متن خبر

فیلم ویدیوی اصلی روز: بلیک لایولی یک زن هیپنوتیزم کننده در فیلم A Simple Favor است.

فیلم ویدیوی اصلی روز: بلیک لایولی یک زن هیپنوتیزم کننده در فیلم A Simple Favor است.

شناسهٔ خبر: 505435 -




آنا کندریک در فیلم A Simple Favor <a href= از بلیک لایولی عکس می گیرد" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/NFCXeVwcRjgeSfr3MqV3pR.jpg">
(اعتبار تصویر: نتفلیکس)
فیلم روز

هر روز، فهرست بی‌پایان گزینه‌های پخش را کاهش می‌دهیم و چیزی را برای تماشا توصیه می‌کنیم. همه انتخاب‌های فیلم روز Prime Video ما را ببینید.

ممکن است فکر کنید که می دانید از A Simple Favor چه انتظاری دارید، اما دوباره فکر کنید. از جنبه‌های تاریک‌تر کارگردان پل فیگ ( ساقدوش‌ها، کریسمس گذشته)، این فیلم هیجان‌انگیز، مادر مجرد استفانی (آنا کندریک) را دنبال می‌کند که با امیلی (بلیک لایولی)، مدیر روابط عمومی یک شرکت مد، دوست می‌شود.

هنگامی که امیلی ناگهان ناپدید می شود، استفانی و شوهر امیلی شان (هنری گلدینگ) به دنبال کشف دلیل ناپدید شدن او هستند. با این حال، آنها به زودی به شبکه ای از دروغ، فریب و اسرار خائنانه برخورد می کنند.

شخصیت لایولی تمام انتظارات ما از یک مادر حومه شهر را می گیرد و آنها را از پنجره بیرون می اندازد. شما نمی توانید چشمان خود را از تصویر جذاب و بی رحمانه زن کشنده امیلی بردارید، که رفتارش پر از رازهای تاریکی است که نمی توانید نادیده بگیرید.

A Simple Favor ترکیبی عالی از فتنه، تعلیق و شادی است. برای تکمیل آن، برخی از لباس‌های قاتل به همراه موسیقی متن موسیقی پاپ فرانسوی دهه 1960 وجود دارد، پس مطمئن شوید که تا زمانی که هنوز در دسترس است، آن را در Prime Video تماشا کنید.

یک لطف ساده که چندان هم ساده نیست

A Simple Favor یک کمدی سیاه غافلگیرکننده است که به طرز شیطانی سرگرم کننده است. این اعتیاد آور و هیجان انگیز است، دقیقاً مانند مارتینی هایی که امیلی و استفانی در طول فیلم می نوشند، که گاردین در نقد خود به آن اشاره کرده است.

قطرات اسیدی و لب‌آلود بدخواهانه در جدیدترین فیلم پل فیگ ( ساقدوش‌ها ) این کمدی غیرمنتظره بی‌رحمانه را به اندازه مارتینی‌های اواسط بعدازظهر که توسط دو شخصیت محوری می‌چرخند، مست‌کننده می‌سازد.

رابرت ایبرت منتقد سینما از طرفداران پر و پا قرص بازی لیولی بود و او را با بازیگرانی مانند جولی کریستی بازیگر افسانه ای دهه 1950 مقایسه می کرد. بلیک لایولی تجسم جولی کریستی در بهترین اثرش در دهه‌های 1960 و 1970 است: بی‌رحم و جذاب، سکسی و جدا، حضوری کاملاً بی‌ثبات‌کننده برای مردان و زنان. این یک نقش عالی برای لایولی است. »

نیویورک تایمز دوستی زنانه بعید امیلی و استفانی را تحسین کرد و نوشت: «آقای. فیگ با استفاده از خنده‌های منظم برای روشن‌تر کردن تاریکی عمیق‌تر، خلق و خوی و تغییرات صحنه را مدیریت می‌کند. هوشمندانه ترین حرکت او این بود که به خانم کندریک و خانم لایولی فضایی داد تا صمیمیت خاردار برای شخصیت هایشان ایجاد کنند، پیوندی که به اندازه کافی متقاعد کننده است که داستان را در لحظات اجباری ترش پیش ببرد.

با بازیگرانی که ترکیبی غیرقابل انکار در کنار شخصیت های به یاد ماندنی دارند، دلیلی وجود ندارد که A Simple Favor را پخش نکنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارتقاء تلویزیون می خواهید؟ 3 انتخاب برتر ما برای همه بودجه ها

سرگرمی نویس

پس از فارغ التحصیلی در رشته نویسندگی و مطالعات فیلم، گریس وارد دنیای سرگرمی شد و در آنجا شروع به نوشتن همه چیز در مورد نمایش ها و فیلم های ضروری در What To Watch کرد. اکنون گریس در ماجراجویی نویسندگی بعدی خود در TechRadar است، جایی که از تخصص خود برای کمک به خوانندگان کمک می کند تا از بزرگترین برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در دنیای همیشه در حال تغییر استریم مطلع شوند. اگر او در مورد علاقه اش به سرگرمی نمی نویسد، او را در حال تماشای برنامه های واقعیت در حالی که با شکلات می خورید، خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است