متن خبر

فیس بوک و اینستاگرام از شما می خواهند که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی هزینه پرداخت کنید

فیس بوک و اینستاگرام از شما می خواهند که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی هزینه پرداخت کنید

اخبارفیس بوک و اینستاگرام از شما می خواهند که برای موفقیت در رسانه های اجتماعی هزینه پرداخت کنید
شناسهٔ خبر: 268748 -




خبرکاو:

در حال بارگیری پخش کننده صوتی…

متا در حال آزمایش خدمات اشتراک ماهانه برای فیس بوک و اینستاگرام است که به کاربران امکان تایید تیک آبی را می دهد، در اقدامی بحث برانگیز که مشابه آبی توییتر است.

اشتراک جدید Meta Verified اواخر این هفته در استرالیا و نیوزیلند در دسترس خواهد بود، با متا (در برگه جدید باز می شود) که امیدوار است به زودی این سرویس را به سایر نقاط جهان ارائه دهد.

اشتراک ماهانه، که هزینه آن 11.99 دلار / 19.99 دلار استرالیا (حدود 10 پوند) در وب و 14.99 دلار / 24.99 دلار استرالیا (حدود 13 پوند) در iOS و Android خواهد بود، دارای ویژگی هایی است که عمدتاً برای سازندگانی است که می خواهند سریع خود را پیگیری کنند. راه موفقیت در فیسبوک و اینستاگرام

متا می گوید پنج مزیت اصلی برای داشتن اشتراک Meta Verified وجود دارد. در مرحله اول، یک نشان تأیید شده دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد یک شناسه دولتی مانند پاسپورت را برای احراز هویت به Meta ارسال کنید.

به طور خلاصه

– متا در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه برای فیس بوک و اینستاگرام به نام Meta Verified است.
- در اواخر این هفته در استرالیا و نیوزیلند آزمایش می شود، قبل از اینکه به زودی به سایر نقاط جهان بیاید
- مزایای اصلی نشان تأیید شده، نظارت فعال حساب، پشتیبانی بهتر و افزایش دید است
- هزینه نسخه وب 11.99 دلار / 19.99 دلار استرالیا (حدود 10 پوند) است.
– در iOS/Android هزینه آن 14.99 دلار / 24.99 دلار استرالیا (حدود 13 پوند) است.
- کسب و کارها نمی توانند در حال حاضر برای "Meta Verified" درخواست دهند

همچنین آنچه متا آن را "نظارت فعال حساب" می نامد برای جلوگیری از جعل هویت در موارد سرقت هویت (در برگه جدید باز می شود) همراه با کمک امنیتی از "یک شخص واقعی" دریافت خواهید کرد. اما وسوسه انگیزترین و بحث برانگیزترین جنبه Meta Verified وعده "افزایش دید و دسترسی با برجسته بودن در برخی مناطق پلتفرم" از جمله در جستجو، نظرات و توصیه ها است.

برای هر کسی که از فیس بوک و اینستاگرام برای تبلیغ برند شخصی خود استفاده می کند، به نظر می رسد که اشتراک جدید تقریباً می تواند پیش نیاز موفقیت در سیستم عامل ها باشد. اما باید ببینیم که این افزایش دید در واقعیت چقدر قدرتمند است. متا او میگوید که «مشترک‌ها با توجه به مخاطبان کوچک‌ترشان، ممکن است تعداد دنبال‌کنندگان کمتری تأثیر قابل‌توجهی بر دسترسی خود ببینند».

در حال حاضر امکان دریافت یک حساب تایید شده در فیس بوک و اینستاگرام وجود دارد، چیزی که بسیاری از کاربران برای به دست آوردن آن سخت تلاش کرده اند. خوشبختانه متا قول داده است که بر اساس الزامات قبلی خود، «هیچ تغییری در حساب‌های اینستاگرام و فیس‌بوک که قبلاً تأیید شده‌اند، ایجاد نخواهد شد».

اما در درازمدت تغییراتی رخ خواهد داد و متا اعلام کرد که می‌خواهد یک سرویس اشتراک برای همه، از جمله مشاغل و «جامعه ما در کل» ایجاد کند. به عبارت دیگر، در حالی که کسب‌وکارها هنوز نمی‌توانند برای نشان Meta Verified درخواست دهند، انتظار داریم که که همراه با کمپین گسترده‌تری برای ثبت نام کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام برای اشتراک ماهانه گران‌قیمت، دنبال شود.


(اعتبار تصویر: متا)

مانند توییتر، متا نیز به دلیل برخی از واقعیت‌های سخت اقتصادی - یعنی کاهش درآمد تبلیغاتی و تأثیرات منفی ویژگی مزاحم «از برنامه درخواست برای ردیابی» حریم خصوصی اپل، مجبور به راه‌اندازی اشتراک ماهانه برای فیس‌بوک و اینستاگرام شده است.

Meta Verified مشخصاً سازندگانی را هدف قرار می‌دهد که ممکن است خوشحال باشند بخشی از سود مالی را که از تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام به دست می‌آورند را با هزینه ماهانه مبادله کنند. با این حال، حتی برای آن مخاطب، کارمزد بالا به نظر می رسد. با 11.99 دلار در ماه برای نسخه فقط تحت وب، مانند YouTube Premium است - که نوید یک تجربه بدون آگهی و بیشتر را می دهد.

در عوض، به نظر می‌رسد هدف اصلی Meta Verified این است که به سازندگان اجازه دهد تا مقداری «مشاهده بیشتر» خریداری کنند، که متا اذعان دارد ممکن است بسته به «مخاطبان موجود و موضوع پست‌هایشان» متفاوت باشد. مانند توییتر، نتیجه می تواند یک چشم انداز شبکه های اجتماعی چند لایه باشد که در آن مشترکین راه خود را به بالای فیدهای ما می پردازند.

گسترش حساب‌های تجاری اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، و اینجاست که فیس‌بوک – که هنوز هم بیشترین تعداد کاربر فعال (در تب جدید باز می‌شود) را در بین هر سایت رسانه‌های اجتماعی دارد – واقعاً می‌تواند به یک جریان درآمد جدید با ارزش و احتمالاً بحث برانگیز دسترسی داشته باشد.

چیزی که هنوز مشخص نیست دقیقاً این است که در شرایط سخت مالی چقدر مردم آماده اند برای خدمات رسانه های اجتماعی که در طول تاریخ رایگان بوده اند، البته با تبلیغات و اشتراک گذاری داده های کاربران پشتیبانی می کنند، بپردازند. این چیزی است که متا با آزمایشات Meta Verified خود در استرالیا و نیوزیلند، قبل از عرضه جهانی که به گفته غول فناوری "به زودی" در راه است، آزمایش خواهد کرد.

مطمئن شوید که حساب‌های شما با 2FA (در برگه جدید باز می‌شود) ایمن هستند و برای محافظت بهینه از بهترین برنامه‌های احراز هویت (در برگه جدید باز می‌شود) استفاده کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است