متن خبر

قاضی آمریکایی به گوگل دستور داد تا گوگل پلی را به روی رقبا باز کند

قاضی آمریکایی به گوگل دستور داد تا گوگل پلی را به روی رقبا باز کند

شناسهٔ خبر: 776551 -




یک قاضی فدرال به گوگل دستور داده است تا فروشگاه اپلیکیشن خود را به روی رقبا باز کند و به کاربران اندروید در هنگام دانلود اپلیکیشن ها حق انتخاب بیشتری بدهد.

قاضی جیمز دوناتو آخرین حکم خود را در حماسه اپیک و گوگل در روز دوشنبه صادر کرد و به جزئیات چگونگی تغییر نحوه عملکرد گوگل توسط گوگل پرداخت.

بر اساس این پرونده، گوگل تا سه سال آینده مجاز نیست به توسعه دهندگان پولی پرداخت کند تا برنامه های خود را به طور انحصاری در Google Play از اول نوامبر راه اندازی کنند. این شرکت همچنین نمی‌تواند توسعه‌دهندگان را مجبور به استفاده از سیستم صورت‌حساب Google Play کند و باید به آن‌ها اجازه دهد تا سایر روش‌های پرداخت را به کاربران اطلاع دهند.

همچنین گوگل باید به فروشگاه‌های برنامه اندروید شخص ثالث اجازه دهد تا به کاتالوگ برنامه‌های فروشگاه Google Play دسترسی داشته باشند و برنامه‌های شخص ثالث را در فروشگاه برنامه خود حمل کنند.

در پاسخ به این حکم، گوگل اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر خواهد کرد و از دادگاه‌ها می‌خواهد که تغییرات دستوری را متوقف کنند، با این استدلال که این تغییرات «توانایی اندروید برای رقابت با iOS اپل را کاهش می‌دهد».

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است