکروسافت با 1.5 میلیارد بار دانلود در طول عمر در رده کسب و کار پیشتاز است و پس از آن غول های کنفرانس ویدئویی Zoom (1.1 میلیارد) و Microsoft Teams (426 میلیون)، سپس OfficeSuite (195 میلیون) و Indeed (188 میلیون) قرار دارند.
در رده بهره وری، این گوگل است که پیشتاز است. گوگل درایو 10 میلیارد بار دانلود در طول عمر داشته است و پس از آن Google Calendar (6 میلیارد)، Microsoft OneDrive (4 میلیارد)، Google Assistant (3 میلیارد) و Google Keep (2.7 میلیارد) قرار دارند.
بیشتر بخوانید
QED و Partech از پلتفرم ارکستراسیون پرداخت آفریقای جنوبی Revio با بذر ۵.۲ میلیون دلاری حمایت کردند
بهره وری همه جا افزایش می یابد
این مطالعه همچنین اپلیکیشن هایی را نشان می دهد که بیشترین رشد سال به سال را داشته اند. Lopay: Payments & POS در سال 2023 به افزایش 339 درصدی در بخش تجاری دست یافتند و پس از آن Etsy Seller (329٪)، JobSwipe (221٪)، ردیابی بسته - pkge Mobile (144٪) و Shopify (83٪) قرار گرفتند.
PDF Reader - PDF Viewer بیشترین رشد بهره وری را در سال 2023 با جهش 701 درصدی تجربه کرد. پس از آن Notepad (457%)، All Document Reader (431%)، Google Tasks (29%) و Link to Windows (21%) قرار دارند.
توماس کریبرنگ، مدیر کل SplitMetrics، گفت: «داده ها تصویر واضحی را نشان می دهند. ابزارهایی که افراد را برای بهرهوری و مدیریت مؤثر کار یا کسبوکارشان توانمند میسازد، بسیار محبوب هستند. افزایش خدمات بر اساس تقاضا، کار از راه دور، و کارآفرینی تلفن همراه، تقاضا برای برنامههای تجاری و بهرهوری کاربرپسند، با آپشن های غنی را افزایش میدهد. در حالی که هزینههای جذب کاربر ممکن است در دسته کسبوکار بیشتر باشد، تعامل بالا و ارزش بالقوهای که کاربران به ارمغان میآورند به این معنی است که فرصت بازار قابل توجهی وجود دارد.
ارسال نظر